Kyllä mun mielestä mies saisi

lapsetonpariskunta

jättää lapsensuosiolla ex vaimolleen. Ennemmin maksettaisiin vaikka tuplasti elareita ennenkuin ne hirviöt tulisi meille mellastamaan.
Äidit kun haluu hoitaa lapset jotta saa niitä tukiaisia niin kyllä me ainakin annettaisiin kersat mieluusti. En onneksi oo nähny niitä eikä tee ees mielikään hähä. On kivampi olla vaan kaksitaan ja nauttia pitkistä aamuista ja mennä ja olla mien lystää. Ja siistiä on aina kun ei ole kakaroita sotkemassa.
Mieskän ei olisi pahoillaan vaikke kersat tulisi häntä katsomaan mies muuttuu aina äkäiseksi ja tiuskii kun pitää niitä kersoja mennä katsoon, haluisi vaan olla mun kanssa. Jos tulee tänne laitan ne ekaks siivoon,

3

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

Ap.llä toimii vain alapää. Latvaosa humisee tuulessa, siellä kun ei ole yhtä ainutta järjen molekyyliä.

Ehkäkä tämä vastaus täyttäisi sen idealla: sterilisoi itsesi sterilisoi itsesi sterilisoi itsesi.
      Miksikö? Latvaosa on jo tännä. Sinne ei sovi enempää infoa.

• perheonhyvärikkoo

Viisas on hän. Näihän ne äidit haluu että mies tekee. Äidit luulevat olevansa korvaamattomia mutta ei mieti sitä että miehen uusi rakkaus on rikkaus lapsilleen ja miehelle, kun itse ei ole onnistunut.

• 1säpappa

Fiksut miehet eivät tietenkään halua hylätä lapsiaan.

Sinulle siis ei kelpaa fiksut miehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe