Onko luotettava paikka? ja toimivatko tuotteet? Miten nopeasti tuotteet tulevat?
Kokemuksia etoi.fi kaupasta
14
1151
Vastaukset
- Tyytyväinenostaja
Olen ostanut, tuotteet ovat tulleet luvatussa ajassa ja hyvin ovat toimineet. Suosittelen.
- Suosittelija
Olen tilannut niitä muutaman euron mustitikkuja useammankin kerran. Aina on tulleet ehjinä ja sen luvatun 3 päivän sisällä.
eli voin kyllä suositella :) - jere335
Ostin peruutuskameran asennuksen jälkeen näytössä eri värisiä raitoja ei kuvaa. Viesti aspaan ja sähköpostiin viesti että uusi kamera postitettu ja seurantakoodi mukana. Katotaan onko kusetusta vai ei
- jere335
Uusi kamera tuli ja toimii niinkuin pitääkin ja sain pitää vanhan
- Muistilortti
Itsekin jotain pikku tavaraa olen ostanut kyseisestä puljusta. Nopeasti tuotteet perille mutta pieni valikoima
- Supernikke
Ihan näppärää tavaraa jotkut Marshallin kuulokkeet ostin tuoly
- Roni97
Gear s3 panssarilasin ostin. Ihan hyvää palvelua aspssa
- Appleeber
Iphone 5s näytön vaihto alta 60e. Postilla ees taas mut joutu venaan osii ku ei ollu varastos.
- arska43
Useita arduinoja ostanut kyseiseltä firmalta. Kerran ollut rikkinäinen tuote, viesti asiakaspalveluun ja parin päivän päästä uus tuote venas postissa. Ihan ok
- jännitekoetin
Suppea valikoima, mutta tuotteet tulee nopsasti postissa.
- prusai3
Kahden 3d tulostimen tuolta tilanneena voin sanoa, että homma pelittää. Asiakaspalvelu auttoi spostin välityksellä kokoamisessa, jossa oli kyllä aikamoinen homma. Kaikeinlisäksi lähettivät ilmaiseksi pienemmän suutinpään tulostimeeni kun sitä pyysin.
- laaser
Toimivaa ja mukavaa asiakaspalveua jopa jouluna. Tuoteet ovat tulleet tosiaan parissa päivässä ja hinta/laatusuhde hyvä.
- alesetä
Tuli tilauksen yhteyssä tollanen 5% alennus. Pistetään tietty jakoon. ALE5ETOI
Jos vaikka tulisi jollekkin käyttöön - android
On luotettava! Tilasin muutamalla eurolla kamaa ja tuli nopeasti ehjänä postista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299