Kaljuuntuminen.fi sivusto esittelee eri tuotteita ilman valmistajien lupaa, käyttää netistä otettuja tuotekuvia ilman tavaramerkkien haltijoiden lupaa. Sivusto rikkoo siis mm. Tavaramerkkilakia ja kuvamateriaalien tekijänoikeuslakia. Sivusto yrittää saada rahaa laittamalla kumppanuuslinkkejä jotta kävijät klikkaisivat niitä eri verkkokauppoihin ja ostaisivat. Linkeissä on koodi josta verkkokauppa maksaa asiakkaan lähettämeelle sivustolle. Välttäkää kyseistä sivustoa ja suhtautukaa siellä esitettyihin väotteisiin ja laittomiin aineistokopioihin kriittisesti. Minä en klikkailisi niitä linkkejä rikollisesti kopioivalta sivustolta. Jos esittelee myyntitarkpituksessa ilman lupaa tavaramerkin tai kopioidun kuvan, rikkoo lakia. Katsokaa tavaramerkkilaki sekä tekijänoikeuslaki.
Kaljuuntuminen.fi rikkoo lakia
Rikollistatietoa
1
122
Vastaukset
- Kopiointi
Joo firma tekee rikosilmoituksen kuvien kopioinnista. Sivusto esittää muutenkin omia mielipiteitään faktoina. Nautettavia väitteitä siellä. Oliskohan pienen nettisivuja tekevän firman edustaja itse kaljuuntumassa niin yrittää tienata kumppanuuslinkeillä. Voi voi kun suomen kielellä markkinointiin on olemassa yksinoikeuksia tavaramerkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813