0,5/1000 on ihanne miehiä

miehetmiehetmiehet

Mulla tiukka kriteeri, vähän on noussu 0,2 oli ennen nyt se on 0,5 joten vielä on matkaa täydellisyyteen.

5

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KultainenJortikka

Miehenä minä tutkin sinua, Sokoksen emotion osastolla ;) Olet viimmeisen päälle "laitettu", leikkaukset on kohdillaan, yksikään suortuva ei sojota, meikkisi on naistenlehtien mukainen, jakku pukusi on virheetön ja rypistymätön, virkanaismainen eli seksikkyys peitelty, kengät ovat viimmeistä muotia ja ensikertaa käytössä, tutkit kemikalio tuotteita jotka paljastavat sinut, hypistelet "poistotuotteita" laareista, sen huomaa myös tuoksustasi.
      Koko olemuksesi huokuu itsekkyydestä, olet todella "panostanut" itseesi kaiken, muodin mukaan.... ja sehän ei miehiä kiinnosta pätkääkään koska "oikeitakin" naisia on olemassa, rempseitä, naisellisia aidosti, seksiäkin näkyy luontevasti, hymyä ja naurua paljastuu miehellekin. AITOJA..... ;)))
      Sen sijaan sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia heterosuhteeseen jossa mies on itseään kunnioittava MIES !
      Sinun kriteerisi on pelkkää HARHAA ja KUVITTELUA !

• Jokunimimerkki2

Eli yksi mies 2000:sta on sinun ihannemiehesi? Onpas sinulla löysät kriteerit. Normaalilla naisella vain noin joka kymmenestuhannes mies tai vieläkin harvempi on ihannemies.

• onnekasta

Mutta eikös niitä oikeita ole vain yksi? Se oikea vain sattuu löytymään kaikille käsittämättömän onnenpotkun kautta naapurista, koulusta, työpaikalta, kaverin häistä, lähibaarista, samasta kaupungista jne. jne. lähes aina. Ei väliä vaikka yli 7 miljardia muuta maapallon ihmistä on vielä tapaamatta.

• Nössömies

• beethooven

Rumat ne vaatteilla koreilee ja sitä paitsi kirppareilta aina ulkomaita myöten löytää ne huippukappaleet. Niin ihmiset kuin vaatteetkin yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe