Doddii!!!

Nyttenpä on sitten Fabitsiaan laitettuna uusi laakeri etupyörään.
Eivätpä ottaneet kantaa takuuseen kun on sen verran vanha kuitenkin.
Nyt seuraa armotonta vittuilua kaikille Hondakuskeille. Mulla on kyllä varaa korjauttaakin autoa eikä tarvi joka kerta mennä pankinjohtajan juttusillen pyytämään vippiä uuteen Hondaan kun edellinen tarttis korjausta eikä ole nappulaa ja korjaamo ei myy palveluja osamaksulla.
Sitten vielä asiantynkää.
Valmistaja on huomioinut laakeriongelman ja käyttää nykyään uudenlaista suojattua laakeria minkä kanssa ei pitäisi olla enää ongelmia,tämmöinen mullekin laitettiin.

8

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samu-75

... asiaa kirjoitatkin niin silti ei aleta vittuilemaan kenellekään.. Jookos?

• Kyllähän sitä täytyy joskus vähän takaisinkin antaa etteivät ihan vallan nössöksi luule.

• Ei enää Skodaa

Minulle vaihdettiin ne kolmannet laakerit alle
      jossain 150.000km kohdalla. Olivat nämä suojatut.
      En tiedä miten kestivät, kun pelin pois vaihdoin. Suojat aiheuttivat liikkeelle lähdettäessä ja vaihdetta vaihtaessa ikävän "klonksumisen". Puhdistivat suojat kerran, "klonksuminen oli poissa pari viikkoa.

• Seuraavakin Skoda

Jos autostasi on hajonnut laakerit 50000km välein on vika ollut muualla kuin laakereissa, eli väärin korjattu. Vertailuna voisi olla se että jos auto ei lähde käyntiin, ja virta-avain on vaihdettu kolmannen keraan uuteen, voisi alkaa etsiä syytä käynnistysongelmaan muualta kuin avaimesta:-)

• Seuraavakin Skoda

Tämä oli siis tarkoitettu "ei enää skodaa":lle

• Ei enää Skodaa

Alkuperäisessä viestissä sanotaan, että valmistaja on kiinnittänyt huomiota "laakeriongelmaan". Taisi Ekilläkin olla taulussa 50.000km vai peräti vähemmän ?

• Ei enää Skodaa kirjoitti:

Alkuperäisessä viestissä sanotaan, että valmistaja on kiinnittänyt huomiota "laakeriongelmaan". Taisi Ekilläkin olla taulussa 50.000km vai peräti vähemmän ?

Kyseinen ongelma koski koko VAG konsernin tuotantoa ei siis pelkästään Skodaa.
        Siitä huolimatta olen kyllä vakaasti aikonut seuraavaksikin päätyä Skoda merkkiseen kulkineeseen.

• Ei enää Skodaa
        vanha-erkki kirjoitti:

Kyseinen ongelma koski koko VAG konsernin tuotantoa ei siis pelkästään Skodaa.
        Siitä huolimatta olen kyllä vakaasti aikonut seuraavaksikin päätyä Skoda merkkiseen kulkineeseen.

Ei siinä mitään, valinta on vapaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe