Elikkäs pitäisi vaihtaa tuohon kaukosäätimeen paristo. Onko kenelläkään vinkkejä miten se vaihdetaan. Kaukosäätimen taustapuolella on yksi ruuvi minkä irroitin mutta tämä ei vielä paljastanut paristoa vaan pitäisi purkaa enemmän.
suzuki s cross kaukosäätimen pariston vaihto
11
2848
Vastaukset
- muivipohja
Millainen ruuvi on "yksi ruuvi"?
- Länsiautoilija
Viet sen tsukitsukin vaan suoraan paaliin niin elämä helpottuu muutenkin. Vältät jatkossakin kaikkia itätuotteita kuten huihaita,kiaa ja skoodaa niin tosiaan elämä alkaa maistumaan. Länsiautosta saa apua...
- susukisti
Sisällä oleva mötikkä ulos ja sen sivussa olevasta kolosta tasakärkisen meisselin kärjellä vääntämällä kansi auki, ja paristo cr 1620 löytyy.
- crossia-
Millainen mötikkä on "sisällä oleva mötikkä?
- susukisti
Nythän minä vasta hokasin,että laita youtubeen hakusanaksi Replace Suzuki key battery niin löytyy yksityiskohtaiset ohjeet videon kera.
- kistisusu
Millainen laita on "että laita"?
- Kekeee
Elikkäs kiitokset vinkeistä. Sain pariston irti ja se on mallia cr1616.
- nico_
Oletko Rosberg?
- kuolikkas
" elikkäs" ?? Mikä vitun elikkäs?
- voivittusentään
Jokaisen s crossin hansikaslokerossa sijaitsee käyttöohjekirja, josta selviää kuvin ja kirjoituksin kyseinen toimenpide. Voi vittu teitä nykyajan paskahousuja, kun ei vaivauduta lukemaan ohjekirjaa. Ohjekirjan saa myös sähköisenä versiona, jos se tuntuisi trendikkäämmältä.
- Kekeee
Elikkäs tuosta paristosta, se on cr1616 mikä oli omassa kakessa. En tiedä mahtuuko cr1620 sinne. Elikkäs juu käytetään sitä cr1616 paristoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748