Minusta on väärin että saatuaan vuosittain 25 miljoonan yritystukia Silja Lina säästää tilaamalla laivat käyttäen hyväksi Kiinalaista eikä suomalaista telakkaa:
Lähteet:
http://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/viking-line-aikoo-tilata-uuden-ruotsinlaivan-kiinasta/6180192
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/10/05/valtion-jattitukiaiset-paaosin-viihderisteilyihin
Miksi annamme valtion tukea enää?
Silja-Lina skandaali
13
469
Vastaukset
- Gfd3234
Viking line siis eikä silja lina
- Järkyttynytshokki
Sorry, tarkoitin Eckerö Linea.
- hokkipokki
tai eiku st-peter line
- AsiaPitääKorjata
hokkipokki kirjoitti:
tai eiku st-peter line
Ei kun Kristina Cruises...
- Töttörööööö
Siis Bore tietenkin. Sori siitä.
- Järkyttynytshokki
Sorry, oon aika pihalla. Oon juonu 2 viikkoa keskikaljaa putkeen. Tarkoitin Suomenlinnan lauttaa siis.
- ikkepikke
no nythän mä vastamuistin ett Tvh:n maantielauttahan se oli.
- ÄlvkarlebyV
Kyllä se tais kuitenkin olla Vaasasta Uajaan menevä RG lines
- Järkyttynytshokki
Sorry, kyllä se oli sittenkin kirkkovene väärinpäin. Taidan lähteä hakemaan Siwasta lisää keppanaa, niin saan pään toimimaan.
- loridavesi
Toisitko mulle pullon partavettä samalla. Vihreä mennen kelpaa, kun sieltä floridavettä ei nykyään saa.
- Järkyttynytshokki
Harmi kun floridavettä ei saa enää. Oli muuten loistava tuote, ja päähän kävi. Kyllä sitä tulikin paljon juotua. Tuon sinulle Menneniä niin hengityskin tuoksuu miehekkäälle.
- Mikälaivatailautta
Tukka pois, reilusti mobilaattia tilalle ja uimalakki päähän, ja eikun menoks!
- gvv
törkeetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738