Visa reward card - dollareissa

JRo1980

Sain viallisesta tuotteesta 150 jenkkidollarin arvoisen Visa lahjakortin. Onko tietoa voiko tuolla tehdä euro arvoisia ostoksia; toisin sanoen muuntaako valuutat automaattisesti? vaikkapa ostan 200euron edestä, niin tuleeko erotus suoraan, toisin sanoen en mene luotolle?

Näyttäisi kortin takana olevan muunnosmaksu 2% ja etupuolella pelkkä debit-kortti.

2

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X2Feed2

Se selviää siltä kortin myöntäjältä kelpaako vapaudenmuuri USA ainoastaan vaiko jossakin muualla myöskin. Tosin jos pelkkä MG kortti niin hyväksyntä euroopasta vähän hankalaa, mutta verkosta varmaan toimii hyvin.

• 19726

"tuleeko erotus suoraan, toisin sanoen en mene luotolle?"

Ei tommosissa mitään luottoa ole, ja kortti varmentaa aina. Et sä sillä pysty mitään 200 euroa maksamaan. Tottakai voit tehdä ostoksia euroissa, mutta riippuu kortinmyöntäjästä millasella kurssilla menee - jenkkipankit ei ole ihan niitä halvimpia valuutanvaihtajia.

Mulla oli joskus vastaavanlainen lahjakortti-Mastercard. Nettiostoksissa oli ongelmana että korttiin ei ole sidottuna mitään laskutusosoitetta, joten turvasyistä ei kaikkialla ostokset toimineet (esim. Playstation store ei toiminut). Muuten se kyllä toimi ihan ok sekä baarissa että S-marketin kassalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe