Koira määritellään oikeudellisesti irtaimeksi esineeksi.
http://www.legistum.fi/koiran-kauppa/
Koiran myynti Koira määritellään oikeudellisesti
5
101
Vastaukset
- ivfu
Ja sehän kertoo kasvattajasta paljon, jos mieltää itsekin koiransa ihan vain irtaimeksi esineeksi, jolla kelpaa tienata.
- KOIRAeikälampunjalka
Huh huh. Jotain on vialla, jos omasta mielestään omistaa vain irtaimistoa ja julistaa sitä keskustelupalstalla. Tavoite oli vissiin puolustella, mutta vaikutus on itseasiassa täysin päinvastainen!
- hohohohohhhooo
jep jep, jollainhan sen tehtailijan on yritettävä oikeuttaa touhunsa. alkaa olla jo melko lailla läpinäkyviä ja säälittäviä nää yritykset puolustella toimintaansa
- kuvottavaa
Koiran oikeudellista määritelmää tutkaillaan oikeusistuimessa, ei kotona. Oksettavaa edes ajatella, että koirista noi kylmästi ajatteleva haluaa niitä ei paitsi pitää, vaan myöskin kasvattaa.
Meille koirat ovat perheenjäseniä ja aivan toisella tapaa arvossa kuin vaikkapa televisio, vaikka hankintahinta oli suunnilleen sama. En ikikuupäivänä ostaisi koiraa kasvattajalta, joka ei ole tästä asiasta täysin samaa mieltä. Ei rotuni kyllä toyterrieri tai muukaan kääpiö ole, joten senkään suhteen asia ei tule olemaan ongelma. - 6019
Lain mukaan koira on tavara.
Sitä tosisiaa ei muuta se, mitä mieltä minä-minä-minä olen siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015