Panettaa vitusti!
Haluun pillua
22
931
Vastaukset
- Pillujen-asiantuntija
Antakaa naiset pillua ätmeille. Ei se pillua käytössä kulu?
Eikö käsi ole helppo
- asioistatietävätaho
On se mutta joskus sitä kunnon mieskin haluaisi oikein kosteaa ja karvaista koloa kiksauttaa.
asioistatietävätaho kirjoitti:
On se mutta joskus sitä kunnon mieskin haluaisi oikein kosteaa ja karvaista koloa kiksauttaa.
Lakki kouraan ja kysymään.
- asioistatietävätaho
Pertti-setä kirjoitti:
Lakki kouraan ja kysymään.
Mutta kun ei mulla ole lakkia.
Mutta kun ei mulla ole lakkia.
Näin arvelinkin. Nöyrällä herrasmiehellä on lakki ja aina piparia.
Pertti-setä kirjoitti:
Näin arvelinkin. Nöyrällä herrasmiehellä on lakki ja aina piparia.
Oot tosi ihana😍
Kunnon mies saa ihania kehuja.
- Ätmi-sinkku
Palstalla on nainen jota haluaisin panna
- Meniyöunet
Eihän?
- Turbohuulinen
No laitahan vähä tietoa noin niinku koosta, väristä ja onko kiikkerässä perässä, niin sit aletaan keskustella.
- EdesUnissa
Aloittajan ongelmaan ehdotan selkeää ratkaisua. Minäkin olen useasti halunnut pillua ja minuakin on panettanut. Usko tai älä, mutta silloin ei kannata kirjoitella tietokoneella. En ole ikinä saanut omalta H&Pltäni.
Haluamasi asia sijaitsee useimmiten naisissa polvien ja rintojen puolessa välissä. Naisen tulisi olla täysi-ikäinen, etsi yksi sellainen. Sen pillun käyttöön ei voi varata
aikaa netissä. Se pitää aina sopia paikalla sen naisen kanssa. Älä tölvi sitä naista
kun menet etsimään sitä pillua. Ne naiset vastaavat yksinomaan pillujen käyttöaikojen varauksista, ja olen kuullut huhuja että saattavat siirtää sinun aikaasi jopa kuukaudella jos olet oikein töykeä varaustilanteessa.- Justnoinnoin
Olipas tämä hyvä!
- silver1412
Mitä helvettiä oikeasti, ätmi taida halua jotain malli näköistä pillu.
Ätmi ihan hyvin saa ätmi naista, näitä kans riitttä. - N_38v
Ätmeille tarjous Fleshlight miinus 10% Kaalimadossa!!!
- ätminki
Onko naiset ähkineet jännämiehen alla viikonloppuna?
- Anonyymi
Jännänaiset kiinnostaa.
- mieluumminyksin
Se on sun ongelma. Mulla taas ei ole mitään tarvetta antaa sitä enää koskaan.
- Anonyymi
Mieki tahon 🥵
- Anonyymi
Yli 8 vuotta aloittajalta!?
Oijoi.
Vilma
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337