Minusta on väärin että saatuaan vuosittain 25 miljoonan yritystukia Silja Lina säästää tilaamalla laivat käyttäen hyväksi Kiinalaista eikä suomalaista telakkaa:
Lähteet:
http://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/viking-line-aikoo-tilata-uuden-ruotsinlaivan-kiinasta/6180192
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/10/05/valtion-jattitukiaiset-paaosin-viihderisteilyihin
Miksi annamme valtion tukea enää?
Silja-Lina skandaali
13
480
Vastaukset
- Gfd3234
Viking line siis eikä silja lina
- Järkyttynytshokki
Sorry, tarkoitin Eckerö Linea.
- hokkipokki
tai eiku st-peter line
- AsiaPitääKorjata
hokkipokki kirjoitti:
tai eiku st-peter line
Ei kun Kristina Cruises...
- Töttörööööö
Siis Bore tietenkin. Sori siitä.
- Järkyttynytshokki
Sorry, oon aika pihalla. Oon juonu 2 viikkoa keskikaljaa putkeen. Tarkoitin Suomenlinnan lauttaa siis.
- ikkepikke
no nythän mä vastamuistin ett Tvh:n maantielauttahan se oli.
- ÄlvkarlebyV
Kyllä se tais kuitenkin olla Vaasasta Uajaan menevä RG lines
- Järkyttynytshokki
Sorry, kyllä se oli sittenkin kirkkovene väärinpäin. Taidan lähteä hakemaan Siwasta lisää keppanaa, niin saan pään toimimaan.
- loridavesi
Toisitko mulle pullon partavettä samalla. Vihreä mennen kelpaa, kun sieltä floridavettä ei nykyään saa.
- Järkyttynytshokki
Harmi kun floridavettä ei saa enää. Oli muuten loistava tuote, ja päähän kävi. Kyllä sitä tulikin paljon juotua. Tuon sinulle Menneniä niin hengityskin tuoksuu miehekkäälle.
- Mikälaivatailautta
Tukka pois, reilusti mobilaattia tilalle ja uimalakki päähän, ja eikun menoks!
- gvv
törkeetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002