Mickey Rourke

wrestler02

No niin, mulla on taas tylsää ja siksi kysynkin teidän mielipidettä Mickeystä. Hän on nyt jo 64-vuotias, mutta näyttelemisen lisäksi hän nyrkkeilee ja on otellut hetken aikaa WWEssä vuonna 2009. (Feundi Chris Jerichoa vastaan.) Mut kertokaa mielipiteenne ja jos ootte hänen elokuvia nähneet niin kommenttia niistäkin, kiitos! :)

7

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketään paikalla?

• Sgagari

Kova jätkä. En haluaisi tavata.

• Moovie

Aika laidasta laitaan hänen leffat on, mut hyvä näyttelijä. Yks mulle mieluisista näyttelijöistä.
      Hänen vanhoista (80-luvun) leffoista Musta Orkidea on ainakin hehkutettu ja onhan tuo nuorisoromaaniin perustuva Taistelukala aika hyvä myös.
      2000-luvun leffoista Wrestler erityisesti on katsomisen arvoinen pätkä, äärimmäisen hyvä elokuva. Hän saikin roolistaan Oscar-ehdokkuuden ja useimpien mielestä hän olisi ansainnutkin ko pystin itselleen.
      Sin City-leffoissa tekee myös hyvän roolin sekä Get Carter-elokuvan uusintaversiossa(Syltty pääosassa).
      Niin juu, ja yks pätkä on todella hauska. Tai no, sitä joko rakastaa tai vihaa ja floppihan se oli silloin aikanaan mutta kuitenkin.
      Eli tällainen elokuva kuin Harley Davidson ja Marlboro-mies. Hän näyttelee Harleyn roolin ja Don Johnson Mallumiestä. Hauska toimintapätkä, vaikka nyt sinänsä on aika kieli keskellä suuta tehty keskibudjetin pätkä mikä vielä floppasikin teattereissa aika pahasti.
      Mutta lyhyesti sanoen, jos mies kiinnostaa, niin tutustu ihmeessä hänen tuotantoonsa enempikin. Sieltä löytyy todella hyviäkin elokuvia.

• Kiitos kommentista, ja oon ton Wrestler leffan jo nähnytkin. :)

• Moovie

Ole hyvä:)
        Pari muutakin hyvää pätkää löytyy häneltä 80-luvulta.
        Eli Lohikäärmeen vuosi(Year of the dragon) sekä Baarikärpänen(Barfly).
        Eka on hyvä poliisijännäri ja jälkimmäinen johonkin Bukowskin tuotokseen perustuva draama.
        Sit näitä vähemmän menestyneitä, mutta ainakin yhden katselukerran pätkiä on mm. Johnny Handsome ja Homeboy(Viimeinen erä).
        Googletin hänen Rourken nimellä ja wikipediasta tuli ainakin aika kattava luettelo hänen filmografiastaan. Aika iso osa oli vieraita leffoja mullekin, mutta toinen mokoma on tuttuja pätkiä, jotka olen nähnyt ainakin kerran.
        Niistä useimmat löytyy varmaan Suomenkin markkinoilta netin kautta ainakin, jos ei DVD-julkaisuina.

• T.Voortinen

Hyvä näyttelijä. Valitettava alkoholiongelma pudotti miehen huipulta. Teki toki onnistuneen paluun.

• Moovie

Juu, viinahan (ehkä muutkin päihteet) teki sotki hänen uraansa. Mut taisi siinä olla vähän muutakin, oli kuulemma muutenkin silloin jossain vaiheessa todella kurkkuansa myöden täys Hollywoodin menoa ylipäätäänkin. Mikä taas puolestaan edesauttoi häntä sotkemaan asiansa.
        Mut hyvä juttu, että sai selvitettyä asiansa ja päänsä kuntoon näin vanhemmalla iällä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe