Eli vanhemmat valittaa mulle, että mun pitäis tehdä jotain muuta kuin istua tietokoneella koko ajan. Mä mielelläni tekisin jotain muuta, mutta asun tosi syrjäisessä paikassa, eikä mulla ole muutenkaan paljoa kavereita ja eikä mitään harrastuksia, niin mitä mä muka voisin tehdä täällä? Vanhemmat huutaa mulle melkeen päivisin tästä asiasta ja se on musta se on tosi inhottavaa... eli kysymys on se, että mitä mun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?
Vanhemmat valittaa
99ongelma
3
193
Vastaukset
Toivoisin, että minulla olisi sama ongelma.
- Vanhempi
Mene töihin.
- leipurihiiri
No teetkö oman osuutesi kotitöistä?yleensä vanhemmat valittaa jos oma huone on hyrskynmyrskyn ja pelataan vaan koneella.Tietysti voit hankkia harrastuksen mutta sitten vanhempien on sitouduttava kuskaamaan jos asut jossain tosi kaukana etkä ite pääse.Kokkaus ja leipominen on ainakin mukavaa ajanvietettä ja siinä voi haastaa itsensä,suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229