Nyttenpä on sitten Fabitsiaan laitettuna uusi laakeri etupyörään.
Eivätpä ottaneet kantaa takuuseen kun on sen verran vanha kuitenkin.
Nyt seuraa armotonta vittuilua kaikille Hondakuskeille. Mulla on kyllä varaa korjauttaakin autoa eikä tarvi joka kerta mennä pankinjohtajan juttusillen pyytämään vippiä uuteen Hondaan kun edellinen tarttis korjausta eikä ole nappulaa ja korjaamo ei myy palveluja osamaksulla.
Sitten vielä asiantynkää.
Valmistaja on huomioinut laakeriongelman ja käyttää nykyään uudenlaista suojattua laakeria minkä kanssa ei pitäisi olla enää ongelmia,tämmöinen mullekin laitettiin.
Doddii!!!
8
1126
Vastaukset
- Samu-75
... asiaa kirjoitatkin niin silti ei aleta vittuilemaan kenellekään.. Jookos?
- Ei enää Skodaa
Minulle vaihdettiin ne kolmannet laakerit alle
jossain 150.000km kohdalla. Olivat nämä suojatut.
En tiedä miten kestivät, kun pelin pois vaihdoin. Suojat aiheuttivat liikkeelle lähdettäessä ja vaihdetta vaihtaessa ikävän "klonksumisen". Puhdistivat suojat kerran, "klonksuminen oli poissa pari viikkoa. - Seuraavakin Skoda
Jos autostasi on hajonnut laakerit 50000km välein on vika ollut muualla kuin laakereissa, eli väärin korjattu. Vertailuna voisi olla se että jos auto ei lähde käyntiin, ja virta-avain on vaihdettu kolmannen keraan uuteen, voisi alkaa etsiä syytä käynnistysongelmaan muualta kuin avaimesta:-)
- Seuraavakin Skoda
Tämä oli siis tarkoitettu "ei enää skodaa":lle
- Ei enää Skodaa
Alkuperäisessä viestissä sanotaan, että valmistaja on kiinnittänyt huomiota "laakeriongelmaan". Taisi Ekilläkin olla taulussa 50.000km vai peräti vähemmän ?
Ei enää Skodaa kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä sanotaan, että valmistaja on kiinnittänyt huomiota "laakeriongelmaan". Taisi Ekilläkin olla taulussa 50.000km vai peräti vähemmän ?
Kyseinen ongelma koski koko VAG konsernin tuotantoa ei siis pelkästään Skodaa.
Siitä huolimatta olen kyllä vakaasti aikonut seuraavaksikin päätyä Skoda merkkiseen kulkineeseen.- Ei enää Skodaa
vanha-erkki kirjoitti:
Kyseinen ongelma koski koko VAG konsernin tuotantoa ei siis pelkästään Skodaa.
Siitä huolimatta olen kyllä vakaasti aikonut seuraavaksikin päätyä Skoda merkkiseen kulkineeseen.Ei siinä mitään, valinta on vapaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778