hcätmi, atm, jännämies... täh?

jännä__mies

Mikä ihmeen sisäpiiripalsta tää on? Ekaa kertaa törmäsin tähän luettuani yhtä googlen kautta löytämääni juttua, sitten katoin muutaman muun keskustelun mutten tajua mitään näistä sisäpiiritermeistä. Pitäiskö olla joku FAQ vai voitteko puhua suomea?

55

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seli.tykset

hcätmi - darkfear
      atm - modelli
      jännämies - minä

• tyhjennysselostus

syrjäytyneiden ja tuettavien henkilöiden palsta isolta osaltaan,
      niin siksi outoja sisäpiiri sanoja
      Itse nimittävät itsejään atm = Alimman Tasoinen Mies , kun naiset ei heistä niin välitä

• aloittajaa-d

Google auttoi jo osittain, mutta kertokaas vielä mikä on jännämies?

• jännätjutut

Kaikki ätmit pyrkivät jännämiehiksi ainakin täällä palstalla. Jännämiehen hellittelyinimi on YTM eli ylemmän tason mies.

• Jännämies on siis ns renttu.

Mies, joka on kiltin ja kunnollisen vastakohta, eli väkivaltainen, ehkä alkoholisoitunut mies, joka kuitenkin kiihottaa naista määrätietoisen luonteensa ja muita miehiä kohtaan osoittamansa dominanssin takia.

Jännämiehen seurassa naisen ei tarvitse ottaa vastuuta itse mistään.

• Miesmannn kirjoitti:

Jännämies on siis ns renttu.

Mies, joka on kiltin ja kunnollisen vastakohta, eli väkivaltainen, ehkä alkoholisoitunut mies, joka kuitenkin kiihottaa naista määrätietoisen luonteensa ja muita miehiä kohtaan osoittamansa dominanssin takia.

Esimerkkinä voisi olla vaikkapa tämä hurmuri

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/miss-helsingin-pahoinpitelysta-luettiin-syyte-mies-painoi-kengalla-kurkkua-ja-hieroi-ulostetta-hiuksiin/5900866

http://www.voice.fi/viihde/is-jessica-ruokola-antoi-pahoinpitelyn-anteeksi-avopuolisolleen-kaikki-eivat-ymmarra-ratkaisuani-104486

• ojjyeah
        Miesmannn kirjoitti:

Jännämies on siis ns renttu.

Daaa, kyllä kiihottaa, varsinkin feministejä.

• Yöperhonen on koteloitunut.

• ätminki

Palstalla on myös paljon jännämiesten käyttämiä naisia jotka ovat jo kaatopaikkajätettä.

• kefiili

Luuseri koettaa vaan hankkia jonkinnäköstä elämää ja "arvostusta! Ite en edes jaksa avata ketjuja, joissa näkyy em. keskenkasvuset valloillaan.

• paaskahaiseee

Luulin että täällä vois oikeesti keskustella sinkkuudesta, sen syistä ja jakaa kokemuksia asiallisesti, mutta nyt tää alkaa vaikuttaa aikamoiselta mätäaivoisten, pimeässä huoneessaan istuvien ja äärimmäisten katkerien peräkammarinpoikien angstipalstalta jossa lähinnä pohditaan itsemurhaa ja ryvetään epätoivossa. Voimakas sisäpiirikulttuuri termistöineen on valloillaan ja uteliaille ulkopuolisille kuten mulle lähinnä vittuillan. Kiitos vaan tästäkin, jatkakaa!

• Naisasialooser1

No keskustellaan asiallisesti sinkkuudesta ja sen syistä. Miehillä syy sinkkuuteen on rumuus ja siksi eivät kelpaa naisille ja siitä tietysti heräävät itsemurha-ajatukset.

Naisilla syy sinkkuuteen silloin kun vielä ovat nuoria on nirsous, vanhempana rusinoituminen ja monen miehen nussima pillu.

• paaskahaisee

Ja lisään vielä että oon mäkin tällanen vähän.. ei-niin-suosittu ja ei-niin-komea mies mutta mulla on elämä jossa on sentään jotain positiivisuutta jäljellä, joten suorastaan hirvittää tän palstan ilmapiiri. Ehkä parempi että mä pidän tämmöseen angstisisäpiiriporukkaan sittenkin etäisyyttä.

• Palstan.Rumin.Mies

On minullakin oma elämä ja helvetin hyvissä kuosissa onkin. Eläkepäivät on jo näin alle nelikymppisenä taattu kunhan vaan terveenäkin pysyisin. Ei se silti poista sitä tosiseikkaa että rumana miehenä et kenellekään koskaan kelvannut saati saanut lapsia ja perhettä. Henkilökohtainen mallillaan oleva hyvä elämä ei ole mikään tasapainolauta jolla korjataan ikuisen naisettomuuden arvet.

• flowersreally

Sinkut –palstan FAQ:

1. Monenko käyttämä lutka olet?
      2. Onko 172 cm mies lyhyt?
      3. Saitteko pillua [jouluna/viikonloppuna/uutena vuotena/ juhannuksena/ vappuna]?
      4. Miksei kiltit ja kunnolliset saa?
      5. Miksei rumat saa?
      6. Antaisiko joku palstanaisista pillua?
      7. Miksi olette tuollaisia huoria?
      8. Miksi olette noin [kouluttamattomia/koulutettuja/ ylpeitä/vässyköitä/ justiinoita/jännämiehen nyrkin alla/ pihtareita/spermaviemäreitä/ sohvaperunoita/himotreenaajia/tyhmiä/kirjaviisaita/itsenäisiä/laumasieluja/ huonosti pukeutuvia/muodin perässä juoksioita/miehen rahoilla loisijoita/kylmiä uranaisia/läskejä/pinnallisia/suvaitsevaisia/suvaitsemattomia/ kokoomuskalkkunoita/vihervassareita/lutkamaisia/estyneitä]?
      9. Miksi naiset ei käy salilla?
      10. Miksi naiset käy salilla?
      11. Miksi tylsä mies ei kelpaa?
      12. Miksi naiset ovat niin tylsiä?
      13. Oletteko saaneet paljaalla?
      14. Miksi naiset antaa paljaalla?
      15. Miksi naiset eivät tee aloitteita?
      16. Miksi naiset eivät hae minua kotoa?
      17. Miksi miehen pitää olla entuudestaan tuttu?
      18. Miksi naiset lähtevät tuntemattomien matkaan?
      19. Millainen kusireikä sinulla on?
      20. Onko se nyt niin vaikeaa antaa sitä pillua?!
      21. Miksei täällä ole naisia?
      22. Oletko tyhmä?

• AvioATmies

Aika hyvä tiivistelmä. Peukuttaisin jos olisin rekisteröitynyt.

• Tää oli hyvä :))

• Tää oli hyvä.. ;D.. Juuh, RistiRiitaista touhua enemmän tai vähemmän.. Tosin moni asia johtuu siitä, että täällä on erillaisia yksilöitä.. Huolestuttavaa on, jos joillakin on Aidosti niin paha JakoMieli- tai NurinaTauti, ettei mikään ole hyvä.. Eli niin tai näin, niin aina väärinpäin.. ;P

Noh, joillakin näyttää sitä käytöstä olevan enemmän tai vähemmän.. Ja sen lisäksi täällä pyörii Trollit/Provoilijat, joille tuo käytös on ihan "normaalia".. ;P

• LinerT.2 kirjoitti:

Tää oli hyvä :))

Lopetas mun ajatusten luku.. ;D.. Miten Sä ton teit?.. Noh, kai se ( "Tää oli hyvä" ) oli vain sattumaa ja/tai sellainen lausahdus, joka tulee monelle mieleen.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Lopetas mun ajatusten luku.. ;D.. Miten Sä ton teit?.. Noh, kai se ( "Tää oli hyvä" ) oli vain sattumaa ja/tai sellainen lausahdus, joka tulee monelle mieleen.. ;P

Olin nopeampi :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Olin nopeampi :)

Juuh.. Mut mulle tuli ihan PapuKaija Fiilis tosta.. Teit sen Tahallas.. ;D.. Noh, ei vaiskaa.. ;P

• Ikis..M

Muuten hyvä mutta missä vastaukset olivat?

• Palstan.Rumin.Mies
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Tää oli hyvä.. ;D.. Juuh, RistiRiitaista touhua enemmän tai vähemmän.. Tosin moni asia johtuu siitä, että täällä on erillaisia yksilöitä.. Huolestuttavaa on, jos joillakin on Aidosti niin paha JakoMieli- tai NurinaTauti, ettei mikään ole hyvä.. Eli niin tai näin, niin aina väärinpäin.. ;P

Noh, joillakin näyttää sitä käytöstä olevan enemmän tai vähemmän.. Ja sen lisäksi täällä pyörii Trollit/Provoilijat, joille tuo käytös on ihan "normaalia".. ;P

Niin hyvän siitä tekee se että se oli lähinnä negatiivinen hyökkäys rumia miehiä vastaan sellaisin sanakääntein jotka omaavat feministisen ajattelutavan. Eli listalle naureskelevat lähinnä naiset ja femakkosuvakki miehet ja etenkin miehet joilla ei ole ulkoisista positiivisista puolistaan johtuen tuontaivaallista tietoa siitä millaista on olla ja elää miehenä joka ei kelpaa naisille. Samalla periaatteella rikas voi nauraa köyhille ja listoitttaa vaikka passiivisagressiivisin hymiöin: -Työttömyys päiväraha. heh:D - Kela. heh:D - Kuukausi alussa. 20e tilillä. Heh:D (Työttömän hakusanat googlessa) - Imuletku. Bensatankki. Miten toimii? Maksimirangaistus. Heh:D
        Ja sama vaikka rikkaana länsimaalaisena naurais afrikan nälkäänäkeville vastaavanlaisesti ranskalaisin viivoin naureskellen.

• Ikis..M
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Niin hyvän siitä tekee se että se oli lähinnä negatiivinen hyökkäys rumia miehiä vastaan sellaisin sanakääntein jotka omaavat feministisen ajattelutavan. Eli listalle naureskelevat lähinnä naiset ja femakkosuvakki miehet ja etenkin miehet joilla ei ole ulkoisista positiivisista puolistaan johtuen tuontaivaallista tietoa siitä millaista on olla ja elää miehenä joka ei kelpaa naisille. Samalla periaatteella rikas voi nauraa köyhille ja listoitttaa vaikka passiivisagressiivisin hymiöin: -Työttömyys päiväraha. heh:D - Kela. heh:D - Kuukausi alussa. 20e tilillä. Heh:D (Työttömän hakusanat googlessa) - Imuletku. Bensatankki. Miten toimii? Maksimirangaistus. Heh:D
        Ja sama vaikka rikkaana länsimaalaisena naurais afrikan nälkäänäkeville vastaavanlaisesti ranskalaisin viivoin naureskellen.

Noinhan se menee ja varmaankin palstan naisten on hauskempi yrittää väkinäisesti naureskellen lyödä leikiksi kuin vastata yhteenkään noista kysymyksistä rehellisesti, se olisikin varmaan liian vaikeaa kun siinä joutuisi kohtaamaan sisimpänsä valossa joka ei näyttäisi pelkkää hyvää.

• Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Etkö näe listassa mitään ihmeellistä siinä tapauksessa, jos jollakin on omat ajatukset niin RistiRiidassa, että mitenkään päin ei ole "oikein" päin?.. ;P

Ai niin.. Sulla taisi mennä ohi mun vastaus sulle toisessa ketjussa.. Joku muukin pohti hieman sun Jankkaamistasi ja Asioiden vääristelyä.. ;P

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14638476/taalla-on-niin-paljon-atmeja-ja-vanhoja!#comment-87990274

• Ikis..M kirjoitti:

Noinhan se menee ja varmaankin palstan naisten on hauskempi yrittää väkinäisesti naureskellen lyödä leikiksi kuin vastata yhteenkään noista kysymyksistä rehellisesti, se olisikin varmaan liian vaikeaa kun siinä joutuisi kohtaamaan sisimpänsä valossa joka ei näyttäisi pelkkää hyvää.

Noh eikös se ole huvittavaa, jos/kun samat Jantterit Ulisevat milloin toista asiaa ja milloin taas ihan vastakkaista?.. ;P

Esim.

Versus..

5. Miksei rumat saa?
        -------------------------------------------

Versus..

---------------------------------

Jne.. ;P

Noh eikös se ole huvittavaa, jos/kun samat Jantterit Ulisevat milloin toista asiaa ja milloin taas ihan vastakkaista?.. ;P

Esim.

Versus..

5. Miksei rumat saa?

Versus..

Jne.. ;P

Tätä palstaa lukiessa on käynyt selvääkin selvemmäksi, että miehet, tai ainakin ätmit, ovat vähintäänkin yhtä epäloogisia kuin naiset, joita yleisesti syytetään epäloogisiksi.

• Palstan.Rumin.Mies

Etkö näe listassa mitään ihmeellistä siinä tapauksessa, jos jollakin on omat ajatukset niin RistiRiidassa, että mitenkään päin ei ole "oikein" päin?.. ;P

Ai niin.. Sulla taisi mennä ohi mun vastaus sulle toisessa ketjussa.. Joku muukin pohti hieman sun Jankkaamistasi ja Asioiden vääristelyä.. ;P

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14638476/taalla-on-niin-paljon-atmeja-ja-vanhoja!#comment-87990274

En ehdi lukemaan edes joka päivä kaikkia vastauksia mitä tänne olen laittanut. Mutta senverran vastaan että asun edelleenkin Tampereella. Tämähän on kuulemma sinkkumiehen taivas kun vapaita naisia pitäis olla kaikki paikat täynnä ja kyllä kai niitä onkin mutta ei kelpaa ruma mies. Ja kyllä. Olen yrittänyt vuosia kunnes lopetin kokonaan pariutumisesta haaveilun vuosi sitten. Toisekseen en etsi naista rahalla. En kaipaa ostopillua vaikka rahaa huoriinkin olisi. Haluan että minua rakastetaan sentakia millainen olen ihmisenä ei sentakia paljonko minulla on pätäkkää. Jos sanot että kaikki naiset on rahan perässä haukut heitä suoranaisesti huoriksi. Sellainen tuskin valkoritarin käytökselle olisi suotavaa. Kyllä mä näen kesällä kuinka naisten päät kääntyy kun ajelen tuunatulla (aikas arvokkaalla) sporttisella kesäautollani ympäri tamperetta mutta siihen se kiinnostus heilläkin loppuu kun astun autosta ulos. Raha varmaan kiinnostaisi kunhan sen rahan saisi komeammassa paketissa.

• Ikis..M

Esim.

Versus..

5. Miksei rumat saa?

Versus..

Jne.. ;P

Siinä varmaan on se että noita kysymyksiä esitetään eri kohderyhmien naisille. 1, 7 ja 8 vakavasti otettaville parisuhdekumppaneille ja 20, 4, 5, 6, 17 taas semmoisille joilta halutaan pelkkää seksiä. Jos ajatellaan että iso osa naisista on jo tehnyt itsestään lutkan se varmaan sitten syö miestä kun se lutka ei kuitenkaan anna ätmille vaikka muille antaa helposti. Tulee varmaan vähän sama oli kuin bussipysäkille jätetylle valtterille, kaikki muut pääsivät kyytiin mutta valtteri jäi yksin sateeseen.

• Naisasialooser1

Totta. Tuo oli juurikin naisten negatiivinen hyökkäys rumia miehiä vastaan kun eivät mitään mutta sanottavaa enää keksi.

• PikkuLikka kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa on käynyt selvääkin selvemmäksi, että miehet, tai ainakin ätmit, ovat vähintäänkin yhtä epäloogisia kuin naiset, joita yleisesti syytetään epäloogisiksi.

En sanoisi, että joku tietty "ryhmä" on jotain.. Vain ne Yksilöt on, jotka ovat epäloogisia.. Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin.. ;P

Mut jos on Lusikalla annettu, niin.. ;D

En ehdi lukemaan edes joka päivä kaikkia vastauksia mitä tänne olen laittanut. Mutta senverran vastaan että asun edelleenkin Tampereella. Tämähän on kuulemma sinkkumiehen taivas kun vapaita naisia pitäis olla kaikki paikat täynnä ja kyllä kai niitä onkin mutta ei kelpaa ruma mies. Ja kyllä. Olen yrittänyt vuosia kunnes lopetin kokonaan pariutumisesta haaveilun vuosi sitten. Toisekseen en etsi naista rahalla. En kaipaa ostopillua vaikka rahaa huoriinkin olisi. Haluan että minua rakastetaan sentakia millainen olen ihmisenä ei sentakia paljonko minulla on pätäkkää. Jos sanot että kaikki naiset on rahan perässä haukut heitä suoranaisesti huoriksi. Sellainen tuskin valkoritarin käytökselle olisi suotavaa. Kyllä mä näen kesällä kuinka naisten päät kääntyy kun ajelen tuunatulla (aikas arvokkaalla) sporttisella kesäautollani ympäri tamperetta mutta siihen se kiinnostus heilläkin loppuu kun astun autosta ulos. Raha varmaan kiinnostaisi kunhan sen rahan saisi komeammassa paketissa.

Jos puuttuu Perseilyyn ja Outoiluun, niin se ei ole mitään Ritarointia.. Oksettavaa on Vammainen Uhriutuminen varsinkin silloin, kun siihen ei ole mitään syytä.. Ainakaan sen enempää, kuin muillakaan.. ;P

Ja se voit edelleen haluta mitä haluat, mutta älä Uhriudu ja esitä, että Sinua on kohdeltu eri tavalla, kuin muita miehiä.. Täysin puhtaita MolemminPuolisia RakkausSuhteita on todella harvassa.. Ja se nyt vain On Näin.. Hyväksy se tai ole Hyväksymättä.. ;P

Rasittavaa tuo saman asian Jankkaaminen ja Asioiden vääristely.. Jos et itse hyväksy sitä mitä monet muut miehet ovat hyväksyneet, niin mitä sä esität, että Sinä olisit Joku Kaikkein Huonoimmin kohdeltu MartyyrienMartyyri?.. ;P

Siinä ei ole edelleenkään mitään vikaa, että ei kelpuuta mitään muuta, kuin sen mitä Haluaa ja/tai Tarvitsee.. Mut turha siinä on väittää ja vääristellä, että suurin osa on saanut sitä minkä sinä kelpuutat.. ;P

Jos puuttuu Perseilyyn ja Outoiluun, niin se ei ole mitään Ritarointia.. Oksettavaa on Vammainen Uhriutuminen varsinkin silloin, kun siihen ei ole mitään syytä.. Ainakaan sen enempää, kuin muillakaan.. ;P

Ja se voit edelleen haluta mitä haluat, mutta älä Uhriudu ja esitä, että Sinua on kohdeltu eri tavalla, kuin muita miehiä.. Täysin puhtaita MolemminPuolisia RakkausSuhteita on todella harvassa.. Ja se nyt vain On Näin.. Hyväksy se tai ole Hyväksymättä.. ;P

Rasittavaa tuo saman asian Jankkaaminen ja Asioiden vääristely.. Jos et itse hyväksy sitä mitä monet muut miehet ovat hyväksyneet, niin mitä sä esität, että Sinä olisit Joku Kaikkein Huonoimmin kohdeltu MartyyrienMartyyri?.. ;P

Siinä ei ole edelleenkään mitään vikaa, että ei kelpuuta mitään muuta, kuin sen mitä Haluaa ja/tai Tarvitsee.. Mut turha siinä on väittää ja vääristellä, että suurin osa on saanut sitä minkä sinä kelpuutat.. ;P

Laitetaan vielä se toisen ketjun viesti tähänkin..

------------------------------------------
        "Ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin."

Edelleen et varmana ole ollut valmis hyväksymään ketä tahansa millä tahansa ehdoin, etkä ole ollut valmis ihan mihin tahansa suhteeseen tai saadaksesi suhteen.. ;P

Sen on huomannut ihan sun teksteistäsikin.. ;P

Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää ja mun mielestä on ihan tervettäkin vetää omat rajat tiettyihin asioihin.. Mut.. edelleen moni kuka on suhteessa tai ollut suhteessa/suhteissa, niin heillä on voinut mennä monet asiat eri tavalla, kuin esim. sulla.. ;P

Jos mielessäsi kuvittelet muilla asioiden menneen sun Kuvitelmiesi perusteella, eli sillä tavalla kuin itse haluaisit, niin suhteen luonnissa, kuin suhteessa ollessa, niin metsään menee enemmän tai vähemmän.. Omat Fantasiat eivät ole todellisuutta.. Eikä jotkut yksittäistapaukset ole Monistettavissa suurimpaan osaan suhteista.. Ja niissä yksittäistapauksissakin voi olla enemmän tai vähemmän totuus jotain aivan muuta, kuin se mitä Kulissit antavat ymmärtää.. ;P

Sähän olet muuten kehunut Resurssejasi/Varallisuuttasi monet kerrat.. Joten varmasti saat "ostettua" samalla tavalla "parisuhteen", kuin lukemattomat muutkin miehet.. Jos asut jossain sellaisessa paikassa, jossa suhteen luonti on muutenkin vaikeaa, niin sekin on sellainen juttu, että ei se naisten vika ole vaan vain ihan sun omasi.. ;P

Jos asut/asuisit jossain sellaisessa paikassa, jossa vapaita naisia vilisee ja tarjoat/tarjoaisit Auliisti Tarpeeksi Resursseja naisen käyttöön ilman liikaa Mussuttamista, niin olisit pariutunut ihan varmasti ja pariutuisit vieläkin.. ;P

Mut jatka toki jankkaamista.. Ja asioiden vääristelyä.. ;P
        --------------------------------

• Ikis..M kirjoitti:

Siinä varmaan on se että noita kysymyksiä esitetään eri kohderyhmien naisille. 1, 7 ja 8 vakavasti otettaville parisuhdekumppaneille ja 20, 4, 5, 6, 17 taas semmoisille joilta halutaan pelkkää seksiä. Jos ajatellaan että iso osa naisista on jo tehnyt itsestään lutkan se varmaan sitten syö miestä kun se lutka ei kuitenkaan anna ätmille vaikka muille antaa helposti. Tulee varmaan vähän sama oli kuin bussipysäkille jätetylle valtterille, kaikki muut pääsivät kyytiin mutta valtteri jäi yksin sateeseen.

"Siinä varmaan on se että noita kysymyksiä esitetään eri kohderyhmien naisille. 1, 7 ja 8 vakavasti otettaville parisuhdekumppaneille ja 20, 4, 5, 6, 17 taas semmoisille joilta halutaan pelkkää seksiä. "

Voi Elämän Kevät.. Etkö näe tuossa mitään RistiRiitaa?.. ;D

Jos tuollaiset Jantterit Kehuvat itseään Kilteiksi&Kunnollisiksi ja sitten arvostelevat Naisia siitä mitä itsekin tekisivät, jos vain pystyisivät , niin ei voi kuin nauraa sellaisille Pelleille.. ;D

KaksinaisMoralistista Sontaa.. Ja selkärangattomien Nilviäisten Vikinää.. Voi Prkl mitä touhua.. ;D

Oletko sinäkin Oikeasti noin Sekaisin?.. En ainakaan halua uskoa että olet.. ;P

• Palstan.Rumin.Mies

Laitetaan vielä se toisen ketjun viesti tähänkin..

------------------------------------------

Edelleen et varmana ole ollut valmis hyväksymään ketä tahansa millä tahansa ehdoin, etkä ole ollut valmis ihan mihin tahansa suhteeseen tai saadaksesi suhteen.. ;P

Sen on huomannut ihan sun teksteistäsikin.. ;P

Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää ja mun mielestä on ihan tervettäkin vetää omat rajat tiettyihin asioihin.. Mut.. edelleen moni kuka on suhteessa tai ollut suhteessa/suhteissa, niin heillä on voinut mennä monet asiat eri tavalla, kuin esim. sulla.. ;P

Jos mielessäsi kuvittelet muilla asioiden menneen sun Kuvitelmiesi perusteella, eli sillä tavalla kuin itse haluaisit, niin suhteen luonnissa, kuin suhteessa ollessa, niin metsään menee enemmän tai vähemmän.. Omat Fantasiat eivät ole todellisuutta.. Eikä jotkut yksittäistapaukset ole Monistettavissa suurimpaan osaan suhteista.. Ja niissä yksittäistapauksissakin voi olla enemmän tai vähemmän totuus jotain aivan muuta, kuin se mitä Kulissit antavat ymmärtää.. ;P

Sähän olet muuten kehunut Resurssejasi/Varallisuuttasi monet kerrat.. Joten varmasti saat "ostettua" samalla tavalla "parisuhteen", kuin lukemattomat muutkin miehet.. Jos asut jossain sellaisessa paikassa, jossa suhteen luonti on muutenkin vaikeaa, niin sekin on sellainen juttu, että ei se naisten vika ole vaan vain ihan sun omasi.. ;P

Jos asut/asuisit jossain sellaisessa paikassa, jossa vapaita naisia vilisee ja tarjoat/tarjoaisit Auliisti Tarpeeksi Resursseja naisen käyttöön ilman liikaa Mussuttamista, niin olisit pariutunut ihan varmasti ja pariutuisit vieläkin.. ;P

Mut jatka toki jankkaamista.. Ja asioiden vääristelyä.. ;P
        --------------------------------

Edelleen jankkaan halusit tai et että en ole haluamassa ostohuoraa. Haluan naisen joka rakastaa minua sellaisena kuin olen. Vaikka jäisin työttömäksi tai vaikka menettäisin sen mitä minulla jo on. Ja toisekseen edes ne rumat saati edes rahan perässä juoksevat eivät ole tulleet tarjoamaan itseään suhteeseen vaan päinvastoin. Teen kehen tahansa tuttavuutta niin pakit tuli aina. Missään kohtaa et voi väittää että en kelpuuta ketään koska nollasta on huono valita edes yhtä hyvää tai huonoa. Jos et osaa matematiikkaa ja se ei mene jakeluusi niin se on sinun ongelmasi. Mutta tuo että nostat tarkoituksella itseäsi jalustalle vaan esittääksesi omaa erinomaisuuttasi lähinnä muille palstafeministeille on lähinnä säälittävää. Jos sinä saat kultalusikalla suhteen ei kaikki muut silloin silti saa. Mä tiedän että mullakin on sellaista mitä toisilla ei kaikilla ole mutta en silti koe ylpeyttä polkea sellaisesta valittavia matonalle keksityin perusteluin että "saisit jos vaan haluaisit"

• Ikis..M

"Siinä varmaan on se että noita kysymyksiä esitetään eri kohderyhmien naisille. 1, 7 ja 8 vakavasti otettaville parisuhdekumppaneille ja 20, 4, 5, 6, 17 taas semmoisille joilta halutaan pelkkää seksiä. "

Voi Elämän Kevät.. Etkö näe tuossa mitään RistiRiitaa?.. ;D

Jos tuollaiset Jantterit Kehuvat itseään Kilteiksi&Kunnollisiksi ja sitten arvostelevat Naisia siitä mitä itsekin tekisivät, jos vain pystyisivät , niin ei voi kuin nauraa sellaisille Pelleille.. ;D

KaksinaisMoralistista Sontaa.. Ja selkärangattomien Nilviäisten Vikinää.. Voi Prkl mitä touhua.. ;D

Oletko sinäkin Oikeasti noin Sekaisin?.. En ainakaan halua uskoa että olet.. ;P

Ei kun esitin vaan loogisen syyn miksi noissa on ristiriitaisuutta niin paljon, se että osa naisista koetaan parisuhdekumppaneiksi ja osaa taas ei on ihan kylmä fakta. Meistä ei kai kumpikaan ole pelkkiä panoja hakemassa niin meidän mielenkiinto täällä kohdistuu parisuhdenaisiin mutta paljon on niitäkin jotka janoaa pelkkää seksiä ja olen näkevinäni tuossa ristiriitaisuudessakin jonkinlaista kogiikkaa kuitenkin.

Edelleen jankkaan halusit tai et että en ole haluamassa ostohuoraa. Haluan naisen joka rakastaa minua sellaisena kuin olen. Vaikka jäisin työttömäksi tai vaikka menettäisin sen mitä minulla jo on. Ja toisekseen edes ne rumat saati edes rahan perässä juoksevat eivät ole tulleet tarjoamaan itseään suhteeseen vaan päinvastoin. Teen kehen tahansa tuttavuutta niin pakit tuli aina. Missään kohtaa et voi väittää että en kelpuuta ketään koska nollasta on huono valita edes yhtä hyvää tai huonoa. Jos et osaa matematiikkaa ja se ei mene jakeluusi niin se on sinun ongelmasi. Mutta tuo että nostat tarkoituksella itseäsi jalustalle vaan esittääksesi omaa erinomaisuuttasi lähinnä muille palstafeministeille on lähinnä säälittävää. Jos sinä saat kultalusikalla suhteen ei kaikki muut silloin silti saa. Mä tiedän että mullakin on sellaista mitä toisilla ei kaikilla ole mutta en silti koe ylpeyttä polkea sellaisesta valittavia matonalle keksityin perusteluin että "saisit jos vaan haluaisit"

Niih.. Mitäs tää on/oli?.. Eihän sulla ole tuossa sun selittelyssä päätä, eikä häntää.. Missä Logiikka?.. ;P

Valehtelet ja puhut yhdellä kertaa yhtä ja toisella toista.. Voin sanoa, että jos tämä käytösmalli kuuluu sun Persoonaan/Luonteeseen, niin ei hyvältä näytä.. ;P

• oiuoiuoiuo

Ei tuossa ollut tarkoitus polkea, vaan sanoa totuus. Ykkösen naamalla miehen ON käytettävä rahaa. Silloin ei mikään määrä omaisuutta riitä naamaa kompensoimaan. (Ykkösen naamalla varustettu nainen kun valitsee vähintään kakkosen naamalla varustetun miehen, koska hänellä on siihen varaa!!) Luonnonlakeja vastaan et voi taistella.

• Ikis..M kirjoitti:

Ei kun esitin vaan loogisen syyn miksi noissa on ristiriitaisuutta niin paljon, se että osa naisista koetaan parisuhdekumppaneiksi ja osaa taas ei on ihan kylmä fakta. Meistä ei kai kumpikaan ole pelkkiä panoja hakemassa niin meidän mielenkiinto täällä kohdistuu parisuhdenaisiin mutta paljon on niitäkin jotka janoaa pelkkää seksiä ja olen näkevinäni tuossa ristiriitaisuudessakin jonkinlaista kogiikkaa kuitenkin.

Ei ole mitään logiikkaa niillä, jotka pelailevat monilla pakoilla ja käsillä.. Se nyt on vain näin.. Sellaiset on Vain ja ainoastaan Outoilijoita ja Persestelijöitä, eikä mitään muuta.. ;P

Tiedät sen itsekin.. Miksi se on niin vaikea myöntää?.. Ihmettelen millainen AjatusMaailma joillakin on, jos se on noin kieroutunut.. Persoonassa/Luonteessa täytyy olla myös enemmän tai vähemmän jotain Outoa, jos ajatusmaailma on noin sekaisin.. ;P

En ymmärrä en.. Mut Mitäpä siitä.. Ja näitähän häröilijöitä riittää molemmissa sukupuolissa YllinKyllin.. ;P

• Ikis..M

Ei ole mitään logiikkaa niillä, jotka pelailevat monilla pakoilla ja käsillä.. Se nyt on vain näin.. Sellaiset on Vain ja ainoastaan Outoilijoita ja Persestelijöitä, eikä mitään muuta.. ;P

Tiedät sen itsekin.. Miksi se on niin vaikea myöntää?.. Ihmettelen millainen AjatusMaailma joillakin on, jos se on noin kieroutunut.. Persoonassa/Luonteessa täytyy olla myös enemmän tai vähemmän jotain Outoa, jos ajatusmaailma on noin sekaisin.. ;P

En ymmärrä en.. Mut Mitäpä siitä.. Ja näitähän häröilijöitä riittää molemmissa sukupuolissa YllinKyllin.. ;P

Sinä nyt varmaan puhut vähän laajemmasta asiasta kuin minä joka kommentoin pelkästään palstan epätoivoisten ätmien (jotka ei seukkakumppania tai edes p..ua tunnu saavan ikinä) kommentteja, siis sitä miksi ne tuntuu olevan niin ristiriidassa keskenään monesti.

• Tyttövaaa

1. En ole lutka, enkä oo myöskään kokenut.
        2. Ei varsinaisesti, mutta lyhyehkö.
        3. En, enkä haluakaan.
        4. Koska ei tee sen eteen mitään/niissä on muuta vikaa?
        5. ^
        6. En.
        7. En ole.
        8. ... Koska voin.
        9. Laiskuus?
        10. Terveellistä, saa hyvän kropan.
        11. Koska tylsyys on aika negatiivinen piirre?
        12. Yleistys.
        13. Enpä oo.
        14. Tuntuu paremmalle.
        15. Ujous/ei kiinnosta/yms.
        16. Vaikee ku ei tiiä missä asuu.
        17. Jos kyse seksistä, niin siks että pitää voida luottaa.
        18. Yleistys.
        19. Toimiva.
        20. On.
        21. Onpas?
        22. En kait.

Olipa hyvin laaditus kysymykset! Nyt tässä vastaukset :)

• Ikis..M kirjoitti:

Sinä nyt varmaan puhut vähän laajemmasta asiasta kuin minä joka kommentoin pelkästään palstan epätoivoisten ätmien (jotka ei seukkakumppania tai edes p..ua tunnu saavan ikinä) kommentteja, siis sitä miksi ne tuntuu olevan niin ristiriidassa keskenään monesti.

No ei siinä touhussa ole järkeä, eikä sitä käytöstä voi millään perustella, jos/kun se on jollakin noin ristiriidassa.. ;P

• Kyllä.haisee

Asiallinen keskustelu ei täällä onnistu,
      aina löytyy joku päivystäjäpiski kun haluaa kusta joka tolpan (viestin)

• Jos "Asiallinen Keskustelu" on mielestäsi sitä, että Kaikilla on sama mielipide ja toisenlaisia (Omia) mielipiteitä ei saa esittää, niin on sulla oudot määritykset Keskustelulle.. ;P

Ihmiset eivät ole toistensa Klooneja.. Katsos kun ainakin joillakin Yksilöillä on omiakin mielipiteitä, eikä Just jonkun tietyn Lauman Hyväksymiä Mielipiteitä.. Jotkut mielipiteet perustuvat enemmän tai vähemmän MuTuun, jotkut Faktoihin ja kaikkea näiden väliltä.. Tosin MuTuKin voilla olla enemmän tai vähemmän Fakta.. Ainakin joissakin asioissa.. Varsinkin jos yksilöllä on itsetuntemusta, ihmistuntemusta, sekä tietoa ja viisautta jostain asioista enemmänkin.. ;P

• Kyllä.haisee

Jos "Asiallinen Keskustelu" on mielestäsi sitä, että Kaikilla on sama mielipide ja toisenlaisia (Omia) mielipiteitä ei saa esittää, niin on sulla oudot määritykset Keskustelulle.. ;P

Ihmiset eivät ole toistensa Klooneja.. Katsos kun ainakin joillakin Yksilöillä on omiakin mielipiteitä, eikä Just jonkun tietyn Lauman Hyväksymiä Mielipiteitä.. Jotkut mielipiteet perustuvat enemmän tai vähemmän MuTuun, jotkut Faktoihin ja kaikkea näiden väliltä.. Tosin MuTuKin voilla olla enemmän tai vähemmän Fakta.. Ainakin joissakin asioissa.. Varsinkin jos yksilöllä on itsetuntemusta, ihmistuntemusta, sekä tietoa ja viisautta jostain asioista enemmänkin.. ;P

Kai Sulla suhteellisuudentajua sitä myöten on, että ymmärrät, mitä tarkoittaa. Eli esim. että ei palstan sisältö ketjun aloittajan odotuksia täytä alkuunkaan.
        Kun tuo angstia ja mukamas humooria pukkaava lausekasa olisikin yhdessä läjässä, mieluummin omassaan kuin tällä palstalla, niin saisivat niitä diggaavat käydä vapaasti tunnustelemassa, miltä ne haisevatkaan tänään.
        Ja yrittää surkuhupaisesti nauraakin päälle uuden vivahteen löydettyään, jos nyt siltä angstilta sitten aitona onnistuu. Älytön tekonauruhirnuntakin sen kasan äärellä tyylinsä puolesta kyllä käy.
        No joo, mutta ei palsta tällaisenaan käy enemmästi muuhun kuin pskan puhumiseen, ketä suuremminn kiinnostaa,
        satunnaisestihan minäkin tässä huomioita esitän ;)

• Kyllä.haisee kirjoitti:

Kai Sulla suhteellisuudentajua sitä myöten on, että ymmärrät, mitä tarkoittaa. Eli esim. että ei palstan sisältö ketjun aloittajan odotuksia täytä alkuunkaan.
        Kun tuo angstia ja mukamas humooria pukkaava lausekasa olisikin yhdessä läjässä, mieluummin omassaan kuin tällä palstalla, niin saisivat niitä diggaavat käydä vapaasti tunnustelemassa, miltä ne haisevatkaan tänään.
        Ja yrittää surkuhupaisesti nauraakin päälle uuden vivahteen löydettyään, jos nyt siltä angstilta sitten aitona onnistuu. Älytön tekonauruhirnuntakin sen kasan äärellä tyylinsä puolesta kyllä käy.
        No joo, mutta ei palsta tällaisenaan käy enemmästi muuhun kuin pskan puhumiseen, ketä suuremminn kiinnostaa,
        satunnaisestihan minäkin tässä huomioita esitän ;)

Mä en nyt ihan saa selvää sun viestistäsi.. Eli mitä yrität sanoa.. Joko olet lyhentänyt viestiäsi liiaksi tai sitten se on jostain syystä muuten epäselvästi ulostettu.. Tai sitten mulla on ainakin hetkellisesti Luetun Ymmärtäminen heikossa hapessa.. ;P

Palstasta saa enemmän irti, kun oppii kiertämään pahimmat miinat ja keskittyy asioihin ja kommentteihin johon itse sillä hetkellä haluaa keskittyä.. Suurimmalla osalla menee enemmän tai vähemmän aikaa oppia palstan jutut jne.. ;P

• Kyllä.haisee

Mä en nyt ihan saa selvää sun viestistäsi.. Eli mitä yrität sanoa.. Joko olet lyhentänyt viestiäsi liiaksi tai sitten se on jostain syystä muuten epäselvästi ulostettu.. Tai sitten mulla on ainakin hetkellisesti Luetun Ymmärtäminen heikossa hapessa.. ;P

Palstasta saa enemmän irti, kun oppii kiertämään pahimmat miinat ja keskittyy asioihin ja kommentteihin johon itse sillä hetkellä haluaa keskittyä.. Suurimmalla osalla menee enemmän tai vähemmän aikaa oppia palstan jutut jne.. ;P

Jahas, no selkokielellä:
        asiallinen ja moniulotteinen keskustelu palstalla vaikeaa, kun kokopäivätoimiset kirjoittajat eriytyneitä ja näkemykset asioista lokeroituneita. Pahimmillaan keskustelu pelkkiä toistuvia omakeksimiä noin 20:n kohdan hokemia, räksytystä ja juorulinkkejä; siksi mahdollinen asiapointti hukkuu kuin sontaan, kun viereen tulee hokuketjua niin nopeaan, että aloitettu asia katoaa etusivulta alle aikayksikön.
        Tällaiselle olisi suoli24:ssä oma huuhaa-palstansakin, mutta tänne oikeastaan väärälle palstalle ankkuroitunut jengi ei näköjään viihdy siellä.

"...menee enemmän tai vähemmän aikaa oppia palstan jutut..."
        Siis mitä? ulkopuolisenko pitäisi ensin opetella nuo lorut ja sanastot
        Jos noin on, jo siitä tietää, ettei täältä palstavierailija asiaperusteisia näkemyksiä mielessäoleviin kysymyksiinsä voi juuri saada, paitsi tietenkin sattumoisin toisilta palstavierailijoilta. Umpiossa muhineitten palstateesien kaukainen haiskahduskin aiheuttaa sen, että palstavisiitti kannattaa ottaa ihan vaan lungisti ajankulutuksen ja pskan puhumisen kannalta.

• bryery
        Kyllä.haisee kirjoitti:

Jahas, no selkokielellä:
        asiallinen ja moniulotteinen keskustelu palstalla vaikeaa, kun kokopäivätoimiset kirjoittajat eriytyneitä ja näkemykset asioista lokeroituneita. Pahimmillaan keskustelu pelkkiä toistuvia omakeksimiä noin 20:n kohdan hokemia, räksytystä ja juorulinkkejä; siksi mahdollinen asiapointti hukkuu kuin sontaan, kun viereen tulee hokuketjua niin nopeaan, että aloitettu asia katoaa etusivulta alle aikayksikön.
        Tällaiselle olisi suoli24:ssä oma huuhaa-palstansakin, mutta tänne oikeastaan väärälle palstalle ankkuroitunut jengi ei näköjään viihdy siellä.

Jos noin on, jo siitä tietää, ettei täältä palstavierailija asiaperusteisia näkemyksiä mielessäoleviin kysymyksiinsä voi juuri saada, paitsi tietenkin sattumoisin toisilta palstavierailijoilta. Umpiossa muhineitten palstateesien kaukainen haiskahduskin aiheuttaa sen, että palstavisiitti kannattaa ottaa ihan vaan lungisti ajankulutuksen ja pskan puhumisen kannalta.

Sinä olet se, joka tässä eriyttää ja lokeroi. Kannattanee vaihtaa palstaa, jos on noin ahdistavaa.

• Kyllä.haisee kirjoitti:

Jahas, no selkokielellä:

"Siis mitä? ulkopuolisenko pitäisi ensin opetella nuo lorut ja sanastot"

En puhunut mistään loruista ja sanastoista.. Enkä jaksa alkaa kanssasi jankaamaan turhaan.. ;P

Sanon vain, että se on ihan omissa käsissä mihin itse keskittyy jne.. Mutta se voi viedä enemmän tai vähemmän aikaa, että "harjaantuu" tähän ympäristöön, niin ettei anna tiettyjen asioiden häiritä itseään liiaksi yms.. ;P

• 162
        bryery kirjoitti:

Sinä olet se, joka tässä eriyttää ja lokeroi. Kannattanee vaihtaa palstaa, jos on noin ahdistavaa.

Ihan tottahan hän kirjoitti. Juuri tuollainen tämä palsta on.

• 1817

Mikä on jännä-ähkijä?

• uebniejng

Hän on esimerkiksi lihaksikas, tatuoitu ja tatuoitukaluinen penetraattori jolla on yleensä jäsenyys moottoripyöräkerhossa tai vastaavassa rikollisorganisaatiossa. Ähkiessään naisen päällä hän pitää eläimellistä mölinää ja runttaamalla runttaa pesäpallomailan kokoista sukupuolielintään tähän. Aktin jälkeen hän merkitsee naisen omakseen pyyhkimällä elimensä tämän verhoihin. Sitten hän poistuu paikalta kohti uusia valloituksia ja nainen jää haikailemaan perään koko loppuelämäkseen. Latinankielinen nimi: Excitus maximus aehcis

• palstatotuus

näinkin:
        poronkuvien virittämä näkymä palstamiehen aivoissa toisesta paskuniskaisesta miehestä, kun vie neitsytnaisen, vaikka tasa-arvon nimissä nainen olisi kuulunut hänelle.
        Palstan uskomusten mukaan muutama ähkijä korkkaa kaikki naiset, ja siksi kaikki palstamiehet jäävät epäoikeudenmukaisesti ilman neitsyttä

• palstatotuus
        palstatotuus kirjoitti:

näinkin:
        poronkuvien virittämä näkymä palstamiehen aivoissa toisesta paskuniskaisesta miehestä, kun vie neitsytnaisen, vaikka tasa-arvon nimissä nainen olisi kuulunut hänelle.
        Palstan uskomusten mukaan muutama ähkijä korkkaa kaikki naiset, ja siksi kaikki palstamiehet jäävät epäoikeudenmukaisesti ilman neitsyttä

pornokuvien...
        :D

• 161

Kuten tuosta edellisestä selityksestä näet, tuo termi liittyy vahvasti palstapoikien seksifantasioihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe