Milloin olet aikonut
alkaa olemaan iloinen
ja onnellinen?
Milloin...
12
635
Vastaukset
- ånnetåN
kun siihen on aihetta....
- Yksin 60 v
Sitten vasta, kun täältä pois pääsen...
Aivan kuten silloin noin sata vuotta sittenkin... - Pera K
Aloitan ensi kuussa. Puolenvälin jälkeen. Päivät jo pitenevät.
On aika aloittaa, ettei jää liian myöhäiseksi. Onhan puoliväli iässä jo ohitettu. - mie
aattelin aloittaa ... :)
- n52
mie,mut miun pittää välil käyä tuol murheleitten laaksos,muuten mie en muista kuink lystii miul oikiast onkii.
Yritän löytää jokaisesta päivästä jotain, josta voin olla onnellinen. - Joskus se on vaikeampaa, mutta olen huomannut hymyn maagisen voiman.
Kun tyytyy vähään, on helppo olla onnellinen- Pirre*
saninut, että hymy on naisen kaunein meikki..
- nainen55
jollakin tasolla onnellinen ja iloinen.
Elämä ei vaan ole aina onnea ja iloa.
Olen tänä talvena istunut paljon sairaan äitini vierellä, sydämeni on surusta pusertunut ja olen höpötellyt hänelle juttuja lapsuudesta, saanut hänen kasvonsa hymyyn, meillä on ollut myös iloisia hetkiä kaiken tuskan keskellä.
Kun ex-mieheni sairastui mieleltään ja hänelle ei löydetty oikeaa ja sopivaa lääkitystä, oli elämä maanpäällistä helvettiä.
Silloinkin oli pakko löytää onni ja ilo, se löytyi lapsista, työstä ja luonnosta.
Kyllä onnellisuus ja ilo seuraa aina mukana, ne pitää vaan nähdä. - T.R.maalari.N
Täydellinen onni on käsite jonka imemme itsemme vastasyntyneinä, vaipan ollessa kuiva ja sylin tuttu ja lämmin ja ruhtinaallisen runsaudensarven valuttaessa mahan täydeltä makeaa maitoaan.
Tuon kokemuksen jälkeen, haikailemma samankaltaiseea auvoiseen olotilaan lopun ikäämme, ja harvempi meistä niin täydellisen huoletonta, kokonaisvaltaista ja nautinnollista olotilaa tavoittaa, kuin pieninä hetkinä... orgasmin pyörteissä leijaillessa.
Lanseeraisinkin mielelläni käyttöön ilmaisun optimaalinen onni. L. paras mahdollinen onni, elämänolosuhteet ja raadolliset realiteetit huomioonottaen. Tuollaisia onnenhetkiä saattaa kokea joka päivä. Usein emme vain, niitä rekisteröi ja muista jälkeenpäin.
L. mielestäni onnellisuutta ei voi *alkaa* . Voimme aloittaa vain kuulostelun ja rekisteröimisen. Jos sekään ei auta, niin sitä voi luopua muutamasta arkeen liittyvästä asiasta, jota pitää itsestäänselvyytenä ja elämisensä ehtona. Esimerkiksi; kun on muutaman päivän ollut ilman, vaikka toimivaa vessaa, niin taatusti kokee iloa,onnea ja onnellisuutta... sen taas saatuaan.- jokinen
Tunne ja tietämys jossain olevasta onnesta saa meidät tekemään sitä mitä arjessa teemme. Jokainen liikkeemme on kohti sitä kuviteltua onnea, sateenkaaren päätä.
Se että tila nimeltä onni on olemassa, saa laivat kulkemaan, suutarin tekemään kenkiä, meidät huokaamaan ja myöhästymään junasta.
Kun olemme saavuttaneet onnen, sen on pian taas mentävä ja meidän on jatkettava matkaamme tavoittaaksemme sen uudelleen ja uudelleen. Sitä matkaahan tämä on. Matkaa hesan kaduilla ja kaupoissa, käsi kädessä. Sormen kulkua pitkin paljasta selkää.
Matka jatkuu...
- MINÄKÖ
Tarkoititko minua kysymykselläsi? Jaa että joo...
No sitten...minä EN voi aloittaa iloisena olemista, KOSKA olen AINA iloinen!!!! ;-)- Trina
hymyillen aina, silloinkin kun se pilvessä on!
Pilvi sitten tarkoittaa tuota harmautta, joka
peittää tuon sinisen taivaan.
Iloa ei saa millään "mömmöillä".
Kaikkain helpoin konsti on hyvä ja iloinen
mieli säilyttää, kun astuu sillä oikealla
jalalla sängystä aamulla. Ei siis sillä
väärällä.
Helppo homma kun sen osaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121