Hyvä ystäväni muuttaa mitä luultavammin toiselle paikkakunnalle uuden rakkauden perässä. Hän on tosi rakastunut ja puhuu miehestä taukoamatta. Hän aikoo hankkia töitä sieltä ja alkaa elää uutta elämäänsä sielä. Olen toki hyvin iloinen hänen puolestaan mutta mietityttää ystäväni kiire. Hän on juuri eronnut pitkästä suhteesta ja nyt jo vakavissaan uudessa.. He eivät ole olleet yhdessä kuin vasta muutaman kuukauden ja nyt jo kihloissa ja häät häämöttää kuulemma reilu vuoden päästä ja tietenkin muutto toiselle paikka kunnalle olisi ystäväni tehtävä(mies ei kuulemma pysty töiden takia) ystäväni joutuisi jättämään siis kaiken taakseen. Vaki työn, läheiset ja kaikki kaverit. Siellä uudessa kotikaupungissaan ei siis olisi muita tuttuja kuin tämä mies ja hänen läheisensä.. Olen muutaman kerran maininnut huolestumiseni hänelle mutta hän ei ole siitä piitannut. Mies asuu pienellä paikkakunnalla niin työllistäminenkin voi olla haasteellista ja sielä on kakskielistä porukkaa (mies mukaan lukien) olen ehkä vähän pöhkö mutta todellakin huolissani kaverini puolesta.. Jättää nyt kaiken ja suin päin "soitellen sotaan".. Ovat edenneet tosiaan suhteessa "moottoritietä" pitkin kun noin parin kk jälkeen voi sanoa että häät tulossa..?!? En varmaan voi muuta kuin toivoa että hänellä menisi sitten hyvin suunnitelmat että saisi töitä ja löytäisi sitten tukiverkostoa sieltä kun alkaa se arki pamahtaa kuvioihin..
Ystävä muuttaa
Hassuliini586
2
88
Vastaukset
- Haisuliini586
Ja lisätäkseni tähän vielä että ei ole edes mikään teinirakkaus kyseessä vaan hieman varttuneemmat..
Olen sinun kanssasi samoilla linjoilla ja hyvänä ystävänä olet aiheesta huolestunut. Ystäväsi tekee rakastumisen huumassa jopa järjettömiäkin ratkaisuja, kun jättää tyyliin kaiken muun elämänsä taakseen paitsi miehensä, mutta toivottavasti ei "teko kopsahda omaan nilkkaan". Et toki voi mitään aikuisille ihmisille, kun täysi-ikäiset saavat päättää itse elämästään. Olet ystävänä tehnyt sen, minkä voit, eli olet yrittänyt puhua "järkeä päähän".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789