Miksei naiset anna kerran pillua itsarikandeille?

Waisala

Mä olen ihmettelyt sitä, että miksi naiset ei anna pillua n.s antamisen ilosta (rahasta annettu pillunanto ei riitä tässä tapauksessa) edes silloin kun hardcore ätmi on aivan viimeisillään kärsittyään vuosikausia? Jos itsemurha on vain päivien tai kuukausien päässä niin miksi naiset eivät voisi antaa edes yhden ainoa kerran heille antopillua?

Saattaisi monet hcätmit olla niin hyvillään että eläisivät sen yhden saannin turvin vielä pitkän aikaa. Itse panisin kyllä naista kuin naista vastaavassa tilanteessa. Ehkä naiset ovat sitten niin itsekkäitä ja väliinpitämättömiä nirpanokkia että eivät yksinkertaisesti välitä vaikka voisivat estää varmoja itsemurhia ihan vain 30 sekunnin panolla...

23

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • win-win-tilanne

Mikäs se sellainen antopillu on?

Miks nää masentuneet yksinäiset ätmit ei tarjoudu jollekin yh:lle lastenhoitoavuksi että yh pääsee baariin. Kun niiden lasten kanssa leikkiessä se yksinäisyyskin helpottaisi?

• kaisanoasaa

Vai vielä jonkun horoperseen mukuloita pitäisi ruveta hoitamaan siksi aikaa että akka pääsee baariin juomaan kaljaa? Ei saatana.

• Ihme juttua.. Vai että Säälistä.. Voi elämän kevät näitä toiveita.. Onpas KuNmallinen ajatusmaailma.. ;P

Yhtä Outoa juttua, kuin jostain sellaisesta syystä, että siitä hyötyy jotain enemmän tai vähemmän resurssien ja/tai statuksen muodossa.. ;P

• En minäkään ymmärrä miten muka olisi parempi saada seksiä säälistä kuin rahasta. Kummassakaan ei kuitenkaan ole kyse aidosta himosta tai rakkaudesta, niin yhtä tyhjän kanssa molemmat.

• Kyllä on säälipillu kansantalouden ja vaihtotaseen kannalta parempi.

• scrg kirjoitti:

Kyllä on säälipillu kansantalouden ja vaihtotaseen kannalta parempi.

Tiedä nyt tuosta. Ei kai säälipillusta nyt ainakaan mitään tuottoa yhteiskunnan kassaan kerry.. vai meneekö siitä lahjavero?

• Juuppps

Luonnonvalinta, luonnovalinta.

• Naisasialooser1

Luonnonvalintaan on turha vedota niin kauan kun yhteiskunnalle täysin hyödyttömät ja lahjattomat jännämiehet saavat pillua, kiimareikä on oikea syy.

Eikä aloittaja ehdottanut, että sen HC-AT-miehen kanssa pitäisi lapsia tehdä, oletko vajakki, koskaan kuullut ehkäisystä?

• Selvä.juttu
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Luonnonvalintaan on turha vedota niin kauan kun yhteiskunnalle täysin hyödyttömät ja lahjattomat jännämiehet saavat pillua, kiimareikä on oikea syy.

Eikä aloittaja ehdottanut, että sen HC-AT-miehen kanssa pitäisi lapsia tehdä, oletko vajakki, koskaan kuullut ehkäisystä?

Ätmi on yhtä hyödytön ja lahjaton, sen lisäksi vielä sikaruma ja mielenterveysongelmainen. Tuplasti pahempi kuin jännämies siis eikä todellakaan pillun saannin arvoinen.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Miksei naiset voi rakastaa kunnollisia miehiä ja miksei voi antaa pillua?
      Miksi annatte väkivaltaisille miehille pillua?

• kaveri.mies

Kysymys on hyvä, ja kunnon vastausta naisilta ei saada.

• Kelpaako.vastaus

Koska oksettavaa miestä ei voi panna edes säälistä. Mua tai muitakaan naisia ei kiinnosta paskankaan vertaa jonkun iljetyksen pillunpuute.

• iuyiuihiu
        Kelpaako.vastaus kirjoitti:

Koska oksettavaa miestä ei voi panna edes säälistä. Mua tai muitakaan naisia ei kiinnosta paskankaan vertaa jonkun iljetyksen pillunpuute.

No juuri niin!!! Täysin samaa mieltä. Näistä hulluista sais vielä ikuisesti häiriköivän piinan peräänsä..

• Kelpaako.vastaus kirjoitti:

Minua puolestani ei kiinnosta paskan vertaa se kun naisia pahoinpidellään ja raiskataan.

• Anonyymi
        Kelpaako.vastaus kirjoitti:

Katsotaan kohta. Jätkäthän Ukrainassa ottaa jo molemmin puolin omansa.

• Pillujen-asiantuntija

Pillu pelastaa masennukselta. Jos ei saa pillua niin ei ole mitään tehtävissä miehen pelastamiseksi.

• realvihatipunen

Oikeaa masennusta ei paranna välttämättä edes lääkkeet, miten siis pillukaan voisi.

• yksinhyväolla

Kun on niin ettei naista enää seksi kiinnosta ollenkaan niin pitäiskö sen säälistä antaa ja sen seurauksena menettää elämänhalunsa. Ei yksikään nainen tee niin, koska itsesuojeluvaisto estää sen. Mieluummin valitaan yksin oleminen.

• Naisasialooser1

Koska masennus johtuu pillunpuutteesta, ei pillereiden puutteesta

• realvihatipunen
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Koska masennus johtuu pillunpuutteesta, ei pillereiden puutteesta

Nyt väheksyt masentuneita ihmisiä. Miten muuten selität sen, että ihmisellä jolla on asiat hyvin, mieli heittää ja kaikki on mustaa?

Joo, ei tarvi selittää koska sinä et näe kuin yhden syyn miesten, siis mielestäsi ilmeissesti vain miehet masentuvat, masennukseen eli turha edes yrittää. Mullakaan ei ole omakohtaista kokemusta mutta naispuolinen ystäväni sairastaa tällä hetkellä masennusta vaikka asiat ovat ulkoisesti hyvin.

• yut
        realvihatipunen kirjoitti:

Nyt väheksyt masentuneita ihmisiä. Miten muuten selität sen, että ihmisellä jolla on asiat hyvin, mieli heittää ja kaikki on mustaa?

Joo, ei tarvi selittää koska sinä et näe kuin yhden syyn miesten, siis mielestäsi ilmeissesti vain miehet masentuvat, masennukseen eli turha edes yrittää. Mullakaan ei ole omakohtaista kokemusta mutta naispuolinen ystäväni sairastaa tällä hetkellä masennusta vaikka asiat ovat ulkoisesti hyvin.

Tarkoitti sitä, että hänen oma masennuksensa johtuu pillun puutteesta.-

• HCATM_puutteessa
        realvihatipunen kirjoitti:

Oikeaa masennusta ei paranna välttämättä edes lääkkeet, miten siis pillukaan voisi.

No ainakin pillun antaminen poistaisi pillunpuutteesta johtuvat masennukset, se on tosiasia monelle rumalle hardcore ätmille, myös minun kohdallani

• crux

Yleisemminkin ihmetyttää miksi ihan tavallisen oloisen miehen kanssa ei voi missään nimessä harrastaa seksiä. Voisihan se tuntua naisestakin ihan hyvältä vaikka miehellä ei olisikaan tatuointeja ja ne trendikkäät vaatteetkin yleensä riisutaan seksin ajaksi. Tarvitseeko sen alkuvaiheen, vaikkapa baarissa, olla niin mahdottoman kiihottavaa ja kipinöivää? Vai onko kyse siitä että muiden naisten silmissä on noloa lähteä jonkun tavallisen näköisen miehen matkaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe