Hei, olen ostamassa poikaystävälleni joululahjaksi pelihiirtä. Vanhansa on roccatin savu. Mikä olisi hyvä hiiri erilaiseen pelaamiseen? Hintaa ei saisi mielellään olla yli 80€.
Paras pelihiiri?
1
228
Vastaukset
- Manikai
Aika paha kysymys, hyviä hiiriä toki valmistaa usampikin valmistaja, mutta näihin liittyy monasti mieltymisjuttuja.
Teknisesti tuon hintaiset hiiret ovat varmaan aika hyviä kautta linjan, erot on enemmän muotoilussa ja ergonomiassa, miten hiiri sopii omaan käteen, ja paljonko löytyy painikkeita. Esim. Logitech G502 hiirtä on paljon kehuttu, mutta omasta mielestä ihan ok, ei mitenkään erityisen hyvä. Hinnan puolesta tuo kyllä olisi sopiva. G700s on omasta mielestäni huomattavasti paremmin muotoiltu, löytyisi Verkkokaupasta haluttuun hintaan.
Mikäli kuitenkin mies on Roccateihin mieltynyt voisi Roccat Kone Pure olla hyvä ja turvallinen valinta. Itse en ole moista koskaan kokeillut, mutta hyviä arvioita näyttäisi netissä saaneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299