Kattelin juuri tässä menneellä viikolla king arthurin ja kyllä pitää sanoa,että oli totaalista paskaa.
Kaikki tunnetut kliseet oli harsittu kasaan ja vapautta jälleen jaettiin ja hamuttiin.Täyttä paatosta ja paskaa alusta loppuun.Liuhuvat jenkkiliput vaan puuttui.
Pitääkö amarikkalaiset oikeasti tämmöisistä elokuvista ja ovatko ne kaikki debiilejä?
king arthur
7
451
Vastaukset
- totta
Taitaa olla englantilainen leffa, mutta helvetin tylsä kyllä oli.
- Jassu
Just katsoin ja olen samaa mieltä edellisten kanssa. Kaikkea sitä tehdäänkin.
Päänäyttelijä, Arthur, oli kuin puunukke ja omaa kaiketi vain yhden tuskaisen ilmeen. Muista näyttelijöistä jäi tarinoita avoimeksi, esim. pelastunut pikkupoika olisi voinut olla enemmän esillä. - Oli joo
Jassu kirjoitti:
Just katsoin ja olen samaa mieltä edellisten kanssa. Kaikkea sitä tehdäänkin.
Päänäyttelijä, Arthur, oli kuin puunukke ja omaa kaiketi vain yhden tuskaisen ilmeen. Muista näyttelijöistä jäi tarinoita avoimeksi, esim. pelastunut pikkupoika olisi voinut olla enemmän esillä.Täys paska oli koko leffa!
Ainut hyvä kohta koko leffassa oli se kun joku karpaasi ukko sanoit Guineverelle jotain niistä vastustajista siellä jäällä, ja johon G tuumas et "Älä pelkää, emä anna niiden raiskata sua!"
- Sami79
Oli vaikeeta kattoo loppuun asti King Artturia koska se oli tosi paska elokuva, ei ollu yhtään semmonen ku mä luulin. Ostin se ihan turhaan!!!
- man-legally
SAMOIN KUIN JAMES BONDEISTA..JOISTA PARAS ON SEAN CONNERY.KAKKOSENA ROGER MOORE JA KOLMANTENA PIERCE BROSNAN.NELJÄNTENÄ T DALTON
- man-legally
man-legally kirjoitti:
SAMOIN KUIN JAMES BONDEISTA..JOISTA PARAS ON SEAN CONNERY.KAKKOSENA ROGER MOORE JA KOLMANTENA PIERCE BROSNAN.NELJÄNTENÄ T DALTON
KEIRA KNIGHTLEY ON NÄTTI
- artoropotti
joo kylläpä oli surkea elokuva king arthur. Todellakin jenkkilippu uupui kun freedomia ja kunniaa jaeltiin, perus hollivuutin tyyliin. Kas kun joku samuel l jackson ei ollut itse king arthur ja tom cruise merlin. uskomatonta lässytystä saatana. Hyvä elokuva-aihe pilattu ja koko ritaritarua loukattu. Vanha kunnon Excalibur on sentään aidolla fiiliksellä tehty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823