Kysyn, omaatteko itsellänne joitakin teitä itseänne tai muita rasittavia tapoja.
Itselläni on hirveän rasittava tapa lähtiessäni kotoa ja ollessani kodin ulkopuolella.. kokeilla jatkuvasti ovatko avaimet varmasti mukana.
Rasittavia tapoja.
30
1756
Vastaukset
- miss hopeahelmi
on aina ulos lähtiessäni tarkistaa sähkövempaimet, sen teen useaan kertaan.
- jännetuppitulehdus
tekstiviestien kirjottelu.
- miss hopeahelmi
et kait jatkuvasti kirjoittele textareita, jospa siirtyisit näpyttelemään tietokonettasi välillä.
- viheltelijä
viheltelen jatkuvasti, se on rasittavaa kerrassaan.
- viheltäjä
että kerran oltuani venäjän tullissa jouduintarkastelun kohteeksi viheltelyni johdosta.
- miss hopeahelmi
viheltäjä kirjoitti:
että kerran oltuani venäjän tullissa jouduintarkastelun kohteeksi viheltelyni johdosta.
tais sillon olla sulla tosi tiukat paikat, se tiedän itsekin venäjällä käyneenä. Tullissa on oltava lähes ilmeetön ettei vaan joudu silmätikuksi.
- varoitan
Älä hyvä ystävä viheltele aina! Siitä saa hirveät rypyt ylähuuleen lopulta!! Sitten kaduttaa viheltelyt!
Minun rasitukseni on, että laulan aina. Kaikesta tulee laulu mieleen ja taas sitä lauletaan. Ei haittaa olenko ulkona, laulan silti kävellessäni.
- ramatsotti
Ei todellakaan tullut mieleen,olen ilmeisesti tasapainossa itseni kanssa. Tai sitten ei.
- miss hopeahelmi
tasapainossa, ole siitä kiitollinen.
- olennainen
siitä tavasta että lonksuttelen hampaitani ja livon kielellä huuliani.
- miss hopeahelmi
tapa sinulla. Oletko tehnyt niin koko ikäsi vai tuliko vaiva jonkun tapahtuman seurauksena.
- miss hopeahelmi
miss hopeahelmi kirjoitti:
tapa sinulla. Oletko tehnyt niin koko ikäsi vai tuliko vaiva jonkun tapahtuman seurauksena.
itse varmaan sain, jäiköhän avain kotiin, vaivani siitä kun kerran sen jätin kotiin
ja sydämeni meinasi melkein pysähtyä kun sen huomasin. - olennainen
alkoi kun sain tekohampaat ja siitä toisesta tavasta en tiedä milloin lienee alkanut on vaan pakko aina kostuttaa huulia vähän väliä.
- miss hopeahelmi
olennainen kirjoitti:
alkoi kun sain tekohampaat ja siitä toisesta tavasta en tiedä milloin lienee alkanut on vaan pakko aina kostuttaa huulia vähän väliä.
tosi ilkee tapa sulla, tsemppiä.
olennainen kirjoitti:
Huulirasvasta voisi olla apua ongelmaasi
- mr. vonku
Aina kun tapaan viehättävän naisen alan flirttaan ja vonkaan. Yleensä siitä seuraa ihan fyysistäkin rasitetta.
- miss hopeahelmi
koetahan poeka hillitä vähä tuota vonkaamistasi tai jäät ilman eukkoa.
- mr vonku
koetahan poeka hillitä vähä tuota vonkaamistasi tai jäät ilman eukkoa.
...että minulla jo on eukko.
- miss hopeahelmi
mr vonku kirjoitti:
...että minulla jo on eukko.
nyt kyllä myrkyn lykkäsit, entäs jos eukko lukee tämän ja tunnistaa.....huh
- mr. vonku
nyt kyllä myrkyn lykkäsit, entäs jos eukko lukee tämän ja tunnistaa.....huh
Myrkyissä ollaan. Mutta pohjimmiltani olen kyllä ihan hyvä ihminen, rasittavasta tavastani huolimatta.
- miss hopeahelmi
mr. vonku kirjoitti:
Myrkyissä ollaan. Mutta pohjimmiltani olen kyllä ihan hyvä ihminen, rasittavasta tavastani huolimatta.
sen. Et vaikuta tyhmältä etkä idiootilta. Päinvastoin.
ainakin fyysiset oireet - luulen.
Tosin flirttaaminen voi useimmista naisista olla ihan mukavaa. Älä lopeta sitä, lopeta vonkaaminen, ellei se nopeasti tuota tulosta. ;)
- miss hopeahelmi
vielä vähä'n nettihullukin, en oikein pysty pitämään näppejäni irti tietokoneesta...
Minulla saattaa olla enemmän muita kuin itseäni rasittavia tapoja. Kun huomaan jonkin käyttäytymismallin rasittavan itseäni, pyrin löytämään uuden tavan toimia.
Mainitsemasi tilanne on minullekin tuttu.
Sen jälkeen kun kotiini asennettiin turvalukko, joudun sulkemaan oven avaimella. En laita ovea kiinni, ennenkuin avaimet ovat kädessäni. Eli siinä poistui toinenkin rasittava asia, koska en enää voi jäädä oven ulkopuolelle.- kielo
mullekin käy niin.
- Miss hopeahelmi
Samat ovat meillä kiusat, mutta niin kuin sanoit, emme koskaan voi jäädä ovien ulkopuolelle. Se on hyvää tässä riesassa.
- Miss hopeahelmi
ei voi astua rastissa olevien risujen tai muun sellaisen päälle, hän katselee koko ajan maahan kävellessään, aika karmeaa ja rasittavaa.
- Pirre*
kyseessä semmoinen kuin "pakkoneuroosi", siinähän ihminen ei mahda mitään näille päähänpinttymilleen ja niitähän hoidetaan psykoterapialla.
Minä myös tunnen joitain tällaisa immeisiä jotka tekevät , kai huomaamattaan, näitä omia kuvioitaan. - miss hopeahelmi
Pirre* kirjoitti:
kyseessä semmoinen kuin "pakkoneuroosi", siinähän ihminen ei mahda mitään näille päähänpinttymilleen ja niitähän hoidetaan psykoterapialla.
Minä myös tunnen joitain tällaisa immeisiä jotka tekevät , kai huomaamattaan, näitä omia kuvioitaan.ja melko varmastikin kyseessä on pakkoneuroosi, ei tapa.
- päivää vaan
Minä taas en voi kulkea RISTISSÄ olevien risujen ohitse, potkaisematta sitä ristiä hajalle! RASTISSA olevat ei häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121