Onnistuuko kuivakaivon asentaminen kylppariremontin yhteydessä? Saako lattiakaivon ympäriltä piikattua betonilaattaa siten ettei lattiakaivo mene rikki?
Tarkoitus olisi siis piikata lattiaa kaivon ympäriltä että saisi yhteen näkyville, johon voisi liittää kuivakaivon putken.
Kuivakaivo jälkikäteen??
9
263
Vastaukset
- Remontti-Rieska
Joo.
- Sykkivä-runosuoni
Jenni Ke...
Jos tahdot löytää parin itselles,
sä unohda sukat ja kutimet.
Sä sänkyys hanki uudet uutimet,
on avainsana nussimiset.
On alapääsi paljaaksi ruokottu,
vain minua varten laitettu,
ja pieniin stringeihin verhottu.
On Sariannella enemmän rahaa kuin sulla,
ja osaamista niin kuin mulla.
Oli Susanna pedissä sua kovempi pelehtimään,
ja musta pörrö hiessä valimis päältäpäin jyystämään.
Oli Tuija jotenkin sinua sirompi,
ja Carina ehdottomasti eksoottisempi.
Nyt laita jo risotot kypsymään,
ja valkkaripullo jäähtymään.
On kovasti haluja mulla,
sua takaapäin honaamaan tulla.
Sulle anaalisauvan ja liukastetta ostin,
ne kääreessä käteesi ojennan,
kuin lähetti postin.
Sä nilkkasukat jaloissas toki voit olla,
vaikk lämpötila ei olekaan nolla;
kunhan on pyllysi paljaana sulla.
Mustaan ruokatuoliin nojaten
sä tarjoat mulle yllätyksen,
kun kumarrut esiin rypykkäsi paljastaen
sen herralles ja hidallgolles tarjoillen.
- RaneRemonttimies
Ei pitäisi mennä rikki. Piikkaa eka reikä vähän kauemmas kaivosta ja ala nakertamaan siitä.
- Timppa_setä
Eikun reikäkaivoon vaan, mitä sitä
turhia sivusta nakerrella narskuttamaan.
Voimakkaat työnnöt auttavat yhteyden avaamisessa!
- ei-hyväksytä
Kuivakaivo on laiton.
- Ters
Voi olla kenkku homma avata yhdettä jos ei pääse lyömään sitä auki ulkoapäin. Yksi vaihtoehto voisi olla kaivon vaihto samalla jos yhtään vanhempaa mallia..
- Timppa_tietää
Yhteys avataan aina ulkopäin.
Ei lyömällä, vaan työntämällä.
Nykytelläkin voi vähän.
- BauNailer
Nimimerkki rakennusalan kaikista LVISA-töistä kaiken tietävä nimimerkki BauHerr/NickNailer tulee kohta kertomaan miten se tehdään oikein.
- Timppa_setä
Varovasti tökkien
voi yhteys aueta.
Joskus voi joutua
alkuun työntämään
hitusen voimakkaammin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738