Heippa,
Ajattelin perustaa keskustelun uusille sairaanhoitaja monimuoto opiskelijoille, jotka aloittavat tammikuussa 2017. Onko muita täällä? Olisi kiva vaikka tutustua jo vähän ennakkoon niin tuntuisi helpommalta tuo koulun aloitus :)
Metropolia uudet SH opiskelijat 2017 tammikuu
13
233
Vastaukset
- fffe
Täällä yksi monimuodossa aloittava!
Oletko itse päiväopinnoissa vai?:)- Janelle89
Heippa! Monimuodossa siis myöskin :) Mistäpäin olet?
- fffe
Kiva!:) Vantaalta tuun, mistäpä ite? Vähän jo jännittää opiskelun alotus, että minkälaista porukkaa sinne on tulossa! Oot varmaan nimimerkin mukasesti -89 syntyny? Ite oon -90 ja piiiiitkän tauon jälkeen takas kouluun....
- Janelle89
Aijaa! Mistäpäin Vantaata tuut? Mä tuun nimittäin Keravalta! :) Ootko lähäri taustalta? Joo -89 oon syntyny. Muaki jännittää kyl tosi paljon!! :D Tarkotus olis tehä töitä samal 50% ni katotaa miten onnistuupi...
- fffe
Vierumäeltä oon eli aikas läheltä Keravaa!
En oo lähäri, ihan vaan lukiopohjalta lähetään liikkeelle:)
Ite taas oon hoitovapaalla ens kesään ja sit ois tarkotus kans tehä vähän töitä koulun ohessa. Saas nähä miten saa tän palapelin toimimaan :D - Janelle89
Aijaa! No ei sullakaa helppo lähtökohta sit oo :D ootko faces? Aattelin et vois olla helpompi jutella. :)
- fffe
Noo sen näkee sit miten lähtee rullailee...:D
Olin facessa mut enpä oo enää ku en oikeen jaksanu siellä ikinä käydä:/
Whatsapp on oikeestaan ainoo mitä käytän... Voidaan kyllä jutella sielläkin?:)
Tänne ei näköjään eksyny muita metropoliaan tulijoita:D - Janelle89
Heippa pitkäst aikaa!
Tääl ei niin tuu käytyy ni saataskoha me vaihettuu yhteystietoja jotenki fixusti? Whatsupp olis kyl jees :D - fffe
Janelle89 kirjoitti:
Heippa pitkäst aikaa!
Tääl ei niin tuu käytyy ni saataskoha me vaihettuu yhteystietoja jotenki fixusti? Whatsupp olis kyl jees :DHeipsan! Vähän unohtunu joo täällä käyminen ku oli noi jouluhössötykset tossa.
Oisko sulla jotain nyymiä sähköpostia tai jotain? Viittis kuitenkaan omia tietoja levittää täällä ku ei näitä viestejä kai pysty poistamaan:(
Tai voinhan mä nopeesti tehä spostin niin voidaan vaihtaa tietoja?:D - Janelle89
Heips,
No huomen se koulu alkaaki sitte! Mikä sun etunimi on? Ku voidaaha me metsästää toisemme senki avulla..tai ainaki yrittää :D - fffe
Hah:D Elina oon, eiköhän meillä jotain ryhmäytymisleikkejä ole valitettavasti niin siinä nyt viimeestään nähään:D
- fffe
Osaan näköjään lukee myös tosi hyvin, kun vasta nyt huomasin, että oot alotuksessa maininnukin ton monimuodon:D
- Janelle89
Hahaaa :D mä vähä mietinki et enkö siihe kirjottanu, mut nii ei kaikkee voi huomata... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813