Hei!
Kyselisin järjestetäänkö kesällä 2017 taitoluisteluleirejä aikuisille luistelijoille (aloittelijoille)? Olen kohta 18 vuotias, aloitin luistelun noin vuosi sitten. :)
Taitoluisteluleiri aikuisena aloittaneelle?
6
635
Vastaukset
- Eirastavaan
Samaa minäkin kysyn joten viitsiikö joku vielä vastaillakin:)! ? Kiitos!
- Googleauttaa
Kannattaa googletella, sillä tavalla löytyy. Laura Lepistön leirillä helmikuussa on vielä pari paikkaa vapaana, voi olla että hänen leirillään kesällä 2017 voi olla aikuisluisteluryhmä.
- eiliitonmannekiini
Hei sinä. Onkohan teitä paljon 15-20v luistelijoita jotka haluaisitte päästä luistelun saloihin kiinni. Yksin tai muokkari joka kaipaa valmennusta. Laura ottaa mielellään rahat mutta oikeaa valmennustakin voisi löytyä huippu valkkujen johdolla. Kirjotellaan.
- sarja_seuraaja
En itse ainakaan ole vielä törmännyt ensi kesän leireihin, kannattaa seurata vääjämättä. Viime kesänä esim. Kiteellä ja Joensuussa oli leiritarjontaa myös aikuisille.
- skating_mummy
Tänäkin vuonna järjestetään taitoluisteluleiri Joensuussa, heti juhannuksen jälkeen kaksi viikkoa, myös aikuisille.
Lisätietoja: http://www.islo.fi/fi/liikunta-ja-hyvinvointi/leirit/taitoluisteluleirit-2017 - Islo
ISLO :n leiri on huippu ja valmentajat vielä huipumpia :-) varsinkin olga ja AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259