Voiko vasta eronnut mies ruveta parisuhteeseen?

lvv_

Hei kaikki miehet,

miehet ovat särkeneet sydämeni jo monta kertaa enkä haluaisi kokea sitä jälleen, siksi haluaisin neuvoja teiltä miehet.
Tapasin mukavan miehen vähän aikaa sitten. Hän oli minusta kiinnostunut ja koski minua selkään ja käteen. Tuon illan jälkeen minä olen lähinnä kirjoitellut hänelle jotain.
Hän on kuitenkin eronnut useamman vuoden suhteesta. Voisiko hän haluta parisuhteen kanssani vai ei? Pitäisikö minun jatkaa juttelua hänen kanssaan, pyytää ulos vai antaa sen olla?

4

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesUnissa

Noin teoriassa olisi kai hyvä pitää taukoa suhteiden välillä, mutta itselläni nopein vaihto on noin 4 tuntia. Otin pitkän ruokatunnin ja kävin silloisen naisystäväni kanssa keskustelun että meidän suhteemme loppuu nyt, olen harkinnut asiaa enkä palaa enää. Menin töihin iltapäiväksi ja töiden jälkeen oluelle, jossa tapasin seuraavan monivuotisen naisystäväni.
      Olisi varmaan ollut hienoa pitää hetki yksinäisyyttä, ja pohtia syvällisesti elämän tarkoitusta ja perustella itselleen miksi päätin lopettaa edellisen suhteen. Mutta toisaalta 100sta naisesta vain noin 10 kiinnostaa, joten niitä kiinnostavia ei voi ohittaa olankohautuksella. Eikä pidä tarrautua menneisyyteen.
      En saanut asiasta traumaa ja kaikki meni normaalisti. Tosin noin vuoden päästä tämä uusi kysyi milloin erosin tästä edellisestä, ja kun kerroin että samana päivänä niin hän kauhisteli asiaa. Muutamassa vuodessa asia jäi pois keskustelusta.

Eroaminen on jokaiselle raskasta. Jos mainitsemasi mies on vahva hän erottaa menneisyyden ja tulevaisuuden ja ei ole mitään estettä aloittaa suhdetta heti. Exiin ollaan kiintyneitä vielä eron jälkeenkin, vain rakkaus on sammunut ja aina ei sekään. On helppo ajautua takaisin exän syliin.

• ajatustentonava

Mihin takoitukseen tarvitset sen miehen? Alatko samantien roikkumaan miehessä joka hakee anoastaan laastaria?

Harvoin jos koskaan on juuri eronjälkeen uusisuhde tuntemattoman kanssa se todella harkittu upea tulevaisuus...

Vältä ansa tai rahasta se eli käytä tilaisuutta ja anna tarjota ravintolassa mahdollisimman usein ja ilman pahaa omaatuntoa.

• pufhjlö

Riippuu siitä, kumpi osapuoli on eroa halunnut. Jos mies on itse ollut jättäjä, estettä ei ole. Jos mies on tullut jätetyksi, hän ei ole varmaankaan päässyt yli erosta.

• Voi haluta ja ruveta, mutta onko se viisasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe