Mitä Jeesus opetti homoudesta?
Mitä Jeesus opetti homoudesta?
5
136
Vastaukset
- oacca
Jotain tietoa löytyy tuolta
http://lindell.netmission.fi/jeesusjaseksi.htmVai että ihan "tietoa". Gustafsson horisee omiaan siltä pohjalta, että vaikka Jeesus ei sanonut niin hän kyllä tietää mitä Jeesus ajatteli.
Niinpä niin, Jeesus ei virkkanut homoudesta halaistua sanaakaan.
- miehetykset
Tuskin kerkesi homoilusta paasaamaan, kun oli kiire golkatalle ristiin naulitsemis juhliin, eli puppeli orgiat jatkuivat karvasten setien kesken!
- Raamattuoikeassa
Emme tiedä,koska hänen opetuksensa tapahtui yöllä alastoman nuorukaisen seurassa.
Mutta, koska Jeesus on Jeesus,varsin perusteellista sen opetuksen on täytynyt olla.
Tämän verran tiedämme Raamatun perusteella. - oioppit
Sen että kun israelilaiset rupes heteroirstaileen mooabin tyttärien kanssa Jumala tappoi 24000 israeliliasta. Hukutti nooan ajan maailman vain sentähden että ihmisten sydämen ajatukset olivat kaiken aikaa pahaa.
Lue Leanne Paynen kirja särkynyt inäkuva niin tiedät miten homot vapautuvat koska jumalan rakkaus koskettaa heitä. heitä romukoppaan ne jotka ns.uskovat sylkevät sptiaalisia(syntisiä)eivätkä tajua että meille on anettu sovituksen virka. uskon päämärä on sielujenpelastus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481