Miltä tuntui tai tuntuu olla se kolmas.

biparinm

Olemme pari ja haluttaisiin kokeilla kolmen kimppaa.
Nyt vain olisi se kysymys onko rohkeaa kysyä tai houkutella se kolmas ja sitten miltä hänestä tämä ajatus tuntuu.

29

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaimolleKyytiä

Olemme aviopari ja Harrastamme kimppaa useasti tuttujen kavereiden kanssa ja naimme paljaalla kaikki ovat tyytyväisiä lähtiessään ja palanneet takaisin meidän jutut ovat
      1N 2-3M kerralla tai 2-3N 4-7M olemme aktiivisia sekin suhteen mies-nainen suhteessa mutta emme tuomitse muita kuin lapsiin sekaantumisiin

• Miesmies50

Hyvältä ja jännitävältä

• KimppakivanNimeen

Ilman muuta Kokeilkaa ettei jää vaivaamaan ja onnea teille

• Kokeiltu.on

Ainakin miehet ovat taivaissa kun pääsevät naimaan toisen vaimoa minä ainakin olisin ja vaimo olisi kans otettu pyynnöstä naimaan sun miestä

• Otetaan yhteyksiä niin minä tulisin oikein mielelläni..

• Aika-torvee

Yhteyttä mihin?

Sama ku joku kysyis, et miten pääsee Areenalle ja vastaat, et mee bussilla, mut et puhu mitään linjanumerosta.

• Kokeiltu.on

Kyllä on hienoa kun saa luottamuksen päästä naimaan toisen ihmisen rakkainta
      Eli olen otettu kun olen saanut kunnian rakastella toisen oman rakkaan puolison kanssa
      Joskus kyse on kaveri pohjaisesta villistä eläimellisestä panosta jossa on tunteet poissa ja pelkkä vittu mielessä

• Yhdellä sanalla. Kiihottavalta!! Ruvetaan vaihtamaan ajatuksia. Eihän sitä tiedä mihin se johtaa?

• Wej

Todella kiihottavalta kalu kovana naista hellimään

• Xlx22

Kiihoittavalta nautinnoliselta ihanalta kun saa laskea toisen miehen vaimon sisälle. Rouva nauttii myös hyväillessään vierasta kovaa patukkaa.

• Kokeiltu.on

Hienolta on kunnia saada naida toisen omaa vaimoa ja on myös hienoa antaa naida omaa vaimoa ne tuntuvat melkein samalta mutta oman vaimon kanssa kimppa panot kiihoittaa mielettömästi

• kolmonen.m

Tuntuu varmaan hyvälle työntää kyrpänsä toisen jo nussimaan vittuun jossa spermat liukkarina.
      Haluaisin niin mukaan.

• ukmkimppaTku

Tuntuu mukavalta kimppa ja saa työntää kulli spermaiseen kuumaan pilluun tuntuu todella ihanaa

• Rkfgk

Minkäikäisiä olette

• biukmkimppa

Taas ensi viikolla kimppa 1N 3M.... mukava päästä taas liukkaille....nuolla pillua josta valuu sperma

• I3I4

Kun minua puudettiin ensimmäisen kerran kolmanneksi, olin ällikällä lyötynä. Tosin, ei kaverin vaimo ollut ruma, päinvastoin. Suorastaan himottava. Ja meillä oli ollut aikaisemmin omat flirttimme. Kaveri tokaisi että oli luvannut vaimolle sellaista mitä jokanainen ei saa: vierasta ja kolmen kimppaa. Ja kun vaimolta oli kysytty kenet hän haluaisi kolmanneksi, oli valinta osunut minuun. Siinä minä sitten tunteen myrskyssä kuvittelin jo kaikenlaista mutta varovasti kysyi että onkos se molempien mielestä OK. Ja tuleeko tähän pitkään ystävyyteen muutoksia? Tai miten sitten tulevaisuus. Ei kai kukaan tule mustasukkaiseksi. Vaio katseli varpaitaan ja vakuutteli että kaikki on jatkossa niinkuin ennenkin. Mutta silmistä näki että hän odotti sitä iltaa. Kaveri sanoi että ei mitään hätää. Kun ei vain tule tavaksi.

Ja niin sitä sitten istuttiin iltaa yllätysviereidenkin poiketessa jotka eivät hoksanneet yhtään mitä kohta tapahtuisi. Ja kyllä tapahtuikin. Unohtumattomia asioita.

Se oli ensimmäinen kerta. Muilla kerroilla olinkin jo rennompi ja tiesin mitä tuleman pitää. Joskus mietin että ei kai naisilla vain ole joku salainen juoruverkosto jonka kautta tällaiset asiat leviävät. Koska sen ensimmäisen kerran jälkeen sain kutsuja melko tasaiseen tahtiin. Mutta tiettyä säännöllsiyyttä kysyjissä oli havaittavissa.

• ukm48

Kiimaista touhua, muutaman kerran 3 ja4 olleena miehenä kaikilla ollut kivaa

• viitakonykä

Kimppailu on todella mukavaa kun on rento porukka.

• PaavoEinari

Onhan se nautinto saada nussia kaverin vaimoa tämän katsellessa, mutta vielä enemmän nautin kun saan katsella miten täysin vieras mies panee vaimoani. On vain niin, että nämä tarjokkaaksi ilmoittautuneet miehet aika usein jänistävät eikä hommasta tule mitään. Parhaiten homma on toiminut niin, että tämä kolmas osapuoli ei tiedä minun katselevan.

• Kavereillekin.pillua

Mulla tuntuu mielettömän hyvältä kun katson vaimoni naintia jos neljäkin vierasta panee häntä ja minä lisänä jos laskisi spermaa joita vaimon pilluun on laskettu vieraiden spermaa olisi varmaan täytetty parisataa litraa vetävän tynnyrin meidän ystävistä 17 panee suht koht säännöllisesti ja noin kymmenkunta vieeraampaa jotka pannu vaimoa muutamia kertoja eikä pillu ole muuta kuin parantunut käytöstä samoin kuin viini paranee käytöstä
      2-4 miestä kerrallaan kyllä varmaan noin 5-6 eri miestä nai viikoittain vaimoa kun harrastamme kimppa naintia ja koska kaikki ollaan pitkäaikaisia

• Kavereillekin.pillua

Niin unohtui ettäpanemme paljaalla vaimoani jo 28 vuotta kesäkuussa

• Haluaisin kokea miltä tuntuu olla se kolmas. Sivuston sp toimii.

• Aviossa15v

Pitääkö niitä miehiä olla niin monta panemassa vaimoa? Itse olen vain kerran katsellut kun kaksi suomalaismiestä etelän reissun kosteitten possujuhlien jälkeen hotellin biitsillä pani aika sekopäistä vaimoani. Itsekin olin aika mäiskeessä. Siinä vaimon samana päivänä ostettu hellemekko repesi käyttökelvottomaksi eikä rintaliivitkään kestäneet niitten hyökkäystä. Ja kondomia ei tietenkään käytetty. Sinne vaan pilluun mitä nyt vähän lensi kiireessä muuallekin. Oli kyllä vaimo varsin kalpea seuraavana aamuna ja varoi katsomasta silmiin. Tissit oli kunnolla pureskellut ja kaulassa mahtavat verenpurkaumat. Siinä puuteria ja muita voiteita tarvittiin että kehtasi lähteä huoneesta. Illalla sitten jo puhuttiin asiasta ja vakuutin etten kanna kaunaa - itse asiassa tuollainen livenäytös oli varsin kiihottavaa katsottavaa.
        Toisen kerran vaimo toi firmansa pikkujouluista työkaverin meille vielä yömyssylle joskus kolmen korvilla yöllä. Yritin nojatuolissa pitää seuraa pariskunnalle oluttuopin avulla mutta nukahdin. Heräsin johonkin ääneen ja siinä kaveri ähelsi vaimoni päällä sohvalla niin että sukkahousut ja pikkarit oli pöydällä, hame kasassa vatsan päällä ja pusero auki ja rintsikat kaulassa. Katselin touhua jonkin aikaa mutta hiippailin pois kun tajusin että kaverilta tulee ihan kohta. Kävi sekin viihteestä. Vaimo ei muistanut mitään aamulla. Ihmetteli vaan miksi osa vaatteista oli olohuoneessa mutta minä en kerrtonut mitään. Joskus mietiskelen mitä vaimon työreissuilla mahtaa tapahtua.

• Kaveriporukka

Miehet ovat tehokkaimpia naimalla 1N 2M mutta jos haluaa että vaimo saa useampaa miestä suot lisämiehet miehillä odotusaika omaan pano vuoron alkuun on sopivin jos on vain 2 miestä nainen saa taas nauttia useasta miehestä ja olla monen haluttu ja on paljon käsiä joista luulen naisten pitävän kaikkein eniten
      Tietääkseni naiset tykkää hieronnasta ja sìlìttelystä kaikkein eniten

• sekolmasmies

Vaimo ja hänen ystävätär on bi ja se kun saa katsella naisten keskeistä on minulle nautinto. Väkisinkin sitä tulee samalla tyydytettyä itseä samalla. Onhan se kun kaksi halukasta haluaa toisiaan. Saanhan minäkin osallistua ja erityisesti kahen naisen käsien koskettelu.

• Mulla on muutama kokemus kolmen kimpoista, ja aina ollut kaikilla mukavaa... Alkuun aina tietty jännittää, mutta hetken tutustumisen jälkeen antaa vaan tilanteen viedä. Ei pidä ottaa mitään suorituspaineita, onnea kokeiluun, suosittelen lämpimästi!!!

• erhetulossa

Ei hyvältä!!! Kysykää itseltänne miksi on niin vaikeaa kysyä mukaan se kolmas?! Siksi, koska itse ajatus on sairas.....

• himo69

Siis aivan vitusti tekis mieli panna kimppa-pimppaa ja takuu kyyti tarjolla Oulun suunnalla. Naiminen on taidetta kun himo laahataan muijalta pois sillai ett eipä paljo kyrpää tee mieli turvonneeseen nuoltuun ja naituun pilluun sekä löysäksi naituun perseeseen johon ensin suosittelisin peräsuolihuuhtelua. Muutamaan päivään ei taatusti paljo paneta. Jotku muijat väittää ett jos onnistuu saamaan yhtäaikaa orgasmin anukseen ja pilluun, on se tajun lähtö lähellä ja naimisen multihuipennus jota ei unohda koskaan...

• Mukavaahantuo

Mahtavalta, jos synkkaa pariskunnan kanssa. Pitää muistaa, että homma on kuitenkin aika rankka paikka pariskunnan miehelle eli olen niillä muutamalla kerralla, joissa olen ollut kolmantena, pyrkinyt tutustumaan aluksi myös mieheen.
      Kun tilanne on saatu rennoksi ja luottamukselliseksi, on ollut hyvä edetä seksiin vaikka saunomalla. Siellä pariskunnan vaimo on istunut miesten välissä ja hyväillyt molempia.
      Toinen pariskunta nai aluksi keskenään ja minä pääsin liukkaille. Toisella homma lähti matkaan niin, että mies pyysi meitä siirtymään saunakamarin puolelle. Hän liittyi mukaan vasta, kun olimme täydessä touhussa.
      Näin olen tehnyt myös oman vaimoni kanssa, kun olemme ottaneet vieraita mukaan. Olen joka kerta antanut vieraan tutustua ensin hyvin syvällisesti vaimooni.
      Muistakaa touhuilla välillä myös jotain ihan muuta eli kokkailla ym. Ja niin, että kaikki ovat siinä tasavertaisia, niin silloin vieraallakin on hyvät fiilikset.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe