Harrikkapalstalla oireilee KTM-miehenä nimimerkillä HondaKurko - sitä ja tätä.
Pääpuheenaiheina sielä on harrikkanegatiivisuus ja idiotismi.
Käykää ihan mielenkiinnosta katsomassa mitä mieltä yx sun toinen on moottoripyöräilystä ja varsinkin KTM-miehenä.
Tuon kaltainen ongelmaisten oireilu ei ainakaan yhteishenkeä paranna, vaikka tosin sillä ei liene mitään merkitystä tosiasialliseen yhteishenkeen, näiden idioottien enemmälti viettäessä aikaansa pussikaljoineen R-kioskin ikkunanlaudalla.
Mukavia ajokelejä toivotan sinne pakkaseen kaikille herrasmiesmotoristeille, kun kuitenkin kevätaurinkoaikaan ei ole kovin pitkää aikaa.
Arvoisat KTM Herrasmiehet, käykää Harrikkapalstal.
28
332
Vastaukset
- HondaKurkonLetkujenkka
Vituttaako töpselinokan taluttajaa?
- SivustaSeurannut
No huhhuh tosiaan.
Käykää harrikkapuolella katsomassa tämän KTM-miehen oireiluja.
Hän on kertomansa mukaan Helsinkiläinen viiskymppinen lennonvalvoja tai lennonjohtaja ja hänellä on kova tarve elvistellä omalla paremmuudellaan ja rikkaudellaan ja oireilla myös seksuaalisia idioottinäkemyksiään eläessään suomalaisen rotunaisen kanssa. - HondaKurkonLetkujenkka
Vituttaako perseaukisia fattapummeja? Ranteen jännetuppitulehduksenne lähtee rohdoilla, samoin hinttibaareista saamanne syylät. Se yksi homorutto ei parane, mutta voimia omaisille.
Sivustaseurannut on ilmeisesti myös äidinkielen tunneilla sivuun jäänyt. Älä viitsi enää tuoda tyhmyyttäsi julki, joten jatka siellä erilaisten oppijoiden (kehareiden) tukiopetuksessa.
- PilleriPäivässäAuttais
Tosiaan !!!!!!!!
Onko jonkun äiti unostanu laittaa aikamies-peräkammarinpojan, jonka pinnasängyn päädyssä seinällä on harrikkajuliste aamuvelliin päivittäiset pillerit. - LarunKTM
Mä tiedän ton miehen. Se asuu noissa uusissa taloissa, ja täällä Larussa on kaksi isoo KTMmää, sillä on se toinen. Piikkisiä löytyy kyllä, mut näitä isoja ei. Kesällä harvoin näkyy liikkuvan, tarkempaa tietoa ei ole.
- KurkonIsä
Jep, kiva omistaa ja elvistellä ja siihen se jääkin sitten, kun korvien välistä ottaa kipeetä kaikki mikä ei oman navan ympärillä.
- HondaKurkonLetkujenkka
Itkekää, kurjat, itkekää.
- AutokoulunOpe
Kun kaveri on kuten kertonut, monitahorajoitteinen persjalkainen, jolla ei jalta yllä maahan, on tarakalla suomalainen pitkäsäärinen laaturotunainen, jokainen voi kuvitella miltä näyttää kun Kurko pysähtyy punaisiin valoihin jätkän pitäessä snyfänsä tapeilla ja nainen pistää korkokenkänsä katuun, että mopo ei oo kyljellään kuten Kurkon yksin ajaessa.
- HondaKurkonLetkujenkka
Vituttaako leipäjonon poikaa, kun jollain on laatunainen ja -mopo, vielä omistusasuntokin? Tärppinä 17 donaa kuussa liksa, yövuoroja kyllä tulee. Tapa ittes, homo.
- ArkaLapsi
Mua vituttaa kun jollain on iso KTM ja varaa asuu Larussa meren äärellä. Mutta olen muutenkin impo ja työtön luuseri. Harrikasta unelmoin, saispa piparii joskus.
- PilleriPäivässäAuttais
Toisilla on kovin paljon pohdittavaa ketä vituttaa vai vituttaako ja jos jos vituttaa,miksi vituttaa ymmärtämättä tosiseikkaa, että he itse ovat sääliitäviä ja saavat osakseen ymmärrystä mutta ei tarvitsemaansa apua.
- PilleriPäivässäAuttais
Minuakin harmittaa, kun poikaystäväni vaihtoi lääniä. Teri oli ihan kiva, mut vähän huolimaton tuhkaluukustansa. Löydän kohta uuden poikulin, ja sitten taas voin mollata HondaKurkoa (hetero, yäk). Tosiasiassa mua vituttaa, kun jollain on asiat niin hyvin kuin sillä on. Vittuperkelesaatana.
- MotoristiNainenKTM
Toi Letkujenkkatyyppi on ihan sairas..... se luulee että kaikkia vituttaa, siis mikä vituttaa ja mix vituttaa ????????
Kun ihminen noin vahvastinelää oman napansa ympärillä, niin onneks sillä on pohjanmaalainen suomalainen laaturotunainen pönkittämässä egoansa entissstään.
Hyi helvetti......... ei edes pitkällä tikulla....- PilleriPäivässäAuttais
Motoristinainen lienee mopopoikien panopuu, sellaisten, jotka eivät edes tiedä millainen on oikea NAINEN. Mutta ilmeisesti riittää, että naisella on pimppa, ja sen perusteella voi sanoa mitä vaan.
Motoristinainen voi keskittyä parhaaseen osaamisalueeseensa, eli synnyttämiseen. Jos ei ole jo maho vanha loppuunporattu lumppu mopokerholta.
Buaahhaahhaaa. - KurkonLapualainenVaimo
Motoristinainen hyvä Kurko, on sinun pitkäsäärinen laaturotunainen Lapualta, etkö tunnistanut minua mussukka.
Minäkin käytän toisten nimimerkkejä, koska myös saan siitä sinun tavoin orgasmeja. - HondaKurkonLetkujenkka
Imetkö? Otatko kakkoseen?
Rakas vaimoni ei ole Lapualta, vaikka Pohjanmaalta onkin. Sen asian setvimisen lopetan tähän. - KaunisThai
Voi harmi, vain Lapualaiset tahtoo kunnon kyrvälliset miehen ja muille pohjanmaalaisille kelpaa myös pippeliset pojat.
Ottaako se laaturotunaisesi kakkoseen, kun niin sanavarastoos on tarttunu?
- HondaKurkonLetkujenkka
KaunisThai, jatka pilisi näpläämistä. Muuhun et pysty. Lättänaamapoikulisi ei saa oleilulupaa Suomeen. Edes adoption kautta. Vitun pedofiili.
- HondaKurkonAkseli
ChiangMai (Harley-tyttö, PPA, KKKO, mikä nimimerkki tahansa oletkaan) , turvallisuusosastomme on selvittänyt henkilöytesi, ja poliisi noutaa sinut Vantaan poliisivankilaan lähipäivinä sieltä Jakomäestä. Lycka till, pelle.
- LapualtaEtiäppäin
Olen LAPUALTA.
Olen pitkäsäärinen laaturotunainen.
Hyväksyn että aviomieheni kysyy 15 vuotiaalta tytöltä imeekä ja nieleekö tämä, koska se on tärkeää miehelleni joka on saanut 80 luvulla tervejärkisen paperit.
Eihän se ole kuin virtuaalipedofiiliaa, kun mieheni vain sanailee mieliaiheestaan.- HondaKurkonAkseli
Huono veto, maajussin morsianpoju. Tiedoksi, yksi teistä on jo käynyt kuulusteluissa, kaksi vielä odottaa pari päivää. Jatkakaa valitsemallanne tiellä, akuankat.
- Etiäppäin
Etiäppäin etiäppäin töpöjaloilla ja terveeksi todetuilla aivoilla, etiäppäin.
- HondaKurkonAkseli
Et taida, moukka, tietää, mistä teoksesta "etiäppäin" on suora lainaus? Lukisit joskus kirjojakin.
- ThainAviomiesOriginal10
Mille poliisilaitokselle ja kenelle tutkinnanjohtajalle voi ilmoittautua ????
Tahdon tulla kuulluksi.
Tahdon omatoimisesti ilmoittautua, että minua Kurkon täysjärkisen papereita koskevassa asiassa ei etsintäkuuluteta kainsainvälisesti.- HondaKurkonAkseli
Taimaasesta ei luovuteta Suomeen kuulusteluja varten. Jakomäestä sinut kyllä noudetaan. Odottele sohvalla, virkamies tulee.
- Jakomäki
Virkamies kuittaa ja aktivoi.
- Palikkatesti
Luovutus vai omatoiminen ilmoittautuminen, minne ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882