seaview hotelli

hyylå

Kokemuksia tästä hotellista?!!!! Paljonko maksaa taxi kentältä tähän hotelliin?

4

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkaalmila

Ei ole kokemusta, mutta joku sanoi, että taksi maksaisi 1500 dalasia sinne hotellille, en tiedä varmasti, koska olen vasta myöhemmin menossa.

• okm

Viimeksi kun syyskuussa ajoin Kololin ja lentokentän välin hinta oli 700 dalasia. Itse hotelli ei ole erikoinen, mutta ei tuohon hintaan saa tähän aikaan parempaa. Kassakaappi tai jääkaappi huoneeseen lisähinnasta. Ilmastointi viime talvena muistaakseni 200 tai 250 dalasia/vrk. Katossa oleva tuuletin sisältyy sentään hintaan. Hyttysverkko oli sängyn ympärillä. Aamiaisella piti olla ajoissa tai jäi vain jämät jäljelle. Vesi uima-altaaseen vaihdettiin ilmeisesti harvoin. Kaikki paikalliset oluet olivat 75 dalasia pullo. Ruoka ravintolassa hyvää, mutta ei ihan edullista. Tälle talvelle on luvattu iltaohjelmaa. Uimarannalle on jonkun verran matkaa. Yöllä kävellen päätieltä loppumatka (n.300m) hotellille on pimeä, mikäli ihan äskettäin ei ole tullut katuvaloja. En tiedä miten turvallinen. Huolimatta kovista tuomioista rikollisuutta on. Siitä pitää köyhyys huolen. Hieronta oli hieman kalliimpi kuin Senegambian pääkadulla kun kyselin hintoja. En tiedä miten hyvin hierovat. Hotellin ovella toimi edullinen suutari. Tippiä ja vaatteita hotellin henkilökunta kyseli kuten muuallakin. Paremmasta hotellista joutuu luonnollisesti maksamaan enemmän.

• afrv

Kyllä 1500d kuulostaa aika hurjalta, ei tunnu uskottavalta. Itse olen lomaillut Bakaun alueella monesti ja maksanut lentoasemalta AF hotellille 400 d. Kololiin on paljon lyhyempi matka kentältä kuin Bakaun alueelle, toki voivat pyytää vaikka kuinka paljon mutta kannattaa tinkiä.

• paljonmatkaava

Paras hotelli kautta aikojen. Henkilökuntaa ei unohda ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe