Se oli silloin aikoinaan kaikkien jätkien unelmanainen..
Nysse on kuallu... Paska homma. :(
Prinsessa Leia
60
761
Vastaukset
- Kiltti-ja-kunnollinen
Naiset kuolee aina yllättäen sydänkohtaukseen tai jännämiehen käsittelyssä.
- realvihatipunen
Oletko koskaan kuullut, että miehetkin kuolevat yllättäen sydänkohtaukseen....Esim. juuri kuoli George Michael. Ja mulle henkilohtainen menetys eli isäni.
- AvioATMies
realvihatipunen kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut, että miehetkin kuolevat yllättäen sydänkohtaukseen....Esim. juuri kuoli George Michael. Ja mulle henkilohtainen menetys eli isäni.
Muukin asia yhdisti GM:ää ja CF:ää... molemmat pitivät miehistä. Sattumaako?
- realvihatipunen
AvioATMies kirjoitti:
Muukin asia yhdisti GM:ää ja CF:ää... molemmat pitivät miehistä. Sattumaako?
Mun isäni piti naisista.
- Kiltti-ja-kunnollinen
realvihatipunen kirjoitti:
George veti nappeja ja huumeita ja kaikkia. Se oli itsemurha ja sellaista se sydän ei kestä. Se ei sii ollut luonnollinen kuolema mitä lehdistä luin niin sillä oli kaikenlaista ongelmaa huumeiden ja ties mitä nappeja veti kuten michael jackson
Carrie Fisherhän oli rikkaasta perheestä..
Koko Tähtien Sota kööri juhli ja veti huumeita koko trilogian kuvausten ajan.
Kokkeli oli sillon trendikästä.
Cf veti mielialalääkkeitä, tenua ja huumeita.
Ei mikään ihme että pumppu levis.- AvioATmies
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
George veti nappeja ja huumeita ja kaikkia. Se oli itsemurha ja sellaista se sydän ei kestä. Se ei sii ollut luonnollinen kuolema mitä lehdistä luin niin sillä oli kaikenlaista ongelmaa huumeiden ja ties mitä nappeja veti kuten michael jackson
Carrie Fisher kirjoitti omista huumekokemuksistaan kirjankin nimeltä "Postcards from the Edge" joten enemmänkin yhtäläisyyksiä Georgeen löytyy.
- Ikis..M
Eikös se lutka jakanut itseään varatulle jännämies Han Sololle tähtien sota -kuvauksissa vaikka se Solo oli naimisissa, siitä jossain oli uutinen. Ei voi puhua mistään unelmanaisesta kyllä tuollaisen varattuihin sotkeentuvan lutkan kohdalla.
- se.tieto.puuttuu
Missä asennossa?
- AvioATMies
"Se lutka" on jakanut itseään myös lukuisille Star Wars -fanimiehille ja jo sen perusteella Carrielle olisi pitänyt antaa ätmien maailmanliiton kultainen ansiomerkki.
Miten nämä tämmöiset aina menee naisen piikkiin, yhtä hyvin voisi kai sanoa, että Han Solo on lutka, kun varattuna paneskelee muita? Eikö ole miehiä väheksyvää nähdä heidät tahdottomina vätyksinä, joilla ei ole velvollisuutta, tai kykyä, ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja moraalistaan? Pahat lutkanaiset aina pakottavat syrjähyppimään. :(
AvioATMies kirjoitti:
"Se lutka" on jakanut itseään myös lukuisille Star Wars -fanimiehille ja jo sen perusteella Carrielle olisi pitänyt antaa ätmien maailmanliiton kultainen ansiomerkki.
Tuskinpa on jakanu faneille..
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Miten nämä tämmöiset aina menee naisen piikkiin, yhtä hyvin voisi kai sanoa, että Han Solo on lutka, kun varattuna paneskelee muita? Eikö ole miehiä väheksyvää nähdä heidät tahdottomina vätyksinä, joilla ei ole velvollisuutta, tai kykyä, ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja moraalistaan? Pahat lutkanaiset aina pakottavat syrjähyppimään. :(
Onhan se sen varatunkin syy ja varmaan vielä enemmän, minä vaan miehenä kommentoin miehen kannalta eikä minua kiiinnosta jonkun Han Solon suhteilut. Siis Leia -> ympäriinsä paneskeleva lutka, Han Solo -> V..ako sen panemiset mulle kuuluu? Näin se vaan menee. Han Solon tuomitseminen olisi teidän naisten tehtävä mutta ettehän te sitä tee kun on pimppiä kostuttava jännämies jonka status vain kasvaa paneskeluista teidän silmisssä.
Ikis..M kirjoitti:
Onhan se sen varatunkin syy ja varmaan vielä enemmän, minä vaan miehenä kommentoin miehen kannalta eikä minua kiiinnosta jonkun Han Solon suhteilut. Siis Leia -> ympäriinsä paneskeleva lutka, Han Solo -> V..ako sen panemiset mulle kuuluu? Näin se vaan menee. Han Solon tuomitseminen olisi teidän naisten tehtävä mutta ettehän te sitä tee kun on pimppiä kostuttava jännämies jonka status vain kasvaa paneskeluista teidän silmisssä.
Olihan se Han Solo aikamoinen renttu panomies..
Nätti menopeliki..
Kyllähän siinä rinsessan posket helahti punaseksi ja sukat rupes pyörimään jaloissa.Ikis..M kirjoitti:
En oikein ymmärrä tuota ajattelua, kun lähtökohtaisesti pyrin itse välttämään ihmisten kategorisointia sukupuolen perusteella.. puheet ja teot ennemminkin ratkaisee.
Jos sovitaan, että molemmat on sukupuoleen katsomatta tasapuolisesti yhtä lutkia.. ja se, kumpi on varattu, on hiukan lutkempi, jos voittajaa halutaan hakea?
Ei kenenkään status siellä sun täällä paneskelusta kasva. Jotkut vaan ovat seksuaalisesti halutumpia kuin toiset ja niillä sitten on mahdollisuus paneskella ympäriinsä.- AvioATmies
Eräkettu kirjoitti:
Tuskinpa on jakanu faneille..
On jakanu on. Carrie itse kuvasi sitä kutakuinkin niin että hänelle se oli vain seksiä mutta kundit olivat että "vau nusaisin prinsessa Leiaa".
Ei pidä unohtaa että SW-trilogian jälkeen CF putosi kovaa ja korkealta, ja olisi hyvin sopinut muutamiin tällä palstalla levitettyihin stereotypioihin naisista.
En just nyt löydä lähdettä mutta luin tästä Force Awakensin ensi-illan aikoihin. Sitä ennenhän juuri kukaan ei edes muistanut CF:ää. AvioATmies kirjoitti:
On jakanu on. Carrie itse kuvasi sitä kutakuinkin niin että hänelle se oli vain seksiä mutta kundit olivat että "vau nusaisin prinsessa Leiaa".
Ei pidä unohtaa että SW-trilogian jälkeen CF putosi kovaa ja korkealta, ja olisi hyvin sopinut muutamiin tällä palstalla levitettyihin stereotypioihin naisista.
En just nyt löydä lähdettä mutta luin tästä Force Awakensin ensi-illan aikoihin. Sitä ennenhän juuri kukaan ei edes muistanut CF:ää.Tuskinpa ihan taviksille..
On niitä faneja julkkiksissaki.
On varmasti siltikkin rahoissa pysyny vaikka ei menestyselokuvissa näytellykkään.
Kyllä ihmiset prinsessa Leian on muistanu.. Varsinkin fanit.- AvioATmies
Eräkettu kirjoitti:
Tuskinpa ihan taviksille..
On niitä faneja julkkiksissaki.
On varmasti siltikkin rahoissa pysyny vaikka ei menestyselokuvissa näytellykkään.
Kyllä ihmiset prinsessa Leian on muistanu.. Varsinkin fanit.Miksei? Onko suhunkin jo virrannut ätmiaatetta kun tuollaista kuvittelet että eihän tähti nyt tavisten kanssa sekstaa?
Niin, mikäs se olikaan se Carrie Fisherin elokuvaura Tähtien Sodan jälkeen? Eipä kovin kummoinen. Carrie putosi todella pohjalle. Onko rehab-kierteessä olevilla narkkareilla yleensä elämä hallussa ja seksuaalimoraali korkealla? AvioATmies kirjoitti:
Miksei? Onko suhunkin jo virrannut ätmiaatetta kun tuollaista kuvittelet että eihän tähti nyt tavisten kanssa sekstaa?
Niin, mikäs se olikaan se Carrie Fisherin elokuvaura Tähtien Sodan jälkeen? Eipä kovin kummoinen. Carrie putosi todella pohjalle. Onko rehab-kierteessä olevilla narkkareilla yleensä elämä hallussa ja seksuaalimoraali korkealla?Ei vaan kulje samoissa piireissä tavisten kanssa..
Taviksella ei ees riitä massi sellasiin paikkoihin mitä julkimo pitää itsestäänselvyytenä.
Tähtien sota ja siihen liittyvät härpäkkeet tuottaa aika hyvin..
Harrison Fordiki kiskoo aivan helvetin isoa tiliä pelkästään Han Sooloilulla. :D- AvioATmies
Eräkettu kirjoitti:
Ei vaan kulje samoissa piireissä tavisten kanssa..
Taviksella ei ees riitä massi sellasiin paikkoihin mitä julkimo pitää itsestäänselvyytenä.
Tähtien sota ja siihen liittyvät härpäkkeet tuottaa aika hyvin..
Harrison Fordiki kiskoo aivan helvetin isoa tiliä pelkästään Han Sooloilulla. :DNo älä sitten usko.
Varmaan tämä juttukin on ihan feikkiä ja fuulaa:
http://metro.co.uk/2010/12/14/carrie-fisher-i-had-sex-with-princess-leia-fans-612025/ AvioATmies kirjoitti:
No älä sitten usko.
Varmaan tämä juttukin on ihan feikkiä ja fuulaa:
http://metro.co.uk/2010/12/14/carrie-fisher-i-had-sex-with-princess-leia-fans-612025/Julkkis nörttejä...
- AvioATMies
Eräkettu kirjoitti:
Julkkis nörttejä...
Olet vaan kateellinen kun et mennytkään sinne Star Wars -tapahtumaan ja päässyt nusaisemaan Leiaa niin kuin puoli tusinaa muuta nörttiä.
AvioATMies kirjoitti:
Olet vaan kateellinen kun et mennytkään sinne Star Wars -tapahtumaan ja päässyt nusaisemaan Leiaa niin kuin puoli tusinaa muuta nörttiä.
Enpä tiiä...
Sitä pullaposkista prinsessa Leiaa uudesta toivosta olis voinu käyä nussimassa..
Kuola ihan valuu kun kattoo semmosta pakkausta..
- 355u7oo
Mutta elokuvissa voi nousta ylös kuolleista kuten uudessa Rogue One elokuvassa Peter Cushing-vainaa kuvernööti Tarkinina. Samassa leffassahan esiintyi myös parikymppinen Fisher.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005023059.html
Carrie Fisher on tosissaan kuollut, mutta kenties saattaa esiintyä tulevissa Tähtien Sodissa? Ainakin se viime vuonna ensi-iltansa saaneessa uusimmassa oli sellainen maku, että tarina jatkuu. Kirjoittavatko ne uudelleen ilman Fisheriä?
Nyt Han Solo ja prinsessa Lea ovat molemmat kuolleet! :( Elokuvassa Solo tapettiin poikansa toimesta. Pojan äiti oli Lea! Pojan nuoruuden takia "näyttelijät" tulivat vanhemmiksi lähempänä viisikymmentä vuotiaina, jos verrataan näyttelijöiden oikeita ikiä. Tai korjataan se, että "näyttelijä" oli jotain 35-vuotias saatuaan satutarinan pojan Han Solon kanssa. Harrison sen sijaan oli lähemmäs viisikymmentä vuotias 25 vuotta sitten.
Vasta 60-vuotias. Harmi! :(Eräkettu kirjoitti:
Lehtiuutisen perusteella se kerkes hoitaa SW VIII kuvaukset loppuun..
Kiitos tiedosta. Edessä on siis Luke Skywalkerin ja hänen siskonsa Lean kohtaaminen. Odotetaan innolla. Milloinka tulee elokuvateattereihin - ensi joulukuussako?
Hyviä uusia vuosia!TÄHTI92 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Edessä on siis Luke Skywalkerin ja hänen siskonsa Lean kohtaaminen. Odotetaan innolla. Milloinka tulee elokuvateattereihin - ensi joulukuussako?
Hyviä uusia vuosia!Hyvää uuttavuotta ja joulua. :D
Eiköhän se tule teattereihin ens joulukuussa.Eräkettu kirjoitti:
Hyvää uuttavuotta ja joulua. :D
Eiköhän se tule teattereihin ens joulukuussa.Seuraavan mukaan elokuva tulee ensi-iltaan 15.12.2017 ja Fisher esittää myös siinä elokuvassa kenraalia. Viimeisestä elokuvasta hän ilmeisesti jää pois?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tähtien_sota:_Episodi_VIIITÄHTI92 kirjoitti:
Seuraavan mukaan elokuva tulee ensi-iltaan 15.12.2017 ja Fisher esittää myös siinä elokuvassa kenraalia. Viimeisestä elokuvasta hän ilmeisesti jää pois?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tähtien_sota:_Episodi_VIIINe tappaa sen pois...
Tollanen huippuluokan CGI on liian kovatöinen ja kallis.Eräkettu kirjoitti:
Ne tappaa sen pois...
Tollanen huippuluokan CGI on liian kovatöinen ja kallis.Niin se olisi hieno - tappaisivat yhden per elokuva. Ensimmäisessä kuolee Han Solo. Toisessa delataan Lea Ortega. Viimeisessä on sitten Luke Skywalkerin ja pääpahiksen kohtaaminen. Luke voittaa, mutta samalla jännittävien vaiheiden jälkeen loukkaantuu itse niin pahasti, että kuolee hyvästejä jättäen. Koko vanha kaarti on kuollut ja eläköön uusi jedi nuori lady! Le Roi est mort - viva le Jedi Reine! Kuningas on kuollut - eläköön Jedi Kuningatar!
HC-ätmel kirjoitti:
Hyvin spoilattu, hermanni.
Se oli shoukki ei mikään spoilaus. Ei niistä tulevista elokuvista mitään tiedä. Muuten suosittele käyttämään "hermanni" sanaa, sillä yli 20-vuotiaat, jotka sitä käyttävät toisista voidaan pitää seuraavan mukaan jälkeenjääneinä. :)
"hermanni
Pelle, idiootti, vastaa myös sanaa urpo. Tyypillisesti käytetään sarkastisessa mielessä kehujen yhteydessä.
Suht uusi sana, joka on erityisen suosittu 13-15 vuotiaiden keskuudessa, jotka hokevat sanaa osaamatta kuitenkaan selittää mitä se tarkoittaa.
Yli 20-vuotiaita, jotka käyttävät tätä sanaa voi pitää jälkeenjääneinä."
https://www.urbaanisanakirja.com/word/hermanni/TÄHTI92 kirjoitti:
Se oli shoukki ei mikään spoilaus. Ei niistä tulevista elokuvista mitään tiedä. Muuten suosittele käyttämään "hermanni" sanaa, sillä yli 20-vuotiaat, jotka sitä käyttävät toisista voidaan pitää seuraavan mukaan jälkeenjääneinä. :)
"hermanni
Pelle, idiootti, vastaa myös sanaa urpo. Tyypillisesti käytetään sarkastisessa mielessä kehujen yhteydessä.
Suht uusi sana, joka on erityisen suosittu 13-15 vuotiaiden keskuudessa, jotka hokevat sanaa osaamatta kuitenkaan selittää mitä se tarkoittaa.
Yli 20-vuotiaita, jotka käyttävät tätä sanaa voi pitää jälkeenjääneinä."
https://www.urbaanisanakirja.com/word/hermanni/Force Awakens ei ole tuleva elokuva, eivätkä kaikki ole sitä välttämättä vielä nähneet.
Tuon sanan vanhempi määrittely-yritys on vuodelta 2011, joten silloiset 15-vuotiaat ovat nyt parikymppisiä. Opin sen joskus muutaman vuoden nuoremmalta veljeltä.HC-ätmel kirjoitti:
Force Awakens ei ole tuleva elokuva, eivätkä kaikki ole sitä välttämättä vielä nähneet.
Tuon sanan vanhempi määrittely-yritys on vuodelta 2011, joten silloiset 15-vuotiaat ovat nyt parikymppisiä. Opin sen joskus muutaman vuoden nuoremmalta veljeltä.Kaikkihan sen Force Awakensin ovat nähneet niin en spoilannut mitään. Itse en tiennyt mitä "hermanni" tarkoittaa niin piti katsoa urbaanisanakirjasta. Yleensä toisten nimittely ei ole fiksua, vaikka en itse kaikkea tietysti kovin vakavasti ota. Oikeastaan jonkun leikailusta on täällä tullut joskus ihan hyväkin mieli, kun on nähnyt sen, että hän ei välttämättä ole täysin ilkeilyään ole kirjoittanut.
TÄHTI92 kirjoitti:
Kaikkihan sen Force Awakensin ovat nähneet niin en spoilannut mitään. Itse en tiennyt mitä "hermanni" tarkoittaa niin piti katsoa urbaanisanakirjasta. Yleensä toisten nimittely ei ole fiksua, vaikka en itse kaikkea tietysti kovin vakavasti ota. Oikeastaan jonkun leikailusta on täällä tullut joskus ihan hyväkin mieli, kun on nähnyt sen, että hän ei välttämättä ole täysin ilkeilyään ole kirjoittanut.
Minä en ole vielä nähnyt sitä, eikä nyt ole enää mitään syytä nähdäkään, kun pilasit taas kaiken. :-/
HC-ätmel kirjoitti:
Minä en ole vielä nähnyt sitä, eikä nyt ole enää mitään syytä nähdäkään, kun pilasit taas kaiken. :-/
Kuten edellä näkyy niin Eräketun mielestä vuoden vanhasta elokuvasta saa jo puhua. Anteeksi, jos et ole nähnyt elokuvaa, mutta on se katsomisen arvoinen, vaikka tietääkin Han Solon kuolevan. Tuskin tiedätkään, mutta Luke Skywalkerin isä on Anakin Skywalker eli Dark Vader. Toivottavasti tämä ei ollut aikaisemmista elokuvista liian suuri paljastus. Kuulema joillekin on ollut aikanaan valtava elämys kuulla elokuvassa "Imperiumin vastaisku" se, että pääpahis on pääsankarin isä!
Hyviä uusia vuosia ehkä kumminkin katsomisen arvoisen elokuvan parissa! :)TÄHTI92 kirjoitti:
Kuten edellä näkyy niin Eräketun mielestä vuoden vanhasta elokuvasta saa jo puhua. Anteeksi, jos et ole nähnyt elokuvaa, mutta on se katsomisen arvoinen, vaikka tietääkin Han Solon kuolevan. Tuskin tiedätkään, mutta Luke Skywalkerin isä on Anakin Skywalker eli Dark Vader. Toivottavasti tämä ei ollut aikaisemmista elokuvista liian suuri paljastus. Kuulema joillekin on ollut aikanaan valtava elämys kuulla elokuvassa "Imperiumin vastaisku" se, että pääpahis on pääsankarin isä!
Hyviä uusia vuosia ehkä kumminkin katsomisen arvoisen elokuvan parissa! :)Tuon kehitysvammaisen pellehermannin mielipiteillä nyt ei ole koskaan ollut mitään merkitystä. Eikä minulla ole minkäänlaista aikomusta katsoa lapsille ja lapsen tasolle jääneille suunnattua Disney-roskaa.
- AvioATMies
TÄHTI92 kirjoitti:
Hyviä uusia vuosia ehkä kumminkin katsomisen arvoisen elokuvan parissa! :)Dark Vader ja Leia Ortega, hyvinpä sulla on Star Wars hallussa... /facepalm
TÄHTI92 kirjoitti:
Hyviä uusia vuosia ehkä kumminkin katsomisen arvoisen elokuvan parissa! :)On kyllä aika hemmotellun neidin käytöstä vaatia että kaikki on hiljaa jostaki vuoden vanhasta elokuvasta..
AvioATMies kirjoitti:
Dark Vader ja Leia Ortega, hyvinpä sulla on Star Wars hallussa... /facepalm
Kiitos huomautuksesta. Korjataan Darth Vader ja Leia Organa. Sitä sattuu pieniä virheitä, kun lonkalta kirjoittelee. Meni ainakin sinne suuntaa aikaisemmin Dark Vader ja Leia Ortega. Kävi kirjoittaessa mielessä se, että ainakin Leian kohdalla nimi ainakin on mahdollisesti väärin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Darth_Vader
Vuoden takaisesta elokuvasta minustakin voi puhua niin kuin Eräkettu huomauttaa! :)
- Tekniikkasukeltaja
Mjoo
Mutta onneksi se rinkelikampaus kuoli aiemmin.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Mikä se oli se karjanen juttu siinä aluksess, se apina?
Se oli hauska.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Se oli hauska.
(Reps)Ei kun karvanen.
(Naurua) Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Se oli hauska.
(Reps)Se olin mie.. :D
- sioille.helmiä
Mä nyt vaan jätän tämän tänne. Oli aika valloittava persoona, sanoi ätmiläiset mitä tahansa... :)
http://www.rollingstone.com/movies/news/carrie-fisher-on-the-force-awakens-ive-always-been-in-star-wars-20151209 Carrie Fisher oli sekoboltsi jopa naiseksi.
- kommentityes
Älkää ny haukkuko...
Prinsessahan on tv avaruussarjan ihanin nainen !!!
Käytöstpoja teille hieman enemmän...kommentoijat - NaisenMiehenEro
Joo Nainen ku panee se o lutka ja ku mies panee se vaan panee....
- Rumasinkkumies-
Jokainen nainen on kaunis vähän aikaa. Mies ei voi olla komea edes sekuntia jos on rumaksi syntynyt.
- Rumasinkkumies-
Miksi Han solo piti tappaa. Sitä en ymmärrä, mulla on se force awakens leffa kotona, ostin sen kerran 5 eurolla kaupasta.
Fordi oli vissiin aika vaikea saaha palaamaan rooliinsa..
Se kiskotti enempi palkkaa kuin muut tähdet yhteensä ja siihen vielä prosentit päälle.
- Rumasinkkumies-
Leian osa jäi varsin lyhyeksi force awakens leffassa. Ehkä sillä on isompi osa seuraavassa sitten, mitä lehdestä luin niin ehdittiin kuvamaan leian osa jo.
- muistoelää
Tällaisena me haluamme hänet muistaa:
http://www.filmhoek.nl/wp-content/uploads/2014/01/NExtSMr9Le2BAF_1_2.jpgTaskukokoinen, pyöreä kasvoinen, hyvin muotoutunut neito. :b
Se Harrison Fordin ja prinsessa Leian suhteen paljastuminen antaa uuden merkityksen Han Solon silmäniskulle uudessa toivossa..
Sehän vinkkaa silimää punaposkiselle Leialle siinä lopussa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058