Jo noin 6000 vuoden ajan olemme saaneet seurata kuinka kreationismi on toteutunut ja näkyy kaikkialla ympärillämme.
Jumalan luoma universumi näyttäytyy lukemattomina tähtinä ja galakseina kun katsomme taivaalle. Luonto, lukemattomine puineen, kasveineen ja eläimineen on äärettömän taitavasti ja viisaasti luotu ja harmoninen. Kaikella on selvästi tarkoituksensa, joka on osoitus viisaasta suunnittelusta.
Näin talvella voimme ihastella lumihiutaleita, jotka tarkasti katsottuna ovat todellisia taideteoksia. Niissä näkyy Jumalan taitavan käden jälki.
Järvet ja meret ovat täynnä Jumalan luomia kaloja ja vesieläimiä. Tutkijat, jotka ovat sukeltaneet meren pohjalle, ovat nähneet korallien, meritähtien ja monien muiden meren pohjan eläinten ihmeelliset rakenteet ja kauneuden.
Aurinko on ihmeellisesti luotu antamaan ihmisille ja muulle luomakunnalle valoa lämpöä ja ultravioletti säteilyä ym. Kaikessa näkyy Jumalan rakkaus ihmistä kohtaan. Hän luonut meille todellisen paratiisin.
Evoluutioteoria ei sisällä mitään rakkautta ketään kohtaan, eikä voikaan, koska atomit ja kemialliset reaktiot, joihin evoluutioteoria perustuu, eivät osaa rakastaa, eivätkä tiedä mitään rakkaudesta, eikä mistään muustakaan.
"Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)
Kreationismin kertoo Jumalan rakkaudesta
12
<50
Vastaukset
- Knark5
Inkvisiittorit olivat oikeita kristittyjä ja toteuttivat Jumalan tahtoa.
Konkistadorit olivat oikeita kristittyjä ja toteuttivat Jumalan tahtoa.
Hitler oli oikea kristitty ja toteutti Jumalan tahtoa.
Mark5 on kerettiläinen trolli ja toteuttaa Saatanan tahtoa. - ojeir
Tuo on oikein mitä aloittaja kirjoittaa, jumala ilmenee meille luonnossa ja hän on rikas antaja. Ongelma on vain siinä ettemme huomaa hänen antiaan, kaikkein suurin rikkaus on se kun hän antaa meille sellaisen silmän joka näkee hänen antamansa rikkaudet. Oikeastaan se on materiassa aika vähän mitä ihminen tarvitsee. Näin kylmässä maassa lämmin asunto on tarpeellinen ja ruoka ja vaatetus, ilman näitä perus tarpeita ihminen ei voi olla onnellinen näin kylmällä ilmastovyöhykkeellä. Mutta jos meillä kaikilla olisi Jumalan antamaa rakkautta, niin maassamme ei olisi yhtään asunnotonta ihmistä me jakaisimme asuntomme sitä tarvitsevan kanssa. Näin on minun ja monen muun uskovankin elämässä emme me anna huonetta kodittomalle vaikka asuisimme itse yksin kymmenen huoneen osakkeessa tai omakoti talossa rakkaus ei siis toteudu uskovienkaan kohdalla. Itse en voi antaa asuntoa omasta huoneistostani, kun vuokra emäntä on kieltänyt alivuokralaisen pidon.
Tiedän, että yllä kirjoitettu koskettaa jonkun uskovan sydäntä, ehkä vähän kipeästikkin, mutta totuuskin on jonkun tai jostakin tultava ilmi.
Mitenkäs se menikään: "Kun minä olin koditon te ette ottanee minua huoneeseenne. Kun minä olin alaston te ette vaatettaneet minua. Kun minä olin vankeudessa te ette käyneet minua katsomassa" Totisesti minä sanon teille. Menkää pois te vääryyden tekiät. Sillä kaiken jonka olette tehneet yhdellekkään näistä minun vähimmistä veljistäni/ sen te olette tehneet minulle"
Nyt sanoisin sinulle rakas kanssa kulkiani ja etenkin uskova veljeni/siskoni toteutuuko sinun tai itseni kohdalla tämä Jeesuksen hyvin ankaraltakin tuntuva sana? Rakastammekko kyllin lähimmäistämme, vai muodostuuko rakkauden antamisen puute lähimmäistämme kohtaan taivastien tukkeeksi kohdallamme.
Jeesuksen käsky on ankara tässä asiassa. Miten vastaat veljeni/siskoni
Kuten näimme oli ns köyhien linnan juhlissa hirveän pitkä jono köyhiä ja asunnottomia, Jeesuksen tahdon mukaan meidän pitäis ottaa heidät huoneeseemme, miten on?- magyar1000
Malarialoinen kertoo Jumalan rakkaudesta!
Mustamamba kertoo Jumalan rakkaudesta!
Kavalakärpässieni kertoo Jumalan rakkaudesta!
Ja jokainen terroriteko kertoo Jumalan rakkaudesta!
Sanotte ehkä: Saatanasta ne kertovat.
Mutta ajatelkaa: Jumala ei estä niitä! Saatana on siis vahvempi kuin Jumala!
"Mutta jos meillä kaikilla olisi Jumalan antamaa rakkautta, niin maassamme ei olisi yhtään asunnotonta ihmistä me jakaisimme asuntomme sitä tarvitsevan kanssa. Näin on minun ja monen muun uskovankin elämässä emme me anna huonetta kodittomalle vaikka asuisimme itse yksin kymmenen huoneen osakkeessa tai omakoti talossa rakkaus ei siis toteudu uskovienkaan kohdalla."
Niin, uskova on aina ja kaikkialla haluton antamaan henkilökohtaista apua. Hän kehoittaa turvaamaan Jumalaan, ja katso: Jumala ei anna asuntoja! - UltraaUltraa
magyar1000 kirjoitti:
Malarialoinen kertoo Jumalan rakkaudesta!
Mustamamba kertoo Jumalan rakkaudesta!
Kavalakärpässieni kertoo Jumalan rakkaudesta!
Ja jokainen terroriteko kertoo Jumalan rakkaudesta!
Sanotte ehkä: Saatanasta ne kertovat.
Mutta ajatelkaa: Jumala ei estä niitä! Saatana on siis vahvempi kuin Jumala!
"Mutta jos meillä kaikilla olisi Jumalan antamaa rakkautta, niin maassamme ei olisi yhtään asunnotonta ihmistä me jakaisimme asuntomme sitä tarvitsevan kanssa. Näin on minun ja monen muun uskovankin elämässä emme me anna huonetta kodittomalle vaikka asuisimme itse yksin kymmenen huoneen osakkeessa tai omakoti talossa rakkaus ei siis toteudu uskovienkaan kohdalla."
Niin, uskova on aina ja kaikkialla haluton antamaan henkilökohtaista apua. Hän kehoittaa turvaamaan Jumalaan, ja katso: Jumala ei anna asuntoja!Ja tietenkin aloittajan kertoma Auringon ultraviolettisäteily, joka aiheuttaa ihosyöpää. Vaan ei toope sitäkään ymmärtänyt.
- Polypekka
Saatana on kristityn toiseksi tärkein jumala.
Kristityillä on monta jumalaa joita kristityt pitävät.
Kristityt ovat polyteistejä.
Kristitty tarvitsee pahan vuoksi useamman jumalan.- Epäilijä
Mielestäni Saatana on kristitylle yhtä tärkeä jumala kuin itse Jumalakin on.
Logiikan mukaan kristittyjen Saatana-jumala on myös ollut luomassa maailmaa.
- rwwrwrewer
"Evoluutioteoria ei sisällä mitään rakkautta ketään kohtaan, eikä voikaan, koska atomit ja kemialliset reaktiot, joihin evoluutioteoria perustuu, eivät osaa rakastaa, eivätkä tiedä mitään rakkaudesta, eikä mistään muustakaan."
Minkätakia joka viikko saa lukea jostain kuinka joku pappi tai vastaava on raiskannut lapsia ja mitä kaikkea pahaa muuta tässä kreationismin maailmassa tapahtuu viattomille lapsille? Onko tämä rakkautta mitä jumala jakaa?
"Kaikella on selvästi tarkoituksensa, joka on osoitus viisaasta suunnittelusta."
Mikä on tarkoitus pappien pedofiilitouhulla ja onko se jumalan osoitus kuinka hän on viisaasti suunnitellut senkin tapahtumaan?- maailmanlopunmeininki
Tänään oli uutinen kun kaikkivaltias rakastava Jumala romahdutti kirkon katon seurakunnan päälle. Tähän mennessä on kaivettu yli 60 Jeesuksen seuraajaa vainajina raunioista ja niitä kaivetaan vielä lisää.
- Eitsiisus
maailmanlopunmeininki kirjoitti:
Tänään oli uutinen kun kaikkivaltias rakastava Jumala romahdutti kirkon katon seurakunnan päälle. Tähän mennessä on kaivettu yli 60 Jeesuksen seuraajaa vainajina raunioista ja niitä kaivetaan vielä lisää.
Mark5 olisi tehnyt ihan samoin jos olisi itse kaikkivaltias. Herran tahtoa ei käy kiistäminen.
- Kirjakääröt
Ps.104:24. Biblia (1776). Herra, kuinka suuret ja monet ovat sinun käsialas? Sinä olet kaikki taitavasti säätänyt, ja maa on täynnä sinun tavaraas.
Kyllä Mark5 taitaa olla kokonainen trollitehdas. Yksi uskovainen tuskin pystyy moiseen kokopäivä-ääliöisyyteen.
- IlkimyksenKilteinTäti
Kaipa sille seniili... ei kun seniorikodissa tuodaan ruoka ja vaatteet nokan eteen ja eläke juoksee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883