Miedon alkoholismin hoito?

mieto-niilla

Lääkäri sanoi, että olen miedosti alkoholisti. Mitään hoitoa ei ehdottanut, kirjoitti vaan reseptin pameja.

Miten mietoa alkoholismia yleensä hoidetaan? Pameillako?

18

391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitosuositus

Lisäämällä alkoholin annostusta ja siirtymistä miedoista väkeviin. Maistaminen kannattaa myös lopettaa ja aloittaa rankka ryyppääminen, (väkeviä, korvikkeita ja muita maksaa työlistäviä ainesosia). Kun on saavutettu alkoholismi, niin siihen voi hakea hoitoa tai lisää viinaa.

• Missä_menee_raja

Mie oon ollu korkeintaan miedosti alkoholisti jo vuosikymmeniä; omasta mielestäni.
      Vaimon mielestä täysverinen alkoholisti jo pitkän aikaa...

• savotan-sanna

Mulle lekuri sanoi, että olen lievästi raskaana. Synnytinkin sitten näkymättömän lapsen!

• pepani.tarttu

jaa ja lievästi sukupuolitautiki jo viistoista vuotta? näkymätön sekkii vaan tuntuupi monessa ilimansuunnassa.

• uusvuosi

miedosti alkoholisti ei useinkaan erotu raittiista kansasta

• hyväjussi

Miedolla ei kai ole alko-ongelmaa vaan mämmiropeiden syönti ja halonhakkuu

• Itsevaan

Alkoholismi on pakkoruotsin jälkeen Suomen suurin ongelma.

• lasiöljy

Lääkäri siis haluaa sinusta miedosti sekakäyttäjän määräämällä pameja.

• suosittelen1

Ensin tenox ja sitten menoks. Ryynikännit on just parhautta!

• kolgatanKolinaa

Ennen vanhaa kaverini ryyppäsivät päivittäin illodin pullon ja rapulaan kolinaa eli ranskalaisämmien hajuvettä eue de colognea.Hajut oli miedon tuoksuja.
      Kyllähän se aikansa toimi sekin systeemi,mutta jossain vaihessa sisuskalut sanoi box-poks

• Juon_mietoja

Minä juon vain mietoja. Niistä ei tule alkoholistiksi (ei edes miedosti alkoholistiksi).
      Veikkaan, että väkeviä juomalla huomaa ennenpitkää olevansa täysi alkoholisti.
      Tämä on siis minun kehittämä teoria, en ole vielä varma pitääkö se edes paikkaansa?

• komppaan

Puhut asiaa! Esim. keskiolut ei ole alkoholijuoma, vaan elintarvike, kuten vaikka maksalaattikko!

• 7768

jep, alkoholijuomia myydään Alkossa ja elintarvikkeita Elintarvikeliikkeissä

• loogista

oiskohan se loogisesti ajateltuna näin että mietoja juomalla tulee miedosti alkoholistiksi ja väkeviä juomalla väkevästi alkoholistiksi...
      mene ja tiedä

• angel.of.death

Millainen lekuri laittaa alkkikselle diapamia? No lekuri laittaa sitä mitä itsekkin syö.

• mervakorkki

Yleinen huomioni on ,että nämä viinin maistelijakerhojen hienostelevat lipittelijät aika pian saavat komean punaisen kärsän kuin pellehermannilla. Samaten Ranskassa on maksan poksaus yleisin kuolinsyy,liekö viininlitkut suuri osatekijä.

• Kakalle

Kakkahousuiissa

• Anonyymi

Jeesiössä kiljusammiot pulputtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      85
      1344
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe