Hankin parisen vuotta sitten hormonikierukan ja sen jälkeen pimppini ominaishaju on muuttunut epämiellyttäväksi. Hygieniasta pidän oikeaoppista huolta ja lääkärin mukaan tulehdusta ei ole eikä ongelmaa, mutta kyllä tämä minua vaivaa kun mieheni ei selvästi halua enää nuolla minua enkä kehtaa vaatiakaan kun en itsekään kestä pilluni hajua. Harmittaa, koska pidän esim 69:stä. Muuttaako kierukan hormoni eritteiden hajuja vai johtuuko se omasta hormonituotannosta nelikymppiseksi tullessa vai molemmista..? Muilla kokemuksia?
Hormonikierukka vaikuttaa pimpan hajuihin?
7
502
Vastaukset
- srdtyhjk
se johtuu miehesi siemennesusta, pidä taukoa pillereistä ja pillu panosta, laskette mällit vaikka pyllyyn kuukauden ajan ja tule sitten kertomaan muutuiko haju
usein se on mälli joka sen tekee- Jkbjkj
Laske vaan ite pyllyyn, runkkari.
- 03O3
Jos kerran sauvabakteerit koko ajan jyllää niin kierukka ei ole oikea kapine sinulle. Pois vaan ja kondomeja kehiin.
Liiallinen peseminen jopa tuhoaa hyvät bakteerit jolloin pahat saavat mellastaa entistä enemmän. - potenzH
En usko tarinaasi. Hajun muuttuminen ei takulla johdu kierukasta. Veikkaan väärästä pesusta johtunutta happamuuden laskua.
Sperma on emäksistä ja aiheuttaa myös pH:n nousua - hajunpoisto
Kokeile vaihteeksi Natural Cycles ehkäisyä. Muuttuuko haju?
https://www.naturalcycles.com/fi/
Mukava trendikäs ja terveellinen luomumenetelmä. - nainen53123
ääni poikaystävän mällille ,kokemusta on omasta pimpastani, kun lopetin pilsut ja käytimme kumia ongelmat hävisivät
- lissuliisa98
Myös ruokavalio saattaa vaikuttaa. Kannattaakin pitää huoli, että ruokavalio on monipuolinen. Sopiva saippua pimpin pesuun saattaa myös auttaa esimerkiksi http://www.luontaistuotteet.com/emattimen-hoito/k-638
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294