Minulla oli lääkäriltä 10x12 tabletin sildenafil50mg resepti joka loppui noin 11 kk kuluttua, reseptin uusinnassa lääkäri kysyi että meneekö niitä noin paljon. En minä noin 10 per kuukausi tahtia itse osannut paljona ajatella.
Jäi tuo vaivaamaan että minkähän verran sitten muilla menee ja onko kyselyitä tullut ?
Sildenafilin tarve vuodessa ?
orionia
3
300
Vastaukset
- qewrtyui
No tuohan on täysin yksilöllistä. Joillain on seksiä lauantaisin saunan jälkeen, toisilla taas pari-kolme kertaa päivässä... eikä tuo kymmenen kertaa kuukaudessa ole todellakaan mikään "paljon". Keskimäärin kolmen päivän välein... oikeastaan aika harvoin.
- qwertyuiodsfgh
Haluan suositella sinulle ongelmiesi käsittelyä vaikkapa helvetissä..... eikö näitä spämmejä saa millään loppumaan?
- kyänekysyy
Noo se tietty vaihtelee miten paljo jyystää. Se miks ne lääkärit kyselee tai on kiinnostuneita johtuu ns, "pimeistä markkinoista".
Omaan tarpeeseen 12 kpl peri kuukausi on ihan sopiva monella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244