hei olen ihan loppu osaisiko joku auttaa? onko jossain kohatalotovereita ? Olen 20v, mulla on ollut kipua alapäässä jo n 2vuotta. en osaa paikantaa että missä se on,että onko se virtsateissä vai kohdussa jne. joskus kipu muistuttaa vähän virtsatietukehdusta. joskus on pelkkää epämukavuutta. ei pysty tekemään mitään kun huomio on alapäässä:/ kipua on lähes jokapäivä . välillä kauemmin pois.
söin minipillereitä n.vuoden ja kipu alkoi niiden lopetuksen jälkeen.(tai hieman ennen kun lopetin) kuukautiset ovat tulleet ja menneet ihan miten sattuu, lähiaikoina tulleet lähes normaalisti, paitsi kahteen kertaan ei ole rinnat reagoineet mitenkään?! ( yleensä ovat turvonneet ) lämpöinen suihku auttaa aina hekeksi. sukupuolitauteja ei pitäisi olla , 2 seksikumppania vain ollut ensimmäisen jälkeen testautin itseni ja puhdas olin. nykyisen kumppanin kanssa ollut 3 vuotta ja hän on testauttanut itsensä pari kk sitten eikä häneltä mitään löytynyt.(tuskin minullakaan) virtsaamis vaikeuksia on myös , tuntuu että rakko ei tyhjene aina kunnolla ja pissan jälkeen tulee vielä lisää pissaa ja lisää ja lisää aina vähän kerrallan (ehkä tl verran) ärsyttävää. ahdistun niin paljon lääkärissä käymisestä etten ole sinne mennyt... kiitos tuhannesti sille joka apua antaa.:) olen suossa ja ihan lopen kyllästynyt.
mystistä kipua ja epämukavuutta ! apua !
karhutyttö
1
220
Vastaukset
- varmaneuvo
Lääkäriin, mars.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957