Repe leikkii käyvänsä palstalla töissä!

oletRäyhisTärkeä

16

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiRäyhisraukkaa

Toi on niin totta niin totta :D :D :D

• tillälailla

Hyvä aloitus!

• kaikkea.kuuleekin

Minäkin leikin pienenä kauppaa mutta, että vanha mies.....

• riesaaRepellä

Annetaan Repen leikkiä on elämä on sille niin ankea.

• sateenkaarimessu
        riesaaRepellä kirjoitti:

Annetaan Repen leikkiä on elämä on sille niin ankea.

Onkohan Repellä vaipat työasunaan?

• Oletko Sinä avaaja ikinä pohtinut sitä, miltä oma toimintasi näyttää ulkopuolisen silmin? Oletko aivan VARMA siitä, että olet edes jossakin määrin oiva esimerkki kristitystä ihmisestä?

• oksettavalla.sössölle

Oletko koskaan miettinyt, että kaiki joita vihaat eivät ole kristittyjä?

• oksettavalla.sössölle kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että kaiki joita vihaat eivät ole kristittyjä?

Nyt menee juttusi omituiseksi.

En näin äkkiseltään mieltäisi suoraan vihaavani ketään. Sen sijaan, olen täällä keskustelemassa ja esittämässä mielipiteitä. Koetan myös perustella ne. Jos et kykene erottamaan eri mieltä asioista olemista vihaamisesta Sinulla on ongelmia.

• oksettavalle.sössölle
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Nyt menee juttusi omituiseksi.

En näin äkkiseltään mieltäisi suoraan vihaavani ketään. Sen sijaan, olen täällä keskustelemassa ja esittämässä mielipiteitä. Koetan myös perustella ne. Jos et kykene erottamaan eri mieltä asioista olemista vihaamisesta Sinulla on ongelmia.

Räyhis, uusi nimimerkkisi ja keittiöpsykologiasi ei tehoa täällä edelleenkään!

• oksettavalle.sössölle kirjoitti:

Räyhis, uusi nimimerkkisi ja keittiöpsykologiasi ei tehoa täällä edelleenkään!

Ohjeeni on sama kuin on ollut aina aikaisemminkin: jos olen jossakin kohtaa tekstiäni väärässä, ole hyvä ja osoita se. Jos esim. vihaan sinusta jotakin asiaa, Sinun on osoitettava väitteesi todeksi. Et siihen luonnollisedstikaan pysty, koska olet lähinnä surkuhupaisa trolli. Jos Sinulle ei kukaan hölmöilyistäsi edes mitään maksa, olet todella säälittävä.

• syö.vaikka.pääs

Ohjeeni on sama kuin on ollut aina aikaisemminkin: jos olen jossakin kohtaa tekstiäni väärässä, ole hyvä ja osoita se. Jos esim. vihaan sinusta jotakin asiaa, Sinun on osoitettava väitteesi todeksi. Et siihen luonnollisedstikaan pysty, koska olet lähinnä surkuhupaisa trolli. Jos Sinulle ei kukaan hölmöilyistäsi edes mitään maksa, olet todella säälittävä.

Mene sinä ohjeinsi äiti hameen alle!
        Olet naurattava pelle!

• syö.vaikka.pääs
        syö.vaikka.pääs kirjoitti:

Olet naurattava pelle!

On se kumma kun en osaa kirjoittaa oikein! Mutta olen aina ollut naurettava pelle!

• syö.vaikka.pääs kirjoitti:

Olet naurattava pelle!

Joko asia on selvä?

• OletMielisairas

Joko asia on selvä?

Selväksi tuli että olet mielisairas :D

• syö.vaikka.pääs

Joko asia on selvä?

Selväksi tuli että olen surkuhupaisa trolli ja todella säälittävä :D

• työstäkäy

Paska homma, mutta jonkunhan sekin on tehtävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7823
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4823
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2838
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      62
      2564
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe