Venäläisille määrättävä lisävero

ertyewrtwe

Venäjä on myöntänyt, että talvisota oli vääryys Suomea kohtaan, muttei ole mitenkään korvannut tekemäänsä vääryyttä Suomelle.

Näin ollen Suomi voisi periä Suomessa asuvilta ja työtä tekeviltä Venäjän kansalaisilta lisäveroa.

Sitä voisi sanoa talvisota veroksi. Eli korvaukseksi aiheutetuista tuhoista Suomelle.

Tuhothan olivat valtavat. Eikä Venäjä ole korvannut mitään.

12

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryertwet

Olen muuten rehellinen suomalainen, mutta venäläisiä pyrin aina huijaamaan. Katson sen oikeutetuksi hyvitykseksi talvisodasta.

• Bror-Erik1974ru

Oletpa sie kaukaa katkera ihminen.

• 4576y

En halua kehua, mutta olen huijannut venäläisiltä tuhansia euroja.

• rgtdfd

Paras keino saada korvausta talvisodasta on juuri venäläisten huijaaminen. Heille voi esim. myydä tuotteita ylihintaan, kuten itse olen tehnyt.

• tu8try

Kaikki suomalaiset pitäisi saada innostumaan venäläisten huijaamisesta. Talvisodan tuhoista saataisiin niin korvaus muutamassa vuodessa.

• lseii255gii5c

Tokihan sitä huijata saa, mutta on turha itkeä jos tämän huijauksen tai huijausyrityksen jälkeen saa venäläiseltä nyrkkiä silmään tai keklua keuhkoon...

Kyllä minäkin näen esim. mustalaisten jymäyttämisen ihan moraalisesti sallittavana tekona, mutta en minä sellaista koskaan mene vahingossakaan tekemään, enkä suosittele sitä kenellekään, ellei sitten ole itsetuhoinen tai itsemurhaa hautova henkilö.

Lappalaisten huijaamista en myöskään ole koskaan harrastanut, en liioin suosittele toisiakaan niin tekemään (ellei sitten ole itsetuhoinen tai itsemurhaa hautova henkilö), mutta en osaa ottaa kantaa siihen, onko heidän kusettamisensa noin yleisesti ottaen OK ja sallittava juttu. Ehkä lienee parasta että kukin toimii omatuntonsa tai sen puuttumisen mukaan.

• tryertert

"Tokihan sitä huijata saa, mutta on turha itkeä jos tämän huijauksen tai huijausyrityksen jälkeen saa venäläiseltä nyrkkiä silmään tai keklua keuhkoon..."

Ei itselleni koskaan ole käynyt niin. Olen harjoittanut torimyyntiä ja tienvarsimyyntiä. Mansikoita ja kalaa mm.kesäisin .

• Ai_miksi_veroa

Eiväthän kansalaiset ole syyllisiä sotaan. Sodasta päättävät poliittiset ja sotilaalliset johtajat.
      Miksi siis eräiltä kansalaisilta pitäisi periä ylimääräistä veroa?

• rtywetre

"Eiväthän kansalaiset ole syyllisiä sotaan. "

Voi noinkin ajatella. Mutta Venäjän vallanpitäjät eivät koskaan korvaa talvisodan tuhoja Suomelle. Vaikka ovat myöntäneet vääryyden.

Ainoa keino saada jotain Venäjältä on huijata tavallisia venäläisiä.

Muuten olen hyvin rehellinen suomalainen.

• tyhertwer

Olen kyllä huijannut venäläisiltä sen verran rahaa, että omalta osaltani talvisodan tuhot on kuitattu. Keinoa en tarkemmin halua selittää.

Muuten olen hyvin rehellinen. Mutta venäläisten huijaamisen hyväksyn.

• Bror-Erik1974nep

Et sinä mikään rehellinen ole,rähisevä roikale paremminkin.

• Bror-Erik69

Vaikka Bror-Erik1974nep onkin rähisevä roikale, niin siltikin hän osaa olla ihanasti 69-asennossa. Hänen kanssaan voi todella nauttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      75
      3082
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      73
      2954
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1782
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1651
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1306
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe