Tiedättekö ateistit miksi olen tällä palstalla?

palstatrolli

Koska ateismi on helpoin uskonto trollata.

27

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstatrolli

Ja Kristinusko ja Jeesus avain siihen. Sääli ettei islamistit ymmärtäneet kristiretkiämme ja suuttuivat.

• Ehkä siksi, kun trollaminen lievittää sun yksinäisyyttäs?

• palstatrolli

Eikä ole senkin saatananpalvoja

• palstatrolli kirjoitti:

Eikä ole senkin saatananpalvoja

No jättikö tyttö tai poikaystävä?

• palstatrolli

Jeesus on Herra, älä möriöi epäolennasita LIRROA, senkin VALKO-ateisti

• palstatrolli kirjoitti:

Jeesus on Herra, älä möriöi epäolennasita LIRROA, senkin VALKO-ateisti

Eli rakkaushuoletko siis ajavat sinua trollaamaan ateismi palstaa?

• oletainatäällä

Koska et ole vielä ymmärtänyt ateismia.

• KukaMitäkinYmmärtää

Saudi-Arabia on ymmärtänyt jotain syvempää ateismista, sillä sen lainsäädännössä ateismi määritellään terrorismiksi.

• achmedacne

Kumartelet sinnepäin?

• palstatrolli

Koko Joulu täällä palstalla ja AIJokas-ateistit kysyy perheasiota - haistakaa homoseksi senkin

Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
      Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
      Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

• hienoaaaaa

Kiitos varoituksesta :D

• tyhmäeiosaa

Hyvä trolli ei ole tyhmä, sinä olet joten paljon nassikalla vielä opittavaa. Ateismi kieltää kaikki uskonnot, joten se ei ole uskonto...

• oletainatäällä

Ompas, älä kierrä faktaa senkin : nAssio ah Jeesus on Jumala

• Taikauskonnoton

Trolliksi tuon paljasti nimenomaan ateismin väittäminen uskonnoksi.

Sinänsä kyllä huono trolli.

• Epäjumalienkieltäjä

Mitä kertoo useiden tänne kirjoittavien uskovien ajatusmaailmasta se, että he yrittävät toistuvaksi "mollata" ateismia väittämällä sitä uskonnoksi? Onko uskovan mielestä uskonto jotenkin lähtökohtaisesti perätöntä tai naurettavaa?

• TottaTosiaan

Tyhmyyttä ei tosiaan voi sanoa uskonnoksi.

• Taikauskonnoton
        TottaTosiaan kirjoitti:

Tyhmyyttä ei tosiaan voi sanoa uskonnoksi.

Miten sen nyt ottaa. Vaikkei tyhmyys sinänsä tietenkään olekaan uskonto, jokin korrelaatio tyhmyydellä ja uskonnoilla kuitenkin on.

Tietämättömyys aikaansaa uskontoja ja etenkin uskontojen fundamentalistiset kannattajat ovat kyllä järjestäin varsin tyhmiä.

• JokkaasellaOma

On täällä muitakin jotka kuvittelee Evankelioimisen auttavan ^^

• Avaaja on poistanut Jeesusviestinsä, alkoiko "vituttaa" kuten kyselit muilta pari viikkoa sittttten, fool

• Raukeesamarialainen

No jää. Suurin osa näistä aloituksesta on murrosikäisen juuri runkkimaan oppineiden natiaisten sävellyksiä.

• elämällesitarkoitus

Olet löytänyt tasoistasi puuhaa.

• 12_13.ap

Avaaaja, Anti-Nassio tietää >:D

• nassikat

Ei oo tasoo :DDDDDDDDDDDDDDD

• q.v

Luulen aloittajan olevan lapsena hyväksikäytetty nuori, jolle on jäänyt trauma päälle.

Ehkä isä tai setä, vaikka jopa vanhempien piiri on käsitellyt asiaa ja yhdessä he ovat sitten saaneet Jeesuksen anteeksiannon tälle pedofilialle.
      Sitten kaikki on ollut taas hyvin. Ainakin seuraavaan kertaan saakka.

Mutta jos seuraavissa seuroissa joku vanhemmista yrittää kosketella tai vielä "pahempaa" niin sano ei.

Joka tapauksessa pitää ymmärtää. Ja saat anteeksi =)

• summercars

Osui ja upposi!

• tiedämme

Kun sinulla ei ole elämää?

• kaurapuuroa

Mistä keksit noita lapsellisia juttuja?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe