Millä tuloilla?

Jospasittenkinsaisi

Luin, että esim. jo 18v. saa Norwegian luottokortin! Itse olen 54v. ja eläkeläinen,,,mutta en löydä tietoja heidän sivuiltaan , millä tuloilla saa jo luottokortin, tietääkö kukaan? Tuo olisi "kaikenvaralta" olla lompakossa toisten korttien seassa, kun vähemmän maksaa luotto kuukauden ostoista kuin muilla pankeilla. Kiitos voisitteko valaista

8

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläketulo

Kyllä eläketuloillakin saa tuon kortin. Ei tarvii välttämättä olla enää työelämässä.

• kjjpkjpkjtpkpkhpkh

"Eläketulo" on kovin venyvä käsite. Takuueläke ei ole edes ulosottokelpoista, joten ainakaan heille kannata lainata mitään.

• jklkg

Sellaisilla tuloilla, joilla on uskottava velanmaksaja.

• XfedW2a2

BankNorwegian on rulettipankki, saat tietää kun jätät hakemuksen sisään. Jos tulee hylky, tulee hylky. Tietokone tekee tuolla päätökset. Samoin Asiakaspalvelun syövereissä löytyy ohjeet joilla voi uskotelle olevansa parempi asiakas lähettämälä todisteita maksukyvystään, jos Asiakastiedon / luottotietojärjestelmän automaatti tuomio ei kelpaakkaan.

• ihefihfeh
    • luottamustakovelaksi

hirveän moni hinkuu luottokortteja ja kyselee miksi sitä ei saa jne...

Kyllä kait pankeilla on omat kriteerit. Itse olen sitä kuuluuttanut, että positiivinen luottorekisteri olisi ihan ok!, mutta kyllä kaikki lähtee jo ilman luottorekisteriäkin siitä, että hoidat asiasi tuloista riippumatta. 54v on samallainen ongelma kuin 21v... 21v voi olla vielä vanhempiensa suojelussa taloudellisesti ja sen tekia on se kredit...mutta pienellä elävän yli 50v vuotiaan pitää taas osoittaa oma taitonsa muulla tapaa.... ja aika on muuten kumma juttu. 20v iässä vuodet oli pitkiä, mutta 50v iässä ollaan todellisuudessa, että vuodet on viikkoja.... eli se 5000e tapissa oleva limitti on aika työläs maksaa jos ei ole oikeasti tuloja.

Ja minun mielestäni villakoiranjuttu on se, että jos ei ole rahaa, niin ei velka ole ratkaisu puutteeseen. Itseasiassa luottokorttia vastaan pitäisikin olla vastaava tai selvä limittiä vastaava määrä rahaa ja vakuutta, kortti pitäs olla joskus maksettuna nollaan, eikä kokoaikaa tapissa niinkun jotkut kuvittelee... olemassa olevilla varoilla ja asioiten hallinnalla saadaan luottamusta ja se luottokorttikin.... plaplaplaplaplapla

• chdchdwch

Norwegianin luottokortti antaa turvaa nettiostoksissa ja korotonta ja kulutonta maksuaikaa keskimäärin kuukauden. Lainapuolta ei ole pakko käyttää,.

• IhanaaTyhmyyttä

Ota luottoa millä tahansa kortilla - elä noin 25-32% vähemmän!

Tässä asiallinen mainoslause kaikelle korttivelalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5070
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      512
      1652
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe