Olenpa menossa Prahaan kohdakkoin. Kertokaa onko Tsekiläisessä pop/rock/alt/indie osastossa jotain ostamisen arvoista?
Tsekin musa scene?
4
584
Vastaukset
- Ode
Riippuu ihan siitä minkälainen musa sinulle toimii, mutta itse ehdottaisin kokeilemaan vaikkapa bändejä Divokej Bill tai Mig21.
- Prager
www.uzjsmedoma.com
- Prager
Jos 70- 80luvun proke nappaa, tarjontaa oli koko Tsekkoslovakiassa runsaasti. Näitä on julkaistu uudelleen masteroituina cd:nä aika hyvin. Ei mitään trendi-musaa tietty...
- Doris
Palasin eilen viikon matkalta Prahasta, ilahduttavaa oli se, että baareissa ja klubeissa tapahtuu jotain joka ilta ja rock-keikkoja on runsaasti. Meidän matkan ajaksi osuivat ainakin UK Subsin ja Vibratorsin keikka Roxyssa, REM:n konsertti ja Futurumissa järkätty Ramones Night, jossa esiintyi Marky Ramone yhdessä venäläisen Tarakanyn kanssa, lämppärinä oli Prahalainen SPS. Tiistaina Batalion Hard Rock Cafessa oli Live Nu Rock-keikka, melkoista räminää tosin minun makuun, mutta tuo Ramones Night oli mahtava ja tunnelma todella tiivis!Liput ennakkoon 390 kc (n.13 €). Marky oli lavalla n. 1,5 h, tänä aikana bändi kerkes vetäsemään n. 30 klassikkoa Blitzkrieg Popista Poison Hearttiin.
Hyviä musiikkikauppoja löytyy Narodnin varresta useita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897