Täällä on kaikenlaista kysyjää ja komentoijaa. Pitkiä sepustuksia, joiden sisältö on lähes tyhjänpäiväinen. Toki eivät kaikki, mutta jotkut.
Nyt kysyn lyhyesti.
Onko lavatansseissa kiva tanssia?
Jos on niin miksi on.
Jos ei ole niin miksi ei?
Selkeä ja ytimekäs kysymys
22
481
Vastaukset
- hymy-huulet
Ja vastaus lyhyesti:
Lavatanssit ovat paras mahdollinen harrastus: Liikunta, sekä
oppimisen ja osaamisen ilo. On ilo osata ja nähdä muidenkin
osaavan. Hyviä orkestereita ja hyvää tanssimusiikkia, mikä
voisikaan olla sen parempaa. Ja hei, itse annan myös tunnustusta
ja kannustusta muille tanssijoille ja tanssijärjestäjille.- hanuris
PILLU PIRISTÄÄ JOPA VANHA;Tanssikin kun tietää jo aamulla ett orgasmi tulee tänään.
- aloitteleva
Onko kotimainen tavara ulkomailla parempaa?
Onko ulkolainen tavara Suomessa parempaa?
Lyhyet kysymykset nyt haluan vastauksia onko kellään kokemusta ja miksi on parempaa? - kassi-alman-mies
hanuris kirjoitti:
PILLU PIRISTÄÄ JOPA VANHA;Tanssikin kun tietää jo aamulla ett orgasmi tulee tänään.
Kasseja tyhjäämään taas viikon loppuna eli huomenna alkaa,oletko sinä ensimmäinen onnellinen.
- Iloisestipettynyt
On ja ei. Kun paikalla on kaikenlaisia ihmisiä, tansseissa kokee hauskuutta ja pettymyksiä kuten muussakin elämässä. Joidenkin kanssa synkkaa askeleet ja/tai kemiat, joidenkin kanssa ei kummatkaan.
On se vaan niin mukavaa😊. Se mitä täällä kirjoitellaan ei suurimmaksi osaksi liity mitenkään tanssiin. Jotkut vaa viihdyttävät itseään negatiivisilla ja aiheeseen liittymättömillä kommenteilla.
- EIkapakki
Tässä ketjussa on ollut ainakin tässä vaiheessa ihan asiallissia kommentteja.
Lavatanssit ovat paljon parempia kuin kapakka - tanssi tai -oleminen.
Ravintola passivoittaa enemmän, siellä vain juodaan- siellä tutustuu vähemmän uusiin ihmisiin.
Lavalla pelin henki on se että haetaan useita tanssimaan saman illan aikana, samalla oppii tutustumaan useampaan henkilöön yhden illan aikana. Lavatasnsseissa ihmiset ovat avoimempia enemmän puheeliaampia kuin kapakassa. Aammulla on yleensä positivien olo, ei ainkaan rapula.
Kun haulikolla ammutaan pilkaa, niin jokunen hauli osuus aina tauluun ;-)- Äinään-Mies
Lavatanssi PILLU on padempaa kuin kapakan höylätyt,mutta pieni mies ei saa juuri koskaan,isot vie kaikki ja se mua harmittaa kun koko illan tanssitan ja isot vie hedelmät.Olen vain 165cm ei mulle jää muuta kuin lihavat yli 120kg,mitä mä niillä teen ikean sänkyssä kun paino rajoitus on 80kg.TAKUU EI VASTAA YLI KUORMAA.
- Naamapakki
Ei. Olen ruma.
- ÄinäänMiäs
Tervetuloa Naamakirjasta takas Äinälään, täällä ei potkita päähän vaan jalkoihin.
- Jazz-tyttö-kin
Olen aikoinaan tanssinut paljon, todella paljon, lavoilla ja taloilla. Ei kukaan tee mitään niin paljon jos se ei olisi kivaa. Musiikki, liike, pikkuinen jännityksen poikanen, tuntematon tai tuttu kavaljeeri, tunnelma, lauantai-illan huuma tai suloisen sunnuntain ...
Yhteen aikaan naapurikaupungin ravintelissa oli torstai-iltaisin tanssit elävän musiikin tahdissa ja niissäkin kävin ahkerasti vaikka oli vielä työpäivä edessä perjantaina. Silloin, ennen sen 'oikean' löytymistä jonka kanssa perhearki alkoi, en missannut tansseja milloinkaan, edes silloin kun olisi ollut viisasta jättää väliin. Silloin piti mennä ja päästä vaikka olisi ollut 'toinen jalka haudassa'. - ÄinäänMiäs
Joululahjaksi saamani sanaristikko on valmis 4-kirjaimistasanaa lukuunottamatta.
Kuvavihjeenä on lyijykynän loppu ja toinen kirjain y.
Onko taustalla tietoa?- Oiskos
Nysä.
- ÄinäänMiäs
Mistäs tiesit
- Kryptotyyppi
No jaaa, hyvä arvaus.
- Anonyymi
Missä on legendaarinen Äinään mies?
Vieläkö tanssijalka vipattaa?- Anonyymi
Äinää se iski pattayalla missikisojen voittajan. Äinää ihmetteli silloin itsekin, miten ihmeessä hän sai jonkun muun naisen kuin äitinsä lähtemään mukaansa ilman, että tämä yritti huutaa apua tai soittaa poliisia. Vasta myöhemmin äinäälle selvisi, että miehet ja naiset kilpailevat siellä samoissa missikisoissa. Jotenka siellä se on äinää tätänykyä pattayalla ladyboynsa kanssa ja alkujärkytyksestä pikkuhiljalleen toipuneena tosi onnellisena.
- Anonyymi
Neljä kirjainta ja saatavilla tansilavoilta viikonloppuisin alkaa peellä
- Anonyymi
Pelle? Mutta eihän yksikään järjissään oleva nainen tuota huolisi vaikka olisi saatavillakin.
- Anonyymi
Ei enää, lavatanssit ovat vaihtuneet liikaa suorituskeskeiseksi ja hauskuus kadonnut lavoilta. Näkyy olevan jo niin totista huitomista että ei kiinnosta enää mennä edes katsomaan ja turhasta maksamaan kun piiri pieni pyörii.
- Anonyymi
Kivaa, koska menemme lavoille vain omien suosikkien perässä. He soittavat ja laulavat meitä liikuttavaa musiikkia. Olemme siis jotenkin musikaalisia. Sänky hommatkin voi hoitaa kotona ennen tansseja. Nekään eivät silloin rasita mieltä kuten taas sinkuilla ehkä rasittavat.
Ei kivaa, jos liikaa porukkaa tai solisti sairastunut. Joku surkea tullut korvaamaan hänet. Laivalla voi meno olla loppuillasta hirveää noitten kaljakallejen kanssa, että parempi pysyä parketin ulkopuolella.
Tyydyttääkö vastaukset aloittajaa? Toivottavasti vielä luet vanhoja keskustelujasi. Muuten tämäkin kirjoittelu meni hukkaan. - Anonyymi
Nykyään tanssitapahtuma on enemmänkin jäykkäniskaisten ukkojen ja leukaa roikuttavien mummojen kavalkadi jonka välissä on ehkä muutama elinvoimaisempi
mutta jo parhaat päivänsä nähnyt ,nuorekkaaksi itseään sanova, kurssin käynyt lattiantamppaaja joka samalla vaivalla arvostelee orkesterin huonoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728