Voi näitä yksinäisiä iltoja ja öitä, joskua tuntuu, että kukaan ei ole yksin, paitsi minä.
Tämä konekin on niin hiljainen kaveri. Eikä
ole työttömällä rahaa edes paikalliseen kuppilaan
istumaan iltaa, että edes hetken olisi yksinäisyyden tunne pois.
yksinäinen
14
1041
Vastaukset
- Sanasepe
Mutta onko helpompi olla kaksin yksmielinen, kuin yksin kaksmielinen?
- Hessu
Oltiin samassa paikkaa äsken vai..
Samaa mieltä, että parempi yksin kaksin mielin..
Yksin yksinäisin mielin ei kyllä kivaa. Jotakin hauskaa kiva tulla välillä!! Olit kirjoittanut hyvät jutut..
Piristysruiske oli äsken.. Ei vaivuta kukaan synkkyyteen!! Onneksi on edes tämä kone!! Yksinäistä mullakin kotona on. Aamulla onneksi töihin!! - sirkku:)
Jaaaahas. Että taas olisi pohdittavaa...
Kaksin yksmielinen - upeaa, hienoa, mahtavaa...
Yksin kaksmielinen - voi olla upeaa, jos on pakko olla yksin...
Yksin yksmielinen - miksei... joskus...
Kaksin kaksmielinen - miksei... jos taito hallussa...
Mitenkäs sitä sanotaankaan... Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa...
Mutta myös... Kaksin aina kaunihimpi...
..........???????????????????????????...........
- Yksinkin
Veit sanat suustani, ja ajatukset mielestäni!
Yksin on tosi tylsää olla, mutta en siltikään haluaisi että joku olisi koko ajan huomioitavanani. Menikö vaikeaksi?
Minulla ei kyllä ole hiljaista, kun musiikki soi koko ajan. Yöksi otan viereeni radionauhurin ja laitan siihen pyörimään kirjastosta lainaamani äänikirjan. On NIIN mukavaa, kun miesääni vierelläni lukee minulle kirjaa!!!!!!Siihen nukahdan.
Työtön olen minäkin ja köyhä sellainen. Mutta kuppilat ei kiinnosta, koska niissä pyörii aina ne samat jutut, mitä humalaiset jauhavat. Kyllästyin siihen nopeasti. En itse juo, mutta kävin kurkkamassa senkin maailman, millaista on.
Mieluummin sitten olen yksin, kuin tsemppaan illasta toiseen kuppilassa, miten kyetä kuuntelemaan neljän ihmisen tarinaa yhtäaikaa. Se oli aika rasittavaa, koska olen kiinnostunut ihmisistä ja otan vakavasti heidän tarinansa. Mutta liika on liikaa, minullekin.
Nyt lähden pesulle ja nukkumaan, luetun kirjani kanssa. Hyvää yötä sinulle. Tänä yönä et ole yksin.- nirunaru
Toisinaan on hyvä mietiskellä itsekseen, ja puuhastella tietok. kanssa.
Katsella tv. ihan miltä kanavalta haluaa.
Syödä silloin kun on nälkä, ja mennä nukkumaan kun unetta.Sitten kun on seuraa,jaksaa paremmin paneutua toisen ilohin, sekä myös murheisiin.
Oloon sitten nainen tai mies ystävä.
- plunger
tänne voi tulla, täällä on samanlaisia monta. Eiköhän ole niin, että suurin osa tänne kirjoittavista on yksinäisiä, joilla ei ole puhekumppani. Kohtalotovereita. Sekä niitä, jotka eivät mene kuppilaan, vaikka olisi rahaa.
- Trölli
sanon minäkin. Työnnän nokkani jokaiseen keskusteluun. Mutta...eikö se ole tämän toosan tarkoituskin, ottaa vastaan sisuksiinsa myös minun kirjoituksia?
Aina en vaan viitsi kirjautua sisälle. Nyt olen kirjautunut. Huvikseen.
Tämä kone on kylläkin alkanut hallita elämääni hiukan liikaa. Se ärsyttää minua. Enhän voi koko elämääni vain nukkua, ja kukkua tämän toosa-toopen ääressä. Jota en osaa edes kunnolla käyttää. Hei....sehän sitten TOSISSAAN hallitseekin minua, kun on minua paljon fiksumpi!! APUA!! - taasen
Kirjoitan taas, vaikka on minulla PUHEKUMPPANI. MINÄ ITSE.
Tosin ei kyllä mitenkään kiva puhekumppani, kun on alkanut olemaan eri mieltä kanssani, näistä nukkuma-ajoistakin!!
HYVÄÄ YÖTÄ! "no no, älähä nyt vielä mene...
HYVÄÄ YÖTÄ, SANOIN! " no kato kun, kyllä sä voit vielä ihan hetken kirjoitella.....
NO VOI PERSKELES! SANOIN HYVÄÄ YÖTÄ, ja AION MENNÄ NYT
H E T I NUKKUMAAN! :-( HÄH HÄH! - plunger
taasen kirjoitti:
Kirjoitan taas, vaikka on minulla PUHEKUMPPANI. MINÄ ITSE.
Tosin ei kyllä mitenkään kiva puhekumppani, kun on alkanut olemaan eri mieltä kanssani, näistä nukkuma-ajoistakin!!
HYVÄÄ YÖTÄ! "no no, älähä nyt vielä mene...
HYVÄÄ YÖTÄ, SANOIN! " no kato kun, kyllä sä voit vielä ihan hetken kirjoitella.....
NO VOI PERSKELES! SANOIN HYVÄÄ YÖTÄ, ja AION MENNÄ NYT
H E T I NUKKUMAAN! :-( HÄH HÄH!Siis hämmästynyt "OHO", ei anteeksi-OHO.
Eri mieltä itsesi kanssa? Todella? Minulla ei ole puhekumppania, mutta aina olen itsen kanssa sovussa, aina yhtä mieltä myös nukkuma-ajoista.
Tuo kirosana, sanoiko sen Sinä vain toinen Sinä? - en kiroile
plunger kirjoitti:
Siis hämmästynyt "OHO", ei anteeksi-OHO.
Eri mieltä itsesi kanssa? Todella? Minulla ei ole puhekumppania, mutta aina olen itsen kanssa sovussa, aina yhtä mieltä myös nukkuma-ajoista.
Tuo kirosana, sanoiko sen Sinä vain toinen Sinä?HÖ, senkin huijari. Olethan alkanut kiroilemaan. NO, en niin varmana ole! Se on tuo toinen MINÄNI, joka JOSKUS harrastaa tuota "puolikiroilua".
Se on hyvä asia, kun on itsensä kanssa samaa mieltä kaikesta. Oliskohan se tuo huono-omatunto, joka puhuu minun kanssani? En kait minä muuten voi olla eri mieltä asioista ihteni kanssa....?
Onhan meillä nyt ainakin tämä yksi uusi kanava, jolla voimme olla toisiin yhteydessä vaikka keskellä yötä, jos haluamme.
Löytyisikö sinun lähiympäristöstäsi ihminen/ihmisiä, jotka myös ovat yksin. Moni lähtisi varmaan mielellään välillä liikkeelle, jos joku kutsuisi mukaan. Iltateelle, iltakävelylle, pelaamaan seurapelejä tai muuten vaan juttelemaan, ilman sen kummempia tarjoiluita.
Oletko miettinyt, olisiko lähistöllä järjestöjä, joiden toimintaan voisit lähteä mukaan.
Entä muita ilmaisia tapahtumia?
Useimmilla paikkakunnilla on paljon sellaisia asioita, jotka eivät välttämättä maksa mitään.
Kiinnostaisiko SPR:n ystäväpalvelu tms., jolloin voisit kokea auttamisen iloa ja auttaa samalla itseäsi. - Tai joku voisi lähistölläsi kaivata apua.
Netistäkin voi löytää yllättäviä asioita.
Tiedän, että voi olla vaikeata ryhtyä aktiiviseksi, jos omat paukut ovat vähissä.
Yritä kuitenkin ottaa itseäsi niskasta kiinni, monilla on samanlainen ongelma ja juuri sinä voisit auttaa jotakuta.
Tsemppiä yksinäisyyden karkoitukseen!
Kevättä kohti ollaan kulkemassa, toivottavasti sekin piristää ja antaa uutta energiaa.- ...
"Kirjaa lukeva ei mene koskaan yksin nukkumaan."
- YKSINÄINEN !!
Minä valvonu koko yön. Ja yksin. Ja yksinäisenä. Yritin lukea mutta siitä mitään tullut. Ajatukset muualla kuin kirjassa. jossain tuolla yläilmoissapäin kai. Tosi yksinäistä.
- valvonut
Minä menin eilen illalla kello 18.00 nukkumaan, ja heräsin tänään kello 9.00. Nukuin siis 15 tuntia. Se on uusi ja outo/huolestuttava ilmiö! Jatkunut noin kuukauden. Yksinäinen olen, mutta en sen viidentoistatunnin aikana!!Unissani pyörii ihmisiä aivan uuvuksiin asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121