Huijausviesti "vippifirmalta"

Idjskxospwpdbdbsls

Minulle tuli eilen viesti eräältä vippifirmalta että maksu avoinna ja pitää vastata viestiin tai soittaa numeroon. Vastasin viestiin että laittakaa maksutiedot niin laitan rahan. Maksutiedot tuli ja nyt rupesin miettimään että minulla ei ole kyseiselle puljulle avointa velkaa niin paljon kun maksoin (60€/kk maksan) vaikka on kyllä ollut ja muutamalle firmalle maksusuunnitelmat päällä ja kaikki raha menee niiden lyhentämiseen mutta juuri ja juuri pärjään.
Maksoin 250€ ja raha on minulle iso koska käytän kuussa kaiken minkä pystyn maksu suunnitelmiin (700€).
En kuitenkaan löytänyt fonectasta numeroa mistä viesti tuli tai mihin piti soittaa. Miten saan rahat takaisin JOS se oli huijaus :(
Laitoin jo firmalle jolta tämä oli olevinaan tullut viestiä..

3

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varma.keino

" Miten saan rahat takaisin JOS se oli huijaus :( "

Viemällä asian oikeuteen. Häviät tietysti oikeudenkäyntikulut, jos olet väärässä.

• Ei_tajuu

On kyllä sekava viesti. Mikä firma se on?

• hämäräbisnestä

Ilmeisesti oli kuitenkin sinulle tuttu firma kun noin kiltisti maksoit niille. Sähköpostista pitäisi löytyä tietoa kaikista firmoista joilta olet ottanut lainaa. Lähettävät velkakirjan ja maksusopimuksen. Tietty vähän työlästä plätätä åosteja läpi ja mahdollisesti olet deletoinut postit. Mutta jos todella epäilet että oli huijaus ilmoita ainakin kuluttajamiehen toimistoon. Poliisille pitäis myös ilmoitttaa jos on varma. Ei yllättäis yhtään jos joku huijari on keksinyt tälläistakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      861
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      836
    Aihe