hei.olisin kiinnostunut mediaassistentti koulusta, mutta haluaisin tietää mitä minun pitäisi jo osata koulua varten. minulla on viä vähä yli 6kk aikaa miettiä minne kouluun meen mutta minua karmii kun en ole varma mitä minun pitäisi osata. ajattelin audio visuaalista viestinnän puolta tai jotain semmoista. voisiko joku kertoa kokemuksestaan??
media assistentti
3
140
Vastaukset
- eikannata
Varoitan! Media-assistentiksi opiskelu on turhista turhin homma. Töitä et saa. Oman alan töitä ei vain ole ja muiden alojen työnantajat karttavat media-assistenttia kuin ruttoa.
- Shalala
Hellurei. Nykyaikana media-assari on ns. "mediaseksikäs" ammattivaihtoehto. Mutta töitä hyvin vähän. Hyvin vähän. Jos kahta asiaa, siis taitoja ja suhteita löytyy, niin työpaikka saattaa ehkä löytyäkin. Ei tuonne mitään ihmeempiä taitoja tarvitse, mutta luova silmä ja piirtämiskyky ovat aika pakolliset.
Periaatteessa ekan vuoden aikana käydään läpi semmoisia asioita kuten CMYK ja RGB, typografia, logo ja käyntikorttisuunnittelu etc. Ohjelmistoina yleensä Adoben Illustrator ja Photoshop. Jossain kohtaa tulee verkkosivusuunnittelu, HTML, CSS, Wordpress. - edes.tämä
Hyvä olisi osata kirjoittaa suomea edes sen sanan 'media-assistentti' verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803