Venäläisille määrättävä lisävero

ertyewrtwe

Venäjä on myöntänyt, että talvisota oli vääryys Suomea kohtaan, muttei ole mitenkään korvannut tekemäänsä vääryyttä Suomelle.

Näin ollen Suomi voisi periä Suomessa asuvilta ja työtä tekeviltä Venäjän kansalaisilta lisäveroa.

Sitä voisi sanoa talvisota veroksi. Eli korvaukseksi aiheutetuista tuhoista Suomelle.

Tuhothan olivat valtavat. Eikä Venäjä ole korvannut mitään.

12

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryertwet

Olen muuten rehellinen suomalainen, mutta venäläisiä pyrin aina huijaamaan. Katson sen oikeutetuksi hyvitykseksi talvisodasta.

• Bror-Erik1974ru

Oletpa sie kaukaa katkera ihminen.

• 4576y

En halua kehua, mutta olen huijannut venäläisiltä tuhansia euroja.

• rgtdfd

Paras keino saada korvausta talvisodasta on juuri venäläisten huijaaminen. Heille voi esim. myydä tuotteita ylihintaan, kuten itse olen tehnyt.

• tu8try

Kaikki suomalaiset pitäisi saada innostumaan venäläisten huijaamisesta. Talvisodan tuhoista saataisiin niin korvaus muutamassa vuodessa.

• lseii255gii5c

Tokihan sitä huijata saa, mutta on turha itkeä jos tämän huijauksen tai huijausyrityksen jälkeen saa venäläiseltä nyrkkiä silmään tai keklua keuhkoon...

Kyllä minäkin näen esim. mustalaisten jymäyttämisen ihan moraalisesti sallittavana tekona, mutta en minä sellaista koskaan mene vahingossakaan tekemään, enkä suosittele sitä kenellekään, ellei sitten ole itsetuhoinen tai itsemurhaa hautova henkilö.

Lappalaisten huijaamista en myöskään ole koskaan harrastanut, en liioin suosittele toisiakaan niin tekemään (ellei sitten ole itsetuhoinen tai itsemurhaa hautova henkilö), mutta en osaa ottaa kantaa siihen, onko heidän kusettamisensa noin yleisesti ottaen OK ja sallittava juttu. Ehkä lienee parasta että kukin toimii omatuntonsa tai sen puuttumisen mukaan.

• tryertert

"Tokihan sitä huijata saa, mutta on turha itkeä jos tämän huijauksen tai huijausyrityksen jälkeen saa venäläiseltä nyrkkiä silmään tai keklua keuhkoon..."

Ei itselleni koskaan ole käynyt niin. Olen harjoittanut torimyyntiä ja tienvarsimyyntiä. Mansikoita ja kalaa mm.kesäisin .

• Ai_miksi_veroa

Eiväthän kansalaiset ole syyllisiä sotaan. Sodasta päättävät poliittiset ja sotilaalliset johtajat.
      Miksi siis eräiltä kansalaisilta pitäisi periä ylimääräistä veroa?

• rtywetre

"Eiväthän kansalaiset ole syyllisiä sotaan. "

Voi noinkin ajatella. Mutta Venäjän vallanpitäjät eivät koskaan korvaa talvisodan tuhoja Suomelle. Vaikka ovat myöntäneet vääryyden.

Ainoa keino saada jotain Venäjältä on huijata tavallisia venäläisiä.

Muuten olen hyvin rehellinen suomalainen.

• tyhertwer

Olen kyllä huijannut venäläisiltä sen verran rahaa, että omalta osaltani talvisodan tuhot on kuitattu. Keinoa en tarkemmin halua selittää.

Muuten olen hyvin rehellinen. Mutta venäläisten huijaamisen hyväksyn.

• Bror-Erik1974nep

Et sinä mikään rehellinen ole,rähisevä roikale paremminkin.

• Bror-Erik69

Vaikka Bror-Erik1974nep onkin rähisevä roikale, niin siltikin hän osaa olla ihanasti 69-asennossa. Hänen kanssaan voi todella nauttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe