Mielenkiinnosta kysyn: tekeekö Hanna Pakarinen itse omia biisejään vai laulaako vain muiden tekemiä kappaleita? Kiitos vastauksista!
Säveltääkö,
6
625
Vastaukset
- Aimo Nivaska
Yllätys yllätys laulaa toiseten biisejä mikä on niin päin vittua ettei tosi oo! Oikee artisti tekee itte biisinsä!
Sinäkö olet määritellyt sanan artisti merkityksen? Kyllä Hanna on ihan oikea artisti vaikkei biisejään sävelläkään. Maailmassa on paljon artisteja, jotka eivät sävellä mutta ilahduttavat meitä äänellään ja karismallaan. Ja Hanna kuuluu ehdottomasti tuohon joukkoon.
- Aimo Nivaska
idgie kirjoitti:
Sinäkö olet määritellyt sanan artisti merkityksen? Kyllä Hanna on ihan oikea artisti vaikkei biisejään sävelläkään. Maailmassa on paljon artisteja, jotka eivät sävellä mutta ilahduttavat meitä äänellään ja karismallaan. Ja Hanna kuuluu ehdottomasti tuohon joukkoon.
En määritelly mitään! Mutta ei tommosia voi arvostaa kovinkaan paljoo koska ei ne oo tavallaan tehny mitään menestymisensä eteen.. Alkaa mennä OT joten antaa olla nyty..
- tee koo
idgie kirjoitti:
Eihän sillä enää kisan loputtua mitään ääntä ollutkaan jäljellä. Onneksi sillä kuitenkin tuo trukkikuksin hommat luontuu.
- ...
asiaa.
- masie
ennenkaikkea laulaja ja esiintyjä. Vitun hyvä sellainen.
Mutta eiköhän me Hannan hengentuotteitakin tulla tulevaisuudessa kuulemaan. Kuulemma kitaraa jo kovasti rämpytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358