Onko muilla menny samoin koskaan?

pitäisköollahuolissaan

Sairastin lievän flunssan eli pystyin käymään töissäkin normaalisti. Heti flunssan alkuajoista keuhkoputkissa tuntui oudolta, mutta en niin välittänyt siitä. Kuumetta ei noussu missään vaiheessa. Flunssa parani, mutta jäi sellasta limaa kurkkuun ja keuhkoputkiin mikä ei nyt sitten irtoa millään. Hain apteekista poretabletteja joitten pitäisi irrottaa sitkeää limaa. No ne auttoi hetkeksi..nyt taas tuntu tuolla kurkussa oudolta ja limaa on keuhkoputkissa, sitä pitää röhistellä välillä. Onko muilla ollu näin sitkeää touhua? Tätä on nyt kestäny melkeen 3vko.

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisköollahuolissaan

Lisään vielä, että yskä ei ole ollut missään vaiheessa pahaa. Tuota limaa vain kertyy ja se ei irtoa millään. Kurja fiilis, kun on muutenkin koko rintaranka jumissa.

• kaikkea_sattuu

Mitä kauemmin odotat sitä hankalammaksi tulee hoito.
      Itselläni oli seuraava juttu. Yhtenä aamuna kurkkua siellä nielussa poltti pirusti. Ensin oli lievää yskää, joka muuttui poltteeksi. Se polte häiritsi, niin menin käymään terveyskeskuksessa, jossa tuttavani työskentelee. Hän otti sydänfilmi, joka kuuluu kuulemma aina tehdä. Siellä oli pientä poikkeamaa käppyrässä, joten jouduin jäämään pariksi viikkoa tarkkailtavaksi ja lopulta sinne laitettiin stantti. Sairauskertomuksen mukaan suoni oli tukossa 80%:ti, johon en usko, koska muuten oli hyvässä kunnossa. Onhan mulla ikää, mutta kuitenkin.

• aloittajakröhijä

No ei mulla mitään poltetta ole. Ei tullu kyllä mieleenkään että sydänperäistä olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe