Olen pähkäillyt pitkään mikä teitä naisia vaivaa... Miksi te retkahdatte sellaisiin miehiin joilla on todella ilkeän ja tappajan näköiset kasvot? Olen katsellut tuota naisten touhua ja en voi kun oudoksua kuinka he kiinnostuvat miehestä jolla on todella karut ja pelottavat kasvot. Yksikin kaverini on sellainen ettei kukaan uskalla aukoa sille päätä tai sanoa mitään vastaan koska se näyttää siltä kuin se aikoisi just tappaa jonkun... Ja silti se saa enemmän naisia kuin minä.
Mikä niissä karuissa ja vihaisissa ja pelottavissa kasvoissa oikein viehättää?
Miksi naisia kiinnostaa karut/pelottavat kasvot?
Mikäniissäviehättää
3
185
Vastaukset
- Bojgjjytngggn
Koska iltalehti päättää mikä on kaunista ja mikä ei.
- haistakaajokakkanne
Ja sitten miehet viel kehtaa valittaa ettei naiset muka tykkää kun on ruma.
- Mies25Veee
Pullaposket valittaa ettei naiset tykkää kun unelmoi jostain 40 kilosista naisista. Kaikkihan tietää etteivät naiset koskaan ole ollut niinkään ulkonäön perään. Enemmän tyylillä, kohtelu-/lähestymistavalla ja aksentilla on väliä. Plussaa on tietenkin jos ne on nähnyt sinut jonkun muun naisen seurassa aikaisemmin menneisyydessä vaikka siskon tai kaverin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259