Etsikää Herraa!

Etsikää

"Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on."
Jesaja 55:6

74

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinenfakta

Paatuneet ihmiset eivät enää etsi.

• Huutavanhuuto

Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

• Jokainenmyösmä

Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

• harvatjavalitu

Edustamistasi uskonlahkoista ei Herraa kannata etsiä. Ei hän siellä ole.
      Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.

• NiinJeesuslupasi

"Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

• harvatjavalitut
        NiinJeesuslupasi kirjoitti:

"Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Jeesuksen nimessä. Joopa joo.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

• Jeesukseenluottava
        harvatjavalitut kirjoitti:

5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Et siis luota Jeesuksen lupaukseen? Minä luotan.

• harvatjavalitut kirjoitti:

Teresa Meriläinen

• "Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan"

eli kannata etsiä koskaan kun sitä ei voi löytää! :)

• harvatjavalitut

Kyllä kannattaa etsiä. Mutta älä etsi mistä tahansa uskonlahkosta ja hurmahenkien seasta Jeesusta. Siellä Jeesus ei ole.

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Jeesus kielsi ankarasti menemästä lahkoon!

• harvatjavalitut kirjoitti:

Kyllä kannattaa etsiä. Mutta älä etsi mistä tahansa uskonlahkosta ja hurmahenkien seasta Jeesusta. Siellä Jeesus ei ole.

Sun ei kannata tyrkyttää sitä uskoasi. Siis Suomeen jo vihdoinkin samanlainen laki kuin Venäjällekin, että loppuu toi teidän uskontyrkyttelynne Suomessakin!

• JokainenSana
        harvatjavalitut kirjoitti:

Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

• JokainenSana kirjoitti:

Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

Jokainen Tolkienin sana on taattu Taru Sormusten Herrasta teoksessa!

Raamatun sisältä on tosin kumottu miljoonat kerrat jumalan sanaksi!

• KokoRaamattuontotta

Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.

• Sovitettu

Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

• Verenm

meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.

• Eiyksikäänjoudu

Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

• Eiyksikäänjoudu

Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.

• Eiyksikäänjoudu

Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

• Eiyksikäänjoudu

Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

• Alustaloppuun

varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.

• Jeesusrakastaa

Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

• Jeesusarmahtaa

Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

• Jeesusarmahtaa

Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

• Jeesusarmahtaa

Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

• Jeeesusarmahtaa

Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

• Ierika

En etsi kun en ole niiiitä miehiä ollenkaan.

• Jeesusarmahtaa

Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

• Jeesusarmahtaa

Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

• Jeesusarmahtaa

Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

• AamenkiitosJeesus

Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.
        Aamen!

• Johanneksenveli

Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

• Jeesusarmahtaa

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

• Jeesusarmahtaa

Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

• Jeesusarmahtaa

Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

• Jeesusarmahtaa

Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

• Sori - ei armahda kun ei ole sellaista vakanssia ja taisi kuollakin jo parituhattavuotta sitten koko maankiertäjä.

• Sylkykuppi

Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

• innekkäs se on hävinnyt ja milloin.
      Nimi, ikä, tuntomerkit ja sotu niin katellaan kulkiessaan?

• Avulias.Aatu

Lisään sivusta kommenttiisi tuon M kirjaimen, kohta siitä kuitenkin joku huomauttaa.

• Jeesusarmahtaa

Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

• Helsingin_herra

Herra löytyy Helsingistä.

• Jeesusarmahtaa

Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

• Jeesusarmahtaa

Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

• Jeesusarmahtaa

Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

• Jeesusarmahtaa

Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

• Niin.se.vaan.onpi

Tämä kehotus annettiin jo profeetta Jesajan aikana, ei Jeesuksen aikana, kuten Teuvo virheellisesti väittää.

• Jeesusarmahtaa

Jumalan etsiminen kaikissa elämän asioissa on elämän tärkein asia. Hän on luvannut johdattaa niitä, jotka kulkevat rukoillen.

• Jeesusarmahtaa

Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

• Jeesusarmahtaa

Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

• Jeesusarmahtaa

Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

• Jeesusarmahtaa

Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.

• Jeesusarmahtaa

Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.

• AamenkiitosJeesus

Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

• AamenkiitosJeesus

He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

• AamenkiitosJeesus

Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

• AamenkiitosJeesus

Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.

• AamenkiitosJeesus

jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

• AamenkiitosJeesus

Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

• AamenkiitosJeesus

Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

• AamenkiitosJeesus

niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

• AamenkiitosJeesus

Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

• AamenkiitosJeesus

Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

• AamenkiitosJeesus

Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

• AamenkiitosJeesus

Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

• AamenkiitosJeesus

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

• häiritsevää_ölinää

Jos meinaat tosissasi huudella Herraa, niin ole hyvin varovainen. Saattavat nuo viranomaiset viedä mölyävän sekopään hullujenhuoneelle.

• Tosihyvävalinta

Olet kyllä kieltämättä nimimerkkisi mukainen. Hyvä valinta. ;)

• Niinpä.taisi
        Tosihyvävalinta kirjoitti:

Olet kyllä kieltämättä nimimerkkisi mukainen. Hyvä valinta. ;)

Taisipa pilkkaaja saada nenilleen.

• AamenkiitosJeesus

Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

• AamenkiitosJeesus

Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
      Aamen!

• AamenkiitosJeesus

Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

• AamenkiitosJeesus

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

• EtsitäänHerraaJeesusta

Jumalaa etsitään rukouksessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe