Hienosti hoituu. Hinnat nousee monilla kympeillä !
Paskakaivojen tyhjäykset
8
934
Vastaukset
- putkestatuleepas..aa
kmv-lehti kirjoittaa että markkinaoikeus ei ole hyväksynyt pirkanmaan jätehuollon monopolia ja toiminta aloitaan silti. Kummallista. Yleensähän tuollaiset kilpailutukset ja luvansaannit on haettu ensin ja sitten käynnistetty toiminta
- paskajuttua
on kyl hienoa, kun lain avulla tehdään monopoli. Ihmisen valinnanvapaus estetään ja tuomitaan laittomaksi toiminnaksi, jos tilaa jonkun muun tyhjäämään paskakaivon. Pirkanmaan Jätehuolto sais painua....
- Justjoops345
Homma oikeasti mättää. Ruovesi ei ole ainoa häviäjä. Sama juttu kaikille Pirkanmaan Jätehuolto Oy:n toimialueen kunnille. Nyt on vasta ensimmäinen vuosi monopolia, mitä seuraavien vuosien jälkeen. Ikävin asia on se, ettei paikalliset kuljetusyrittäjät voineet enää jatkaa. Jatkossa - Aina monopolijärjestelmissä palvelun taso alenee ja hinnat nousevat. Päättäjät tiesivät - alueellisessa jätehuoltojaostossa - mitä päättivät.
- Ummella
Itse aion käyttää jatkossakin itse valitsemaani hyvää yritystä likakaivon tyhjennykseen. Tämä yritys on halvempi ja palvelu parempaa. Laittakoot sitten jonkun uhkasakon jos kehtaavat.....
- Paskatämpärilläpellolle
Joo,näin on pirkanmaanjätehuolto on painostanut Ruoveden jätevedenpuhdistamon nostamaan jätevesien käsittelymaksuja, tässä on vissiin takana se että saavat sit vaivihkaa korottaa taksojaan tyhjäyksistä vedoten kohonneisiin kustannuksiin.
- Anonyymi
Korruptio pahimmillaan
- Anonyymi
Ei tässä siitä
Ole kyse….
Kunnallisen jäteyhtiön markkinoilla toimimista on laissa Rajoitettu ( nyt 5%…. ? ) siksi, että yhtiö ei voisi toimia kilpailijana yrittäjille…
Vastatoimena jäteyhtiö pyrkii jollakin keinolla nostamaan liikevaihtoaan ja saa taas sitä kautta (kun liikevaihto kasvaa) markkinaehtoiseen toimintaan käytettävä. rahamäärän isommaksi… monopoli-mafia ????? Jotain siltä väliltä. Mutta valta on se mikä puhuu… - Anonyymi
Hommaa paskamakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005