Eli yksinkertaisuudessaan kertokaa kuinka itse olette päässyt finneistä eroon. En tarvitse mitään ohjelistaa vaan vain yksinkertaisesti selitettynä omat kokemuksenne :) tuntuu että olen yrittänyt kaikkea: apteekkituotteita, markettituotteita, suolasaippuaa, öljyä, meikittömyyttä, paljoa rasvaamista, herkän ihon ja epäpuhtaan ihon tuotteita, sinkkiä ja sitä että ei tee mitään.. Mutta olisi kiva jos kertoisitte omista kokemuksistanne!
Miten pääsitte finneistä eroon?
Epätoivone
2
143
Vastaukset
- kamalasairaus
Itse pääsin vasta kun tulin vaihdevuosi-ikään. Monet muut tuntemani pääsivät vain Roakuurin avulla.
- eioohelppoo
Kun vaihdoin duunin vähemmän stressaavaan, ruokavalion terveellisempään, lopetin röökinpolton ja aloin liikkua säännöllisesti niin että hikoilen, ihokin vihdoin rauhoittui.
Raskaus helpotti kaverini iho-ongelmia, mutta serkulla se taas pahensi niitä, jne. Tarinoita on varmaan yhtä monta kuin on finninaamaakin, koska syyt finnien syntyyn ovat moninaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197