Hei! Olen miettinyt iphone 6s plus ja iphone 7 plus:san välillä ja ajattelin kysyä vähän muidenkkn mielipiteitä. En ole oikein löytänyt kokonaisvaltaista arviota kumpi kannattaa ostaa. Tiedän puhelimien tekniset erot varsin hyvin ja en nää niissä paljoakaan eroa, tietystä 7 plussan upea kamera. Kotinäppäimen muutos ei sinäänsä haittaa minua, mutta kuulokereiän puuttuminen ehkä hieman mietityttää. Muut pienet tekniset erot eivät vaikuta päätökseeni, koska ovat sen verran pieniä. Kertokaa siis vapaasti mielipidettä kumpi olisi kannattavampi harkinta? En tarvitse viestejä siitä miten ylihinnoiteltuja iphonet ovat ja halvemmalla saisi yhtä hyvän puhelimen. Tykkään itse ios-käyttöjärjestelmästä enemmän kuin muista ja sen vuoksi iphone on mieluisin. Tällä hetkellä omistan siis iphone 5, joka täytyy saada vaihtoon.
Iphone 6s plus vs Iphone 7 plus
3
216
Vastaukset
- Kuutonenvie
6s plus koska hinta on alhaisempi ja niinkuin itsekin sanoit eroja seiskaan ei ole kovinkaan paljoa, jos nyt ei lasketa seiskan kahta ärsyttävää ulkoista muutosta eli kotinäppäintä ja kuulokeliitäntää
- Mietiskelyä
Mutta eikö 6s plus ala olemaan jo nk vanhentunut versio kun uutta iphonea tuppaa markkinoille?
- Anonyymi
siis 7 on paljon tehokkaampi, siinä on uusi parempi kamera järjestelmä, näyttö on 25% kirkkaampi ja siinä on luonnollisemmat värit. se on myös ensimmäinen roisketiivis iphone. sitte siinä on stereokaiuttimet jotka on 2 kertaa tehokkaammat kun kutosessa ja siinä on 3gb ramia. sä voit powerista lukea koska en varmaankaan muistanut kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717